Tuurlijk zal je moe zijn, maar is een joint dan de oplossing? Als ik moe ben dan ga ik gewoon want eerder naar bed, en stel ik prioriteiten. Ik ga dan bv niet meer zitten internetten of msnnen als ik thuis zou komen van jouw pizza werk. (overigens vind ik het wel goed dat je werkt hoor, daar hoor je me niet over)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:23 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
dat ik samen met mijn homies een jointje opsteek is dat ik gewoon mentaal / lichamelijk uitgeput ben aan het einde van de week en dat ik gewoon wil ontspannen, als je mijn posthistorie is even doorneemt dan begrijp je best waarom ik in het weekend een jointje opsteek. dit heeft niks te maken met stoer doen
Wat een tranentrekker!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef dontf0kwithme het volgende:
--knip--
Voorbeeld :
Jan en Piet zijn beste vrienden en groeien samen op. Ze zijn allebei 14 jaar
Jan z`n ouders hebben het beter dan Piet z`n ouders,
Op een dag komt Jan met een mooie dure Mp3 speler.
Piet wilt hem ook en word jaloers en vraag thuis aan zijn ouders of hij er ook zo een kan krijgen
Helaas voor Piet hebben ze ouders het niet makkelijk en zijn altijd weg of aan het werken, Jan zijn ouders zijn altijd in het weekend thuis en doen dan leuke dingen met Jan,
Op een nacht kan Piet niet slapen, zijn ouders zijn nog steeds niet thuis en hij heeft het moeilijk met het feit dat hij niet de Mp3 speler heeft die Jan wel bezit. Piet besluit om even buiten een rondje te lopen ( Aangezie n de ouders er niet zijn kan Piet makkelijk het huis uit ) . Aangekomen bij het centrum ziet Piet de bewuste Mp3 speler in een etalage liggen, Jaloezie en woede overwint de angst van Piet want hij wil er ook bij horen,
Piet pakt een baksteen en gooit hem door het ruit, net op dat moment komt de Politie de hoek om en gaat achter Piet aan, Piet word opgepakt voor diefstal en komt voor het eerst in aanraking met Politie, Piet word uit huis geplaatst mede doordat zijn ouders nooit thuis zijn en hij een stafbare feit heeft gedaan wat best ernstig is op zijn leeftijd. In het tehuis krijgt Piet het moeilijk, hij heeft geen vrienden en ziet zijn ouders bijna nooit en doet zijn best niet meer op school. Op zijn 18de mag hij eindelijk het tehuis uit en hij komt Jan weer tegen met een heel mooi meisje, Jan heeft zijn school afgemaakt en heeft een bijbaantje en een goed vervolgopleiding. Piet heeft helemaal niks meer en woont op een kamer en leeft met weinig geld. Piet zit op het slechte pad nu en komt in aanraking met criminelen, en pleegt inbraken en rand vrouwen aan en beland uiteindelijk in de gevangenis
--knip--
Klopt daar heb je gelijk in maar misschien komt het door dit probleem in mijn andere topic. ik ben echt fout bezig en ik smeek om een oplossing om positieve dingen in het leven te benaderen t kan zo niet verder gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:12 schreef duckes het volgende:
[..]
Tuurlijk zal je moe zijn, maar is een joint dan de oplossing? Als ik moe ben dan ga ik gewoon want eerder naar bed, en stel ik prioriteiten. Ik ga dan bv niet meer zitten internetten of msnnen als ik thuis zou komen van jouw pizza werk. (overigens vind ik het wel goed dat je werkt hoor, daar hoor je me niet over)
Hetgeen wat jij nu doet is met je joint bij een groep staan. Stoer doen plus het feit dat je vrienden tegen je op gaan kijken, wow jij steekt een joint op, stoer man geef mij ook eens een trekje, met het geen wat daaruit voort vloeit, dat straks het groepje aan de drugs zit/overlast veroorzaakt/kattenkwaad uithaald/oma's de stuipen op het lijf jaagt/dingen slopen/en zo ontstaat dan de negatieve spraak over de hangjeugd.
Kijk, als je gewoon je joint thuis opsteekt, in je eigen ongeving en dus zonder vrienden, dan heeft niemand daar last van. Waarom denk je dat die agenten je meteen een prent geven?
failquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een hashjoint.
Het is namelijk sinds kort verboden om te blowen in Nederland.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:58 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
En dan een boete krijgen voor het bezitten van " softdrugs" als meederjarige + een boete voor het hangen
suuuurequote:Ik ben 17 jaar en ik ga gewoon naar school zoals het hoort,
je kijtk teveel filmsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:12 schreef duckes het volgende:
[..]
Tuurlijk zal je moe zijn, maar is een joint dan de oplossing? Als ik moe ben dan ga ik gewoon want eerder naar bed, en stel ik prioriteiten. Ik ga dan bv niet meer zitten internetten of msnnen als ik thuis zou komen van jouw pizza werk. (overigens vind ik het wel goed dat je werkt hoor, daar hoor je me niet over)
Hetgeen wat jij nu doet is met je joint bij een groep staan. Stoer doen plus het feit dat je vrienden tegen je op gaan kijken, wow jij steekt een joint op, stoer man geef mij ook eens een trekje, met het geen wat daaruit voort vloeit, dat straks het groepje aan de drugs zit/overlast veroorzaakt/kattenkwaad uithaald/oma's de stuipen op het lijf jaagt/dingen slopen/en zo ontstaat dan de negatieve spraak over de hangjeugd.
Kijk, als je gewoon je joint thuis opsteekt, in je eigen ongeving en dus zonder vrienden, dan heeft niemand daar last van. Waarom denk je dat die agenten je meteen een prent geven?
zoek maar op de FP. inderdaad is in rotterdam (rotterdam toch ja??) een zero-tolerance beleid mbt blowen in het openbaar van kracht. hier in nijmegen kan je nog steeds ome agent een vuurtje voor je jonko vragen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:23 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar hier omg Rotterdam schrijven ze direct een bon uit voor het blowen in het openbaar e.d
Hebben we dit geval weer dat totaal dom is en niet eens weet hoelang de was in een droger moet blijvenquote:
Verschilt per gemeente, ik heb wel een boete gehad. 130 euro...quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zover ik weet wordt het gedoogd. Heb er zelf in ieder geval nog nooit een boete voor gekregen.
wil je nou zeggen dat je toe geeft dat je hangtuig bent en mensen bang maakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Hebben we dit geval weer dat totaal dom is en niet eens weet hoelang de was in een droger moet blijven
Emo - Kid in jouw wereldje gaat alles zeker anders?
Nee ik wil gewoon zeggen dat je een kansloze kneus bent die totaal geen idee heeft over wat ik het hebquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat je toe geeft dat je hangtuig bent en mensen bang maakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |