Ja, is dat niet heel moeilijk om te maken voor een kookn00b?quote:
Pastasalade met oa koude pasta, tomaten, basilicum, mozzarella (light, haast ik me eraan toe te voegenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie geen offtopic post hoor Moblo!![]()
Iemand tips voor lekker doch gezond avondeten?
Volgens ColdFeet moet je wel weten hoe het smaakt voor je het zelf gaat makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, is dat niet heel moeilijk om te maken voor een kookn00b?
Ja, is ook heerlijk, maar het is niet het volledige recept, dus dat volgt hier:quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:05 schreef Goodbye het volgende:
Oh, dat weet ik dan weer nietMisschien ga ik wel voor jouw tip, klinkt heerlijk!
Thanks, je bent een schatquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, is ook heerlijk, maar het is niet het volledige recept, dus dat volgt hier:
Voor 1 persoon:
- 75 gr pasta (ik gebruik zelf meestal volkoren schelpjes; schelpjes zijn sowieso wel fijn)
- ca 3 goeie tomaten (drie van normaal formaat of vier kleinere)
- knoflook ()
- 4 eetlepels olijfolie (bij voorkeur extra vierge, maar gewone is ook wel goed)
- 2 eetlepels citroensap
- basilicum
- mozzarella light
- groene pesto (kun je evt wel weg laten)
- olijven
Je kookt de pasta en laat het afkoelen.
Je gooit de gesneden tomaten, de rucola, de mozzarella en de olijven bij elkaar in een bak en mengt goed door.
Van de olijfolie, het citroensap, de knoflook (persen of in hele kleine stukjes snijden) en de basilicum (ook in hele kleine stukjes) maak je de dressing. Die doe je door de salade heen. Je mengt alles weer goed en je kunt er eventueel nog een eetlepel pesto doorheen doen. Dan doe je de koud geworden pasta erbij, mengt weer goed, et voila: je hebt een prima maaltijd.
Ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen. Ik slaap op mijn best als ik geen wekker hoef te zetten
Zo sla ik nooit zelfgebakken taart van mijn oma afquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:19 schreef conleche het volgende:
Oké on topic dan maar weer. Ik heb een behoorlijk hoofdpijntje van de vier biertjes van gisteravond. Ik ben een sissy. (hoewel ik thuis ook al 1 wodka had bedenk ik me nu) Het was wel erg gezellig. Ik weeg nog steeds 59.5 en nu moeten die laatste anderhalf er nog even af en dan verlaat ik mijn low carb systeem.
Tink vroeg wat low carbers dan deden als er alleen maar brood te eten is ergens. Ik eet dan het beleg van het brood en dump het brood ergens. Dat trouwens alleen als ik erge honger zou hebben, anders zou ik niks nemen en wachten tot ik zelf weer iets kan maken. En dingen als taart sla ik gewoon af zonder commentaar meestal. En heel soms met: "Nee dank je, ik ben weer eens op dieet" En op het vervolgcommentaar van dat ik dat toch echt niet nodig heb, zeg ik dan liefjes, dat dat zo is omdát ik die taart niet neem. En soms neem ik trouwens gewoon wel taart. Alstie lekker genoeg is.
MoBlo: goed hoor, je hebt de 70 nu toch echt wel verlaten!!
Pfuuuquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou voor dat recept van Vik lekker Romatomaten gebruiken Goodbye![]()
![]()
Co: daar lijkt het wel op![]()
Heerlijk! Voor het geval ik het vergeet / je niet meer spreek: heel veel plezier en kom lekker uitgerust weer terug!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag mijn -voorlopig- laatste werkdag voor ik op Kur ga. Raar idee, drie weken weg. Ik ben al jaren niet meer zo lang op vakantie geweest
Romatomaten zijn lekkerquote:
Die vind ik altijd wel lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Maar dat vruchtengebak, met die smerige, transparante drab die je ook in blikjes kattenvoer vindt ()... Iew.
Whehe.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:27 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Die vind ik altijd wel lekkerNa die omschrijving niet meer dus...
Dat dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
als mijn moeder taart had gebakken voor elke keer dat ze jarig was, waren wij al heel vaak bijna overleden aan een voedselvergiftiging![]()
lang leve supermarkt taart
Wij hebben gewoon een voorraadje in de kelderquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Hebben ze die bij de AH of vang je ze zelf?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik word geloof ik een beetje misselijk nu.
hektor, die naast mn bergingdeur zat is nu groot genoeg om te friturenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Hebben ze die bij de AH of vang je ze zelf?
Eet jij geen groente?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:37 schreef Anosmie het volgende:
En voor de veranderingook die van mij:
O: 2 mandarijntjes (ik had haast)
T: vitalinea
L: 2 geroosterde bammetjes pindakaas
T: kiwi
T: Appel
D: 3 geroosterde bammetjes rookvlees
T: sporten
Stuur ze maar naar mijquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hektor, die naast mn bergingdeur zat is nu groot genoeg om te frituren
hahaha, nou ik zat zelf vrijdag in de wachtkamer met flinke rode konen van de koorts en hevig hoestend dus wrs hoopten anderen daar toen opquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij, ik geef wel een samenvatting
En wat het afvallen betreft: ga anders even in de wachtkamer van de huisarts zitten. Misschien vang je wel een lekkere buikgriep op.Afvallen gegarandeerd
![]()
![]()
Vandaag even niet. Op mn sportavonden eet ik meestal heel gemakkelijk, tw een bak sla of brood.quote:
Oke. Ik vroeg het me gewoon even af.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Vandaag even niet. Op mn sportavonden eet ik meestal heel gemakkelijk, tw een bak sla of brood.
Bij gebrek aan sla en gebrek aan tijd om sla te halen wordt het vanavond brood.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vergeetmewelletje: Spinnen, die sportfietsen terwijl je op je plaatst blijft
Ik had al wat extra fruit meegenomen om het ietsje te compenseren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
Oke. Ik vroeg het me gewoon even af.
Oh lekker. Maar wel wat zwaar op de maag voor het sporten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had al wat extra fruit meegenomen om het ietsje te compenseren.
Maar ik mis het zelf ook wel. Brood als avondeten is niet echt avondeten.
Tenzij er een flink epan kaasfondue bij wordt geserveerd uiteraard.
Ik neem geen computer meequote:Op maandag 27 oktober 2008 09:58 schreef DarkElf het volgende:
He tink, morgen ga je dus die drie weken kur doen? Las een keer wat het is in een va je post en t klinkt ideaal eigenlijk; hebben ze goed geregeld daar.
wel zo rustig geen laptop mee toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik neem geen computer mee, dus dat wordt wat lastig
Mijn laptopje is nog steeds dood
En volgens mij heb ik geen tijd om midden in de bossen op zoek te gaan naar een internetcafé
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens ColdFeet moet je wel weten hoe het smaakt voor je het zelf gaat maken(meen ik in CUL gelezen te hebben)
Dan kom ik wel een keer risotto bij jou eten. Weet ik gelijk hoe ik het moet makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Jij hebt niets beters te doen?
Ik heb nog vers in mijn herinnering staan dat ik risotto ging eten bij iemand die het nog nooit gegeten of gemaakt had. Ze had gelezen dat de rijst 'beetgaar' moest zijn. En toen kregen we zowat rauwe rijst met een klein zacht laagje![]()
Precies andersom: vaak krijg je zachte, kleffe rijstepap voorgeschoteld ipv risotto. Al met al, met een gerecht als risotto is het wel handig als je ongevéér weet hoe het moet worden.
Ben ik het helemaal mee eens. Zeker als ik het op mijzelf betrek als kook ondeskundige is dat heel handig jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Jij hebt niets beters te doen?
Ik heb nog vers in mijn herinnering staan dat ik risotto ging eten bij iemand die het nog nooit gegeten of gemaakt had. Ze had gelezen dat de rijst 'beetgaar' moest zijn. En toen kregen we zowat rauwe rijst met een klein zacht laagje![]()
Precies andersom: vaak krijg je zachte, kleffe rijstepap voorgeschoteld ipv risotto. Al met al, met een gerecht als risotto is het wel handig als je ongevéér weet hoe het moet worden.
Heerlijk, 3 weken lang echt rust.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik neem geen computer mee, dus dat wordt wat lastig
Mijn laptopje is nog steeds dood
En volgens mij heb ik geen tijd om midden in de bossen op zoek te gaan naar een internetcafé
Op vakantie kan ik prima zonder telefoon, tv en internet (al had ik in Griekenland m'n telefoon wel aan omdat m'n zus hoogzwanger was) en neem ik me altijd voor om dat enigszins zo te houden als ik thuis ben. En dan toch hè, het eerst wat je doet is dan je voicemails beluisteren en je mails checken...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Heerlijk, 3 weken lang echt rust.
Dat lijkt me echt zo heerlijk. Echt vol de aandacht op jezelf en je lijf. Jij komt vast als herboren terug.
klinkt heerlijk hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:20 schreef Tinkepink het volgende:
Het sneewt vanaf woensdag in Zuid-Duitsland! Nu maar hopen dat het ook een paar dagen blijft liggen. Matige sneeuw in Duitsland, hoeveel cm zou dat zijn?
*gooit snel nieuwe winterbanden onder de auto*
Skien kan ik niet, maar sleetje rijden wel
Oh, ik heb ook geen tv op de kamer, dus ik zal echt als herboren terugkomen![]()
Heel veel plezier en rust gewenst !!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:20 schreef Tinkepink het volgende:Het sneewt vanaf woensdag in Zuid-Duitsland! Nu maar hopen dat het ook een paar dagen blijft liggen. Matige sneeuw in Duitsland, hoeveel cm zou dat zijn?
*gooit snel nieuwe winterbanden onder de auto*
Skien kan ik niet, maar sleetje rijden wel
Oh, ik heb ook geen tv op de kamer, dus ik zal echt als herboren terugkomen![]()
Keihard negerenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tink tot 17 november van fok afschoppen als ze langs komt ;D
Veel plezier!
Hé, hé, hé, ik mag nog twee dagenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tink tot 17 november van fok afschoppen als ze langs komt ;D
Veel plezier!
O ik dacht dat je vandaag weg ging, my badquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, hé, hé, ik mag nog twee dagen
beter ga je aan je tekst werken ipv te fokken, anders lukt het zeker nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb twee uur om vijf studie punten te halen. Gaat het mij lukken?? Zet nu je geld in!
Ja ik weetsquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
beter ga je aan je tekst werken ipv te fokken, anders lukt het zeker niet.
nee hoor, je logt gewoon uit en klikt dan Fok! weg. Of je vraagt een weekban aanquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik weetsMaar het is moeilijk!!
Hee, dat laatste. Kan je dan ook niks meer lezen? Pas dan zou het ideaal zijn voor mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor, je logt gewoon uit en klikt dan Fok! weg. Of je vraagt een weekban aan.
Nee ik bedoel dat mijn opdracht moeilijk isquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor, je logt gewoon uit en klikt dan Fok! weg. Of je vraagt een weekban aan.
Godver, ik wil _nu_ terug naar de Mediamarkt om een nieuwe iPod te halen, maar ik moet eerst nog kansloos zitten doen @ DSW.
Oei PF, dat klinkt toch wel zorgelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik moet het dus goed maken
Ik snap niet wat ze er mee willen zeggen..
Dit is een project dat een ander groepje heeft gemaakt, over frisdrank en overgewicht bij kinderenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef SHE het volgende:
Yppy, wat voor interview?
@ PF: wat is dat voor onderwijsmethode? Vertel eens wat je ECHT moet doen? Ik kan me niet voorstellen dat je een willkeurige tekst van internet moet herschrijven..what's the point?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik mag dus niet zo maar iets schrijven zonder dat het in een bron terug is te vinden.
zo moet ik het verbeterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet zeggen
wat/waar/waarom/hoe/welke/onderbouw anders moet
En nu doet PF: copy paste, klaar!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
Samengevat:
Kinderen met een afwijkend eetpatroon zijn vaak kinderen van laagopgeleide ouders.
Laagopgeleide ouders hebben weinig kennis van voedingswaarde van levensmiddelen.
Daarnaast lijkt het zo te zijn dat kinderen met overgewicht vaak laagcalorische drankjes drinken, met als doel het gewicht onder controle te houden. Laagopgeleide ouders weten niet dat dit soort drankjes niets tegen overgewicht doen. Het kan wel een eerste aanzet zijn bij het afvallen.
Dus op het HBO zitten serieus mensen die zo schrijven?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dit is een project dat een ander groepje heeft gemaakt, over frisdrank en overgewicht bij kinderen
Nee, dat staat er niet. Er wordt alleen gesproken over een lage opleiding, en dat is niet gelijk aan dom.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:23 schreef mordradead het volgende:
Er staat dat dikke mensen dom zijn en denken dat ze afvallen door gewone producten door light producten te vervangen terwijl dat hoogstens als kickstart fungeert.
TVP
Edit: Kickstart vond ik wel een tof woord, geen idee of dat ook echt zo is want ik weet niet precies wat het isiets met brommers ofzo toch? Dat weet moblo wel.
Nou ja, ik moet ook leren, nog even een kop koffie en dan nog wat dingen en dan begin ik.
Damn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus op het HBO zitten serieus mensen die zo schrijven?. Mèn.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dit is een project dat een ander groepje heeft gemaakt, over frisdrank en overgewicht bij kinderen
ik heb een aantal bronnen tot mijn beschikking, daarmee moet ik de tekst herschrijven. ik mag max 2 a4 gebruiken. hun project bestaat uit 5 pagina's
dit zijn de bronnen die ik mag gebruiken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik mag dus niet zo maar iets schrijven zonder dat het in een bron terug is te vinden.
zo moet ik het verbeterenWat lul je dan? Je weet dus wel wat de opdracht is. Maak 'm dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet zeggen
wat/waar/waarom/hoe/welke/onderbouw anders moet
Fok uit, bronnen aan. Dat heb je makkelijk in 2 uur gedaan.
Op de universiteit ook hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet begrijp wat ze bedoelen/ze geen goede bronnen hebben gebruikt en ik het niet terug kan vinden in de opgegeven bronnen. En toch moet ik het onderbouwen. Maar goed het gaat best redelijk nuquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat lul je dan? Je weet dus wel wat de opdracht is. Maak 'm dan!
Fok uit, bronnen aan. Dat heb je makkelijk in 2 uur gedaan.
Eerlijk gezegd vind ik het treuriger dat PF de tekst niet begrijptquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De opgegeven sites bevatten ook een hoop onzin, DAT is dus ook precies de reden waarom je ze moet herschrijven met steun van Pubmed, waar je wél zinnige dingen kunt vinden en waar je ook fundering kunt vinden voor je teksten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet begrijp wat ze bedoelen/ze geen goede bronnen hebben gebruikt en ik het niet terug kan vinden in de opgegeven bronnen. En toch moet ik het onderbouwen. Maar goed het gaat best redelijk nu
Volgens mij hebben ze de tekst bijna letterlijk uit het engels vertaald, met altavista of zo, en de zinscontructies zo gelaten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat ze bedoelen maar ik vind het vervelend dat het niet in een bron staat en ik dus ALLES moet verbeteren. En de essentie van de alinea is ook niet duidelijk..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het treuriger dat PF de tekst niet begrijpt
Dat is wel heel zwart-wit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt, maar door het wat zwart-wit te zeggen krijg je vaak discussie. Hier misschien niet te bedoeling sorry maar vaak wel vermakelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Er wordt alleen gesproken over een lage opleiding, en dat is niet gelijk aan dom.
Daarnaast staat er dat kinderen van laagopleide ouders een afwijkend eetpatroon hebben. Dat wil niet zeggen dat ze ook automatisch dik zijn. Die gevolgtrekking mag je niet maken op basis van deze tekst.
Voor een lokaal blaadje, zo'n huis-aan-huis ding. Ze willen weten wat ik volgend jaar ga doen. Terwijl ik dat zelf niet weet. Ingewikkeld iets op mijn werk. Als ze jou interviewen, kun je net zoveel nuttigs erover vertellen als ik.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef SHE het volgende:
Yppy, wat voor interview?
True enough! Ik pre-read vaak papers van vrienden (universiteit en hbo over het algemeen) en ja, dan vind je af en toe best kleurrijke fouten. Maarja, inhoudelijk is het dan vaak wel hoog niveauquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op de universiteit ook hoorIk heb ooit eens papers gecorrigeerd
Weet ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op de universiteit ook hoorIk heb ooit eens papers gecorrigeerd
Ja, het viel me nog alles meequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:14 schreef Esse_est het volgende:
1500 kC is toch niet zoveel MariaEtc? Dan zit je nog onder de gemiddelde onderhoudshoeveelheid, als ik dat zo de afgelopen weken juist heb gelezen.
toch niet per pm he?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:18 schreef Anosmie het volgende:
Ik ga even broeden op een sollicitatiebrief. Heb weer wat leuks doorgekregen.
Tot vanmiddag!
En lief zijn he.![]()
ff google-enquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
succes anos!
Glucose is brandstof voor de hersenen. Glucose in het bloed kan wijzen op suikerziekte, te weinig rode bloedcellen op bloedarmoede.
Dat heb ik begrepen, maar heeft glucose een voordeel voor je rode bloedcellen die ik mis? Het klinkt juist slecht!
quote:
Kanonnen! Weer wat geleerd!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Daar mag ik helaas niet over uitweiden.![]()
Ja, leuk he?quote:Op maandag 27 oktober 2008 @ 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Die bronstige everzwijnen-quote in je sig![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Kanonnen! Weer wat geleerd!
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal leukquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb me gespecialiseerd in het schrijven voor "de gemiddelde Nederlander": Zo min mogelijk "moeilijke" woorden gebruiken. Korte zinnen maken. Tangconstructies vermijden. En de tekst logisch opbouwen. Makkelijk doen als het moeilijk kan dus, wat nog moeilijker is dan het lijkt![]()
Een academische tekst schrijven is echt niet aan mij besteedNet zo min als ambtenarentaal. Ik hou niet van gezwollen taalgebruik.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal leukTijdens m'n studie heb ik zoveel ellenlange Griekse en Latijnse zinnen in ellenlange Nederlandse zinnen moeten vertalen, dat ik een tijdlang alléén nog maar op die manier kon schrijven. Dat heb ik mezelf nu wel afgeleerd, tegenwoordig moet alles kort er krachtig. Je kunt trouwens aan opstellen die VWO-leerlingen schrijven heel goed zien welke leerlingen wel Klassieke Talen hebben gehad en welke niet. Gymnasiasten zetten hun teksten vol met overbodige bijzinnen en bijwoorden en maken de meest fantastische zinsconstructies. Hartstikke mooi en leuk, maar voor de gemiddelde mens zo lastig te volgen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
herkenbaar
als ik teksten/scripties/samenvattingen of wát dan ook schrijf, ik kom met gemak op 4 kantjes uit, als 't maar 2 mag zijn
Nou, serieus, ik dacht dat het met lange IJ moestquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
. Muts!
Ik dacht dat ik t verkeerd geschreven had.
Daar kwam de mooie en ook schone vrouw aangelopen over de weg die met stof bezaaid was en op deze zonovergoten dag leek te schitteren door de stralen van de zon die reeds vanaf zijn hoogste punt een aangename warmte over het landschap verspreidde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal leukTijdens m'n studie heb ik zoveel ellenlange Griekse en Latijnse zinnen in ellenlange Nederlandse zinnen moeten vertalen, dat ik een tijdlang alléén nog maar op die manier kon schrijven. Dat heb ik mezelf nu wel afgeleerd, tegenwoordig moet alles kort er krachtig. Je kunt trouwens aan opstellen die VWO-leerlingen schrijven heel goed zien welke leerlingen wel Klassieke Talen hebben gehad en welke niet. Gymnasiasten zetten hun teksten vol met overbodige bijzinnen en bijwoorden en maken de meest fantastische zinsconstructies. Hartstikke mooi en leuk, maar voor de gemiddelde mens zo lastig te volgen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar kwam de mooie en ook schone vrouw aangelopen over de weg die met stof bezaaid was en op deze zonovergoten dag leek te schitteren door de stralen van de zon die reeds vanaf zijn hoogste punt een aangename warmte over het landschap verspreidde.
Godsamme, aan het eind van de zin weet ik niet eens meer waar het over ging.
Nee, dat kostte teveel geld bij de steenhouwersquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
Komma's nog niet uitgevonden in het Latijn?
Volgens een oud-docent van me past een goede samenvatting van een onderzoek op een postzegel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kom juist vaak op 1 kantje uit als het er 2 mogen zijn. Kwestie van beknopt formuleren. Het meeste is opsmuk.
Oh, niet per se, hoorquote:
Niet te snel pratenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zo een telefonische sollicitatie. Tips, anyone?
Dat is mijn valkuil numero uno. Dat doe ik in het dagelijks leven ook al snel.quote:
Ik voel een eetmeet bij CF aankomen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, natuurlijk ben je welkom voor risotto! Leuk!
Prachtig tochquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:22 schreef Tinkepink het volgende:Nu snap ik waarom de teksten die ik aangeleverd krijg van die lui van het APX onleesbaar zijn! Die mensen hebben allemaal iets met Romeinse talen en/of Romeinse geschiedenis gedaan!
O, komt dat daardoor?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:38 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik voel een eetmeet bij CF aankomen!
Opnemen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:36 schreef Goodbye het volgende:
eenschquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:44 schreef Goodbye het volgende:
De brieven van Seneca, wat een hel was dat zeg
Het valt best mee hoor. Is maar een half uurtje rijden vanaf ANtwerpen, als je doorrijdt!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed ideeAl ligt Belgie nou niet echt in de achtertuin
Opnemenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Opnemen.![]()
Duidelijk praten, denk rustig na over je antwoorden maar niet te lang. Vergeet niet om correct 'afscheid' te nemen. Dank u wel voor het gesprek / Fijne middag / oid
Ik heb geen rijbewijsquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor. Is maar een half uurtje rijden vanaf ANtwerpen, als je doorrijdt!
Als ik uitgebreid kook voor anderen is het trouwens zélden low-cal
Ik ben dan wel geen gymnasiast, maar ik schrijf ook best wolligquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil soms ook veel te veel informatie in één zin proppen. Helaas niet alleen op schrift, maar ook tijdens het spreken.
Hahaha, ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Opnemen![]()
Oh, die laatste is een goede. Niet echt netjes om te sluiten me 'Nou doeeeeeeei'![]()
Vanaf DH HS is het twee uur en zeven minutenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijsAntwerpen hebben we toen volgensmij in twee uurtjes gedaan. Misschien anderhalf uur, ik weet het niet meer zo goed.
Even naar de wc en wat water drinken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit op een studiezaal waar je helemaal niets mag eten en drinken, je mag het zelfs niet bij je hebben (zaal oude en kostbare werken). Qua eten is het goed, maar ik bedacht me net dat ik de hele dag gewoon nog niets had gedronken. Dat lijkt me iets minder goed.
Wel een toffe zaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit op een studiezaal waar je helemaal niets mag eten en drinken, je mag het zelfs niet bij je hebben (zaal oude en kostbare werken). Qua eten is het goed, maar ik bedacht me net dat ik de hele dag gewoon nog niets had gedronken. Dat lijkt me iets minder goed.
Het is gelukt en iedereen bedankt voor het meedenkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oei PF, dat klinkt toch wel zorgelijk.
Ja, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Even naar de wc en wat water drinken?
Nee kijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:Zal wel meevallen SHE. Als ze hier al 5 studiepunten voor krijgt, dan is de kwaliteit van het HBO de laatste jaren echt met sprongen achteruit gegaan
Nee, nee, dat kan nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu doet PF: copy paste, klaar!![]()
.
Kroketten zijn beter dan kaas en kaas eet je ook, dus nait soezenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
René kwam net langs, kauwend op een broodje kroket
heb een muizenhapje genomen![]()
Lieve mevrouw van mn nieuwe werk,quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:44 schreef k_i_m het volgende:
Potver, ik heb drie weken geleden iemand gemaild of een vacature nog beschikbaar was, en ik ben vergeten om mijn dingen door te sturen. Nu durf ik niet meer
.
Ja het zijn acht mensen die het samen hebben gemaakt.. Dus of het komt doordat iedereen een eigen schrijfstijl heeft en dat moeilijk te combineren is, of ze kunnen alle 8 niet zo goed schrijven.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
van de kaas ben ik afquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kroketten zijn beter dan kaas en kaas eet je ook, dus nait soezen.
Ik ben niet treurigquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah fuck, nu heb ik zin in een broodje kroket..
Kroketten zijn lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kroketten zijn beter dan kaas en kaas eet je ook, dus nait soezen.
Dan moet je één persoon als eindredacteur aanwijzen. Op de uni nam ik die rol altijd op me en uiteindelijk herschreef ik de teksten van anderen in die mate dat het gewoon m'n eigen tekst geworden wasquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja het zijn acht mensen die het samen hebben gemaakt.. Dus of het komt doordat iedereen een eigen schrijfstijl heeft en dat moeilijk te combineren is, of ze kunnen alle 8 niet zo goed schrijven.
Ja nu ik heb (goed!) heb gemaakt (dit is een verbetering ik had een onvoldoende doordat ik te oppervlakkig en niet inhoudelijk op de inhoud in ging) merk ik zeker dat het wel nu heeft gehadquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:38 schreef SHE het volgende:
[..]
De opgegeven sites bevatten ook een hoop onzin, DAT is dus ook precies de reden waarom je ze moet herschrijven met steun van Pubmed, waar je wél zinnige dingen kunt vinden en waar je ook fundering kunt vinden voor je teksten.
Ik vind het eigenlijk wel een goede oefening. Het leert je kritisch kijken naar teksten die een bepaald advies bevatten en moeten er als het goed is voor zorgen dat je in eigen teksten zorgvuldiger bent.
In de hoorn pratenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:36 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat dacht ik ook jaquote:
Ja ons groepje had dat ook, maar zij blijkbaar nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je één persoon als eindredacteur aanwijzen. Op de uni nam ik die rol altijd op me en uiteindelijk herschreef ik de teksten van anderen in die mate dat het gewoon m'n eigen tekst geworden was.
Ik las even dat jullie beide apart door Groningen liepen en -hoe toevallig- elkaar iedere keer rond hetzelfde tijdstip tegen kwamen bij een café -die uiteraard iedere keer verschillend was.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op zondagmiddag gaan vriendlief en ik vaak wandelen door Groningen (hoe burgerlijk) en uiteindelijk komen we altijd bij hetzelfde terras op de Grote Markt uit, waar ik dan een warme chocomel neem, hij een Spanish coffee, en dan delen we een portie van de lekkerste bitterballen die je ooit hebt geproefd.
Hmm. 't Is nog maar maandag.
Uit duim zuigenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja nu ik heb (goed!) heb gemaakt (dit is een verbetering ik had een onvoldoende doordat ik te oppervlakkig en niet inhoudelijk op de inhoud in ging) merk ik zeker dat het wel nu heeft gehadNormaal verzin ik een leuk verhaal en zoek ik daar bronnen bij.. Maar nu ik dat nakijk is het eigenlijk heel erg vervelend! En natuurlijk niet "wetenschappelijk juist"..
Dus achteraf denk ik wel dat het zin heeft gehad, van te voren dacht ik jezus wat een onzin opdracht, die zuig ik wel even uit m'n duim en klaar!
Ja maar dat is middelbare school.. Bij mij werkte dat trucje altijd, maar dit keer (ik doe nu sinds twee maandjes HBO wist je nogquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uit duim zuigen.
Heb ik ook zo vaak gedaan. Op de havo zogenaamd een tennisleraar geïnterviewd (had een 8), op de uni heb ik zogenaamd allemaal meertalige mensen geïnterviewd en daar een verslag van geschreven (had een 9). En ook heb ik eens een verslag geschreven van een concert van Doe Maar waar ik helemaal niet naartoe ben geweest
.
Jawel, want toen ik dat niet deed hadden we een 5 en toen ik het wel deed hadden we een 7quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is niet zo omdat jij het goed vindt dat het dan goed is..
Whehe nee, we zijn nog zo kort samen dat we nog graag samen wandelen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik las even dat jullie beide apart door Groningen liepen en -hoe toevallig- elkaar iedere keer rond hetzelfde tijdstip tegen kwamen bij een café -die uiteraard iedere keer verschillend was.Ik dacht al, goh, wat een toeval
Joeh, er staat ook een voorbeeldje van de uni bij. DaD heeft dat vak trouwens ook gevolgd. Heb jij wel braaf mensen geïnterviewd, DaD?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar dat is middelbare school.. Bij mij werkte dat trucje altijd, maar dit keer (ik doe nu sinds twee maandjes HBO wist je nog) willen ze wetenschappelijke onderbouwing. Feiten die terug te vinden zijn in bronnen. Het is even wennen maar uiteindelijk wel prima.
Zie ook mijn edit!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joeh, er staat ook een voorbeeldje van de uni bij. DaD heeft dat vak trouwens ook gevolgd. Heb jij wel braaf mensen geïnterviewd, DaD?.
Yeah maar het is niet per definitie beter..quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, want toen ik dat niet deed hadden we een 5 en toen ik het wel deed hadden we een 7.
En de laatste prutser waar ik mee samenwerkte heeft het vak uiteindelijk niet eens gehaald, dus ik ben blij dat ik haar op tijd gedumpt heb.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb denk ik weer iets fout gedaan. Ik heb nieuwe shampoo gekocht en een potje met conditioner. Dit is het potje;
[ afbeelding ]
Op het potje staat in het haar smeren, intrekken, uitspoelen. Maar het is een soort van harde substantie. Toen ik het uit het potje geschraapt had en bovenstaande had uitgevoerd bleef mijn haar heel vettig. Nu is het ook vettig, nadat ik het weer gewassen heb. Had ik het eerst warm moeten maken en een beetje van de olie moeten gebruiken, of is dit helemaal niet geschikt voor dat doeleinde? Of wel, maar is het voor kroeshaar?.
Oh zo kom jij dus aan je mooie cijferlijst!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uit duim zuigen.
Heb ik ook zo vaak gedaan. Op de havo zogenaamd een tennisleraar geïnterviewd (had een 8), op de uni heb ik zogenaamd allemaal meertalige mensen geïnterviewd en daar een verslag van geschreven (had een 9). En ook heb ik eens een verslag geschreven van een concert van Doe Maar waar ik helemaal niet naartoe ben geweest
.
Ik gebruikte altijd Pinks toen ik een chronisch te kort aan vet in mijn voeding hadquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast! Palmers is voor kroeshaar. Overigens gebruikte ik het vroeger ook om pluizige permanentjes mee onder controle te houden
In kleine hoeveelheden werkt het prima.
Oh noesquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast! Palmers is voor kroeshaar. Overigens gebruikte ik het vroeger ook om pluizige permanentjes mee onder controle te houden
In kleine hoeveelheden werkt het prima.
Ja! Ik doe altijd alles braaf. Ik hou van regeltjes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joeh, er staat ook een voorbeeldje van de uni bij. DaD heeft dat vak trouwens ook gevolgd. Heb jij wel braaf mensen geïnterviewd, DaD?.
Katten zijn ook roofdierenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
fijn, weer een aanval op 't feit dat mn katten niet naar buiten kunnen![]()
'ja, maar katten horen buiten'![]()
(mijn huisjestopic)
Jawel, want anders kreeg ik toch geen hoger cijfer?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah maar het is niet per definitie beter..
Dat is echt een fabeltje, dat katten per sé naar buiten moeten. Niet voor niets leven binnenkatten gemiddeld iets van 6-8 jaar langer dan een buitenkat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
fijn, weer een aanval op 't feit dat mn katten niet naar buiten kunnen![]()
'ja, maar katten horen buiten'![]()
(mijn huisjestopic)
Ben je aangenomen op basis van een telefoongesprek?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:12 schreef Goodbye het volgende:
aangenomenik kwam beter uit m'n woorden dan die man.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik hou heel erg van lezen, ik heb dan op het vwo ook veel boeken gelezen. Alleen was het zo dat een mooie lijst bijna net zo erg werd gewaardeerd als een goed verhaal.. Uiteindelijk had ik er allemaal geweldige literaire boeken op staan, die ik op twee na niet had gelezenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh zo kom jij dus aan je mooie cijferlijst!
Ik heb op de middelbare school een keer een boekverslag ingeleverd van een boek dat ik niet gelezen had en een verslag gemaakt van een open dag waar ik niet heen was geweest, dat was het eigenlijk wel. Nu moet alles gecontroleerd zijn; als je het niet kan verantwoorden dan zak je gewoon. Buiten dat vind ik papers schrijven leuk en onderzoek doen ook
Grappig genoeg zijn kroketten hartstikke Fransquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
in een boekje dat ik van Isabeau en Lein heb gehad staat een recept voor kroketten, de 'echte hollandse' naar het schijnt, moet ze nog 's proberen![]()
Virginia Woolf schrijft echt vreselijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van lezen, ik heb dan op het vwo ook veel boeken gelezen. Alleen was het zo dat een mooie lijst bijna net zo erg werd gewaardeerd als een goed verhaal.. Uiteindelijk had ik er allemaal geweldige literaire boeken op staan, die ik op twee na niet had gelezen(Wel veel andere literaire boeken maar die sloten dan weer niet goed aan op mijn lijst)
Blijkbaar kon ik zo overtuigend vertellen dat Orlando van Virginia Woolf mijn lievelingsboek was en dat ik ontzettend had genoten van Mulich dat ik een 8 kreeg
Ik moet gaan acteren
Kijk. Je werkt met 6 mensen samen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, want anders kreeg ik toch geen hoger cijfer?. En ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik heb op de uni altijd te horen gekregen dat ik zo goed schrijf. Commentaar van de tweede beoordelaar op m'n scriptie: "Uitzonder helder en to the point geschreven." Dus.
Heeft dat niets te maken met het ontbreken van hardrijdende auto's binnenshuis?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is echt een fabeltje, dat katten per sé naar buiten moeten. Niet voor niets leven binnenkatten gemiddeld iets van 6-8 jaar langer dan een buitenkat.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Heeft dat niets te maken met het ontbreken van hardrijdende auto's binnenshuis?
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je aangenomen op basis van een telefoongesprek?.
Nou gefeliciteerd!.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
feli Goodbye!!!
en@ DE in topic
Misschienquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Heeft dat niets te maken met het ontbreken van hardrijdende auto's binnenshuis?
Oh, als je het eens aan haar wil vragen graag!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef mordradead het volgende:
M'n zusje gebruikt dat geloof ik ook en die heeft echt geen kroeshaarze is nu alleen op school dus ik kan har niet vragen
Echt waar?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is echt een fabeltje, dat katten per sé naar buiten moeten. Niet voor niets leven binnenkatten gemiddeld iets van 6-8 jaar langer dan een buitenkat.
Marktplaats is geweldig! Ik had er eens een zitzak op staan die ik echt kwijt moest, dus met het eerste bod van 5 euro wilde ik al akkoord gaan, maar heb er uiteindelijk 25 euro voor gekregen. Ding was al jaren oud en had er zelf 40 euro of zo voor betaald.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef kwakveense het volgende:
hoera voor goodbye!
ik heb zojuist binnen 1 uur een jurkje verkocht op marktplaats.... misschien had ik toch meer dan 25 euro moeten vragen voor mn cora kempermans jurkje
maar goed, 25 euro, voor iets wat anders de vuilnis in ging, en waar nu nog iemand blij mee wordtjeej, kan ik weer een leuke spiegel voor op de schouw van kopen.
deze was toch te groot voor jouquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:32 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica was op zoek naar zitzakken en jurkjes![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
deze was toch te groot voor jou
Dat doe ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:05 schreef Merel het volgende:
Je kunt trouwens aan opstellen die VWO-leerlingen schrijven heel goed zien welke leerlingen wel Klassieke Talen hebben gehad en welke niet. Gymnasiasten zetten hun teksten vol met overbodige bijzinnen en bijwoorden en maken de meest fantastische zinsconstructies. Hartstikke mooi en leuk, maar voor de gemiddelde mens zo lastig te volgen
Mijn examenonderwerp. Vind je het gek dat ik een onvoldoende hadquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:44 schreef Goodbye het volgende:
De brieven van Seneca, wat een hel was dat zeg
Dat doe ik dus ook. Ik kan wat dat betreft echt niet samenwerken, ik heb er meer een soort van hulpje bij die de eerste versie schrijftquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je één persoon als eindredacteur aanwijzen. Op de uni nam ik die rol altijd op me en uiteindelijk herschreef ik de teksten van anderen in die mate dat het gewoon m'n eigen tekst geworden was.
Ik heb een poos geleden een heel mooi leren jasje erop gezet, die mij echt te groot was.quote:
Ik ben met twee siamesen ook al teveel gewend aan het model denk ik, ik vind normale katten nu ineens een korte snuit hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef conleche het volgende:
Goodbye! Gefeliciteerd met je baan!!
En Kim die kat is engDas toch geen knuffelbeest? Ik zou daar Egyptische nachtmerries van krijgen
![]()
Het is vrij moeilijk om in mijn ogen slim te zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar als ze dommer is.. Dan is dat toch gewoon zo [ afbeelding ] Beter gaat ze daar aan werken!
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Klinkt goed
Chico ben je nu thuis?
Yum! gaat ook direct naar je heupen. Yummmmieeeeequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben met twee siamesen ook al teveel gewend aan het model denk ik, ik vind normale katten nu ineens een korte snuit hebben.
Weet je wat ik helemaal ontdekt heb de laatste tijd?. Griekse yoghurt, met platgeslagen walnoten en een drupje honing
.
Das wel gemeen als iemand aan de eisen voldoet maar niet aan jouw eisen.. En wie zegt dat jij het goed zietquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is vrij moeilijk om in mijn ogen slim te zijn. En ik zie het ook meteen als een ander ergens minder goed in is dan ik. Als het niet voor een cijfer is: prima, ga je gang en doe het op jouw manier. Maar zodra er een beoordeling aan gekoppeld is, kan je het vergeten. Dan wil ik het op mijn manier doen en kan die ander nog zo hard roepen, maar ik neem geen genoegen met half werk.
[..]
Ja. Ik wilde stoommandjes gaan halen ... zet 1 voet buiten de deur, en op dat moment ging het regenen
. Nu is het weer droog volgens mij, ga zo een nieuwe poging wagen. Tisser dan?
Helaas schat ik het meestal wel goed in en hebben mijn werkstukken/verslagen etc altijd hoge cijfers als ik ze zelf helemaal ga zitten verbeteren. Dingen die niet verbeterd zijn, haalden gemiddeld 1 tot 2 punden lager. Kan het dus ook niet helemaal meer laten gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Das wel gemeen als iemand aan de eisen voldoet maar niet aan jouw eisen.. En wie zegt dat jij het goed ziet
Ja gewoon benieuwd, ik wou mss naar WP gaan, en mss dat jij er ook zat! Mr PF zit er iig wel
Oh, had je m'n laatste PM al beantwoord?
wat was je aan het testen, danquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Anosmie het volgende:
Ik had banaan op mn geroosterde bammetjes met pindakaas gedaan als testje.
Zo fout, zo lekker!
Daarom ook al dequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Yum! gaat ook direct naar je heupen. Yummmmieeeee
Elvis has left the building....quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Anosmie het volgende:
Ik had banaan op mn geroosterde bammetjes met pindakaas gedaan als testje.
Zo fout, zo lekker!
Of banaan met pindakaas net zo ranzig smaakt als het klinkt.quote:
Nou ik hád er genoeg van.... Maar echt.... T lijkt heulemaal weg te zijn!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je mag wel een beetje van mijn honger gen hebben [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |