Weekendtopic
Vrijdag avond, na het harde werken besloot mijn baas dat ik een uur eerder weg mocht
9 uur ging ik de deur uit dus ( werk tot 10 normaal gesproken. )
Alfijn ik pak mijn scootertje en rij richting mijn huis. Vlak voor de coffeeshop

waar ik vlakbij woon zag ik een groepje jongeren van ongeveer ( 8 a 10 man ).
Al snel werd mijn naam geroepen en wat bleek dat het allemaal mijn vrienden waren
" Yooooooooooooooo kom chilllen "
" is goed man ff me scooter thuis zetten dan kom ik "
Na 10 minuten was ik er weer ( eerst natuurlijk langs de coffeeshop om een jointje te kopen hasj

)
Na zo`n 15 minuten besloten mijn vrienden om bij het pleintje te zitten ( Berucht om de hoeveelheid politie wat daar rondrijd en je direct een boete uitschrijft voor het rondhangen )
Daar aangekomen zaten we te " chillen " en ik stak mijn jointje op en begon hem rustig te roken.
Na een paar haaltjes besloot ik even naar links te kijken om te zien of er nog wat aankwam en ja hoor een zwart/grijze golf 4 naderde het pleintje.
" Politie man doe die joint weg snel "
Ik besloot nog om even te blijven zitten terwijl ik al een paar vrienden de hoek om zag lopen,
En ja hoor 2 agenten stapten uit en liepen richting ons terwijl ik nog met mijn jointje daar stond, even wist ik niet wat ik moest doen en doofde ik dus het jointje snel in het buisje en begon langzaam weg te lopen. Natuurlijk waren de agenten hier van niet gediend en zetten het op een snelle loopje. Om de hoek begon ik een sprintje te trekken en rende langs de coffeeshop zo het parkje in waar ik mijn vrienden had " ontmoet " .
Na 20 minuten was de groep weer bij elkaar en wat bleek is dat onze wijkagent al 3 dagen in de buurt rondzwerft om ons op te pakken.
Klacht : Politie laat onze gang niet gaan
Klacht 2 : Hele avond verpest door het kat-en-muis spelletje
Subklacht : Geen wijven geneukt die avond.