Ja, is dat niet heel moeilijk om te maken voor een kookn00b?quote:
Pastasalade met oa koude pasta, tomaten, basilicum, mozzarella (light, haast ik me eraan toe te voegenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie geen offtopic post hoor Moblo!![]()
Iemand tips voor lekker doch gezond avondeten?
Volgens ColdFeet moet je wel weten hoe het smaakt voor je het zelf gaat makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, is dat niet heel moeilijk om te maken voor een kookn00b?
Ja, is ook heerlijk, maar het is niet het volledige recept, dus dat volgt hier:quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:05 schreef Goodbye het volgende:
Oh, dat weet ik dan weer nietMisschien ga ik wel voor jouw tip, klinkt heerlijk!
Thanks, je bent een schatquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, is ook heerlijk, maar het is niet het volledige recept, dus dat volgt hier:
Voor 1 persoon:
- 75 gr pasta (ik gebruik zelf meestal volkoren schelpjes; schelpjes zijn sowieso wel fijn)
- ca 3 goeie tomaten (drie van normaal formaat of vier kleinere)
- knoflook ()
- 4 eetlepels olijfolie (bij voorkeur extra vierge, maar gewone is ook wel goed)
- 2 eetlepels citroensap
- basilicum
- mozzarella light
- groene pesto (kun je evt wel weg laten)
- olijven
Je kookt de pasta en laat het afkoelen.
Je gooit de gesneden tomaten, de rucola, de mozzarella en de olijven bij elkaar in een bak en mengt goed door.
Van de olijfolie, het citroensap, de knoflook (persen of in hele kleine stukjes snijden) en de basilicum (ook in hele kleine stukjes) maak je de dressing. Die doe je door de salade heen. Je mengt alles weer goed en je kunt er eventueel nog een eetlepel pesto doorheen doen. Dan doe je de koud geworden pasta erbij, mengt weer goed, et voila: je hebt een prima maaltijd.
Ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen. Ik slaap op mijn best als ik geen wekker hoef te zetten
Zo sla ik nooit zelfgebakken taart van mijn oma afquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:19 schreef conleche het volgende:
Oké on topic dan maar weer. Ik heb een behoorlijk hoofdpijntje van de vier biertjes van gisteravond. Ik ben een sissy. (hoewel ik thuis ook al 1 wodka had bedenk ik me nu) Het was wel erg gezellig. Ik weeg nog steeds 59.5 en nu moeten die laatste anderhalf er nog even af en dan verlaat ik mijn low carb systeem.
Tink vroeg wat low carbers dan deden als er alleen maar brood te eten is ergens. Ik eet dan het beleg van het brood en dump het brood ergens. Dat trouwens alleen als ik erge honger zou hebben, anders zou ik niks nemen en wachten tot ik zelf weer iets kan maken. En dingen als taart sla ik gewoon af zonder commentaar meestal. En heel soms met: "Nee dank je, ik ben weer eens op dieet" En op het vervolgcommentaar van dat ik dat toch echt niet nodig heb, zeg ik dan liefjes, dat dat zo is omdát ik die taart niet neem. En soms neem ik trouwens gewoon wel taart. Alstie lekker genoeg is.
MoBlo: goed hoor, je hebt de 70 nu toch echt wel verlaten!!
Pfuuuquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou voor dat recept van Vik lekker Romatomaten gebruiken Goodbye![]()
![]()
Co: daar lijkt het wel op![]()
Heerlijk! Voor het geval ik het vergeet / je niet meer spreek: heel veel plezier en kom lekker uitgerust weer terug!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag mijn -voorlopig- laatste werkdag voor ik op Kur ga. Raar idee, drie weken weg. Ik ben al jaren niet meer zo lang op vakantie geweest
Romatomaten zijn lekkerquote:
Die vind ik altijd wel lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Maar dat vruchtengebak, met die smerige, transparante drab die je ook in blikjes kattenvoer vindt ()... Iew.
Whehe.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:27 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Die vind ik altijd wel lekkerNa die omschrijving niet meer dus...
Dat dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
als mijn moeder taart had gebakken voor elke keer dat ze jarig was, waren wij al heel vaak bijna overleden aan een voedselvergiftiging![]()
lang leve supermarkt taart
Wij hebben gewoon een voorraadje in de kelderquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Hebben ze die bij de AH of vang je ze zelf?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik word geloof ik een beetje misselijk nu.
hektor, die naast mn bergingdeur zat is nu groot genoeg om te friturenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Hebben ze die bij de AH of vang je ze zelf?
Eet jij geen groente?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:37 schreef Anosmie het volgende:
En voor de veranderingook die van mij:
O: 2 mandarijntjes (ik had haast)
T: vitalinea
L: 2 geroosterde bammetjes pindakaas
T: kiwi
T: Appel
D: 3 geroosterde bammetjes rookvlees
T: sporten
Stuur ze maar naar mijquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hektor, die naast mn bergingdeur zat is nu groot genoeg om te frituren
hahaha, nou ik zat zelf vrijdag in de wachtkamer met flinke rode konen van de koorts en hevig hoestend dus wrs hoopten anderen daar toen opquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij, ik geef wel een samenvatting
En wat het afvallen betreft: ga anders even in de wachtkamer van de huisarts zitten. Misschien vang je wel een lekkere buikgriep op.Afvallen gegarandeerd
![]()
![]()
Vandaag even niet. Op mn sportavonden eet ik meestal heel gemakkelijk, tw een bak sla of brood.quote:
Oke. Ik vroeg het me gewoon even af.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Vandaag even niet. Op mn sportavonden eet ik meestal heel gemakkelijk, tw een bak sla of brood.
Bij gebrek aan sla en gebrek aan tijd om sla te halen wordt het vanavond brood.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vergeetmewelletje: Spinnen, die sportfietsen terwijl je op je plaatst blijft
Ik had al wat extra fruit meegenomen om het ietsje te compenseren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
Oke. Ik vroeg het me gewoon even af.
Oh lekker. Maar wel wat zwaar op de maag voor het sporten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had al wat extra fruit meegenomen om het ietsje te compenseren.
Maar ik mis het zelf ook wel. Brood als avondeten is niet echt avondeten.
Tenzij er een flink epan kaasfondue bij wordt geserveerd uiteraard.
Ik neem geen computer meequote:Op maandag 27 oktober 2008 09:58 schreef DarkElf het volgende:
He tink, morgen ga je dus die drie weken kur doen? Las een keer wat het is in een va je post en t klinkt ideaal eigenlijk; hebben ze goed geregeld daar.
wel zo rustig geen laptop mee toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik neem geen computer mee, dus dat wordt wat lastig
Mijn laptopje is nog steeds dood
En volgens mij heb ik geen tijd om midden in de bossen op zoek te gaan naar een internetcafé
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens ColdFeet moet je wel weten hoe het smaakt voor je het zelf gaat maken(meen ik in CUL gelezen te hebben)
Dan kom ik wel een keer risotto bij jou eten. Weet ik gelijk hoe ik het moet makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Jij hebt niets beters te doen?
Ik heb nog vers in mijn herinnering staan dat ik risotto ging eten bij iemand die het nog nooit gegeten of gemaakt had. Ze had gelezen dat de rijst 'beetgaar' moest zijn. En toen kregen we zowat rauwe rijst met een klein zacht laagje![]()
Precies andersom: vaak krijg je zachte, kleffe rijstepap voorgeschoteld ipv risotto. Al met al, met een gerecht als risotto is het wel handig als je ongevéér weet hoe het moet worden.
Ben ik het helemaal mee eens. Zeker als ik het op mijzelf betrek als kook ondeskundige is dat heel handig jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Jij hebt niets beters te doen?
Ik heb nog vers in mijn herinnering staan dat ik risotto ging eten bij iemand die het nog nooit gegeten of gemaakt had. Ze had gelezen dat de rijst 'beetgaar' moest zijn. En toen kregen we zowat rauwe rijst met een klein zacht laagje![]()
Precies andersom: vaak krijg je zachte, kleffe rijstepap voorgeschoteld ipv risotto. Al met al, met een gerecht als risotto is het wel handig als je ongevéér weet hoe het moet worden.
Heerlijk, 3 weken lang echt rust.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik neem geen computer mee, dus dat wordt wat lastig
Mijn laptopje is nog steeds dood
En volgens mij heb ik geen tijd om midden in de bossen op zoek te gaan naar een internetcafé
Op vakantie kan ik prima zonder telefoon, tv en internet (al had ik in Griekenland m'n telefoon wel aan omdat m'n zus hoogzwanger was) en neem ik me altijd voor om dat enigszins zo te houden als ik thuis ben. En dan toch hè, het eerst wat je doet is dan je voicemails beluisteren en je mails checken...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Heerlijk, 3 weken lang echt rust.
Dat lijkt me echt zo heerlijk. Echt vol de aandacht op jezelf en je lijf. Jij komt vast als herboren terug.
klinkt heerlijk hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:20 schreef Tinkepink het volgende:
Het sneewt vanaf woensdag in Zuid-Duitsland! Nu maar hopen dat het ook een paar dagen blijft liggen. Matige sneeuw in Duitsland, hoeveel cm zou dat zijn?
*gooit snel nieuwe winterbanden onder de auto*
Skien kan ik niet, maar sleetje rijden wel
Oh, ik heb ook geen tv op de kamer, dus ik zal echt als herboren terugkomen![]()
Heel veel plezier en rust gewenst !!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:20 schreef Tinkepink het volgende:Het sneewt vanaf woensdag in Zuid-Duitsland! Nu maar hopen dat het ook een paar dagen blijft liggen. Matige sneeuw in Duitsland, hoeveel cm zou dat zijn?
*gooit snel nieuwe winterbanden onder de auto*
Skien kan ik niet, maar sleetje rijden wel
Oh, ik heb ook geen tv op de kamer, dus ik zal echt als herboren terugkomen![]()
Keihard negerenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tink tot 17 november van fok afschoppen als ze langs komt ;D
Veel plezier!
Hé, hé, hé, ik mag nog twee dagenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tink tot 17 november van fok afschoppen als ze langs komt ;D
Veel plezier!
O ik dacht dat je vandaag weg ging, my badquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, hé, hé, ik mag nog twee dagen
beter ga je aan je tekst werken ipv te fokken, anders lukt het zeker nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb twee uur om vijf studie punten te halen. Gaat het mij lukken?? Zet nu je geld in!
Ja ik weetsquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
beter ga je aan je tekst werken ipv te fokken, anders lukt het zeker niet.
nee hoor, je logt gewoon uit en klikt dan Fok! weg. Of je vraagt een weekban aanquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik weetsMaar het is moeilijk!!
Hee, dat laatste. Kan je dan ook niks meer lezen? Pas dan zou het ideaal zijn voor mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor, je logt gewoon uit en klikt dan Fok! weg. Of je vraagt een weekban aan.
Nee ik bedoel dat mijn opdracht moeilijk isquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor, je logt gewoon uit en klikt dan Fok! weg. Of je vraagt een weekban aan.
Godver, ik wil _nu_ terug naar de Mediamarkt om een nieuwe iPod te halen, maar ik moet eerst nog kansloos zitten doen @ DSW.
Oei PF, dat klinkt toch wel zorgelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik moet het dus goed maken
Ik snap niet wat ze er mee willen zeggen..
Dit is een project dat een ander groepje heeft gemaakt, over frisdrank en overgewicht bij kinderenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef SHE het volgende:
Yppy, wat voor interview?
@ PF: wat is dat voor onderwijsmethode? Vertel eens wat je ECHT moet doen? Ik kan me niet voorstellen dat je een willkeurige tekst van internet moet herschrijven..what's the point?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik mag dus niet zo maar iets schrijven zonder dat het in een bron terug is te vinden.
zo moet ik het verbeterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet zeggen
wat/waar/waarom/hoe/welke/onderbouw anders moet
En nu doet PF: copy paste, klaar!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
Samengevat:
Kinderen met een afwijkend eetpatroon zijn vaak kinderen van laagopgeleide ouders.
Laagopgeleide ouders hebben weinig kennis van voedingswaarde van levensmiddelen.
Daarnaast lijkt het zo te zijn dat kinderen met overgewicht vaak laagcalorische drankjes drinken, met als doel het gewicht onder controle te houden. Laagopgeleide ouders weten niet dat dit soort drankjes niets tegen overgewicht doen. Het kan wel een eerste aanzet zijn bij het afvallen.
Dus op het HBO zitten serieus mensen die zo schrijven?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dit is een project dat een ander groepje heeft gemaakt, over frisdrank en overgewicht bij kinderen
Nee, dat staat er niet. Er wordt alleen gesproken over een lage opleiding, en dat is niet gelijk aan dom.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:23 schreef mordradead het volgende:
Er staat dat dikke mensen dom zijn en denken dat ze afvallen door gewone producten door light producten te vervangen terwijl dat hoogstens als kickstart fungeert.
TVP
Edit: Kickstart vond ik wel een tof woord, geen idee of dat ook echt zo is want ik weet niet precies wat het isiets met brommers ofzo toch? Dat weet moblo wel.
Nou ja, ik moet ook leren, nog even een kop koffie en dan nog wat dingen en dan begin ik.
Damn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus op het HBO zitten serieus mensen die zo schrijven?. Mèn.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dit is een project dat een ander groepje heeft gemaakt, over frisdrank en overgewicht bij kinderen
ik heb een aantal bronnen tot mijn beschikking, daarmee moet ik de tekst herschrijven. ik mag max 2 a4 gebruiken. hun project bestaat uit 5 pagina's
dit zijn de bronnen die ik mag gebruiken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik mag dus niet zo maar iets schrijven zonder dat het in een bron terug is te vinden.
zo moet ik het verbeterenWat lul je dan? Je weet dus wel wat de opdracht is. Maak 'm dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet zeggen
wat/waar/waarom/hoe/welke/onderbouw anders moet
Fok uit, bronnen aan. Dat heb je makkelijk in 2 uur gedaan.
Op de universiteit ook hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet begrijp wat ze bedoelen/ze geen goede bronnen hebben gebruikt en ik het niet terug kan vinden in de opgegeven bronnen. En toch moet ik het onderbouwen. Maar goed het gaat best redelijk nuquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat lul je dan? Je weet dus wel wat de opdracht is. Maak 'm dan!
Fok uit, bronnen aan. Dat heb je makkelijk in 2 uur gedaan.
Eerlijk gezegd vind ik het treuriger dat PF de tekst niet begrijptquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De opgegeven sites bevatten ook een hoop onzin, DAT is dus ook precies de reden waarom je ze moet herschrijven met steun van Pubmed, waar je wél zinnige dingen kunt vinden en waar je ook fundering kunt vinden voor je teksten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet begrijp wat ze bedoelen/ze geen goede bronnen hebben gebruikt en ik het niet terug kan vinden in de opgegeven bronnen. En toch moet ik het onderbouwen. Maar goed het gaat best redelijk nu
Volgens mij hebben ze de tekst bijna letterlijk uit het engels vertaald, met altavista of zo, en de zinscontructies zo gelaten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat ze bedoelen maar ik vind het vervelend dat het niet in een bron staat en ik dus ALLES moet verbeteren. En de essentie van de alinea is ook niet duidelijk..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het treuriger dat PF de tekst niet begrijpt
Dat is wel heel zwart-wit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het treuriger dat PF de tekst niet begrijpt
Klopt, maar door het wat zwart-wit te zeggen krijg je vaak discussie. Hier misschien niet te bedoeling sorry maar vaak wel vermakelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Er wordt alleen gesproken over een lage opleiding, en dat is niet gelijk aan dom.
Daarnaast staat er dat kinderen van laagopleide ouders een afwijkend eetpatroon hebben. Dat wil niet zeggen dat ze ook automatisch dik zijn. Die gevolgtrekking mag je niet maken op basis van deze tekst.
Voor een lokaal blaadje, zo'n huis-aan-huis ding. Ze willen weten wat ik volgend jaar ga doen. Terwijl ik dat zelf niet weet. Ingewikkeld iets op mijn werk. Als ze jou interviewen, kun je net zoveel nuttigs erover vertellen als ik.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef SHE het volgende:
Yppy, wat voor interview?
True enough! Ik pre-read vaak papers van vrienden (universiteit en hbo over het algemeen) en ja, dan vind je af en toe best kleurrijke fouten. Maarja, inhoudelijk is het dan vaak wel hoog niveauquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op de universiteit ook hoorIk heb ooit eens papers gecorrigeerd
Weet ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op de universiteit ook hoorIk heb ooit eens papers gecorrigeerd
Ja, het viel me nog alles meequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:14 schreef Esse_est het volgende:
1500 kC is toch niet zoveel MariaEtc? Dan zit je nog onder de gemiddelde onderhoudshoeveelheid, als ik dat zo de afgelopen weken juist heb gelezen.
toch niet per pm he?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:18 schreef Anosmie het volgende:
Ik ga even broeden op een sollicitatiebrief. Heb weer wat leuks doorgekregen.
Tot vanmiddag!
En lief zijn he.![]()
ff google-enquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
succes anos!
Glucose is brandstof voor de hersenen. Glucose in het bloed kan wijzen op suikerziekte, te weinig rode bloedcellen op bloedarmoede.
Dat heb ik begrepen, maar heeft glucose een voordeel voor je rode bloedcellen die ik mis? Het klinkt juist slecht!
quote:
Kanonnen! Weer wat geleerd!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Daar mag ik helaas niet over uitweiden.![]()
Ja, leuk he?quote:Op maandag 27 oktober 2008 @ 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Die bronstige everzwijnen-quote in je sig![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Kanonnen! Weer wat geleerd!
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal leukquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb me gespecialiseerd in het schrijven voor "de gemiddelde Nederlander": Zo min mogelijk "moeilijke" woorden gebruiken. Korte zinnen maken. Tangconstructies vermijden. En de tekst logisch opbouwen. Makkelijk doen als het moeilijk kan dus, wat nog moeilijker is dan het lijkt![]()
Een academische tekst schrijven is echt niet aan mij besteedNet zo min als ambtenarentaal. Ik hou niet van gezwollen taalgebruik.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal leukTijdens m'n studie heb ik zoveel ellenlange Griekse en Latijnse zinnen in ellenlange Nederlandse zinnen moeten vertalen, dat ik een tijdlang alléén nog maar op die manier kon schrijven. Dat heb ik mezelf nu wel afgeleerd, tegenwoordig moet alles kort er krachtig. Je kunt trouwens aan opstellen die VWO-leerlingen schrijven heel goed zien welke leerlingen wel Klassieke Talen hebben gehad en welke niet. Gymnasiasten zetten hun teksten vol met overbodige bijzinnen en bijwoorden en maken de meest fantastische zinsconstructies. Hartstikke mooi en leuk, maar voor de gemiddelde mens zo lastig te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |