abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62794061
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:46 schreef Kill_em_all het volgende:
Supra

F40
[ afbeelding ]
Porno bak. Al moet ik toegeven dat ik een Supra fanboy ben
pi_62797530
Stefan, waarom rij je in een Japanner en kies je niet voor een Amerikaan?
pi_62797577
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:47 schreef vanRillandBath het volgende:
Stefan, waarom rij je in een Japanner en kies je niet voor een Amerikaan?
Hij rijdt in een Corvette Z06
pi_62797886
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:49 schreef tevebe het volgende:

[..]

Hij rijdt in een Corvette Z06
O, dan is het goed. Werd even op het verkeerde been gezet door al zijn loftuitingen.
pi_62799673
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef vanRillandBath het volgende:

[..]

O, dan is het goed. Werd even op het verkeerde been gezet door al zijn loftuitingen.
Hij heeft wel meedere Supra's gehad.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:13:49 #106
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_62810788
Dus?
In 1987 haalde men al 1800 pk uit een Pontiac Transam, die het record haalde als snelste legale personenauto (455 km/h).

The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:04:29 #107
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62812281
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef Mr_Moon het volgende:
Dus?
In 1987 haalde men al 1800 pk uit een Pontiac Transam, die het record haalde als snelste legale personenauto (455 km/h).
[ afbeelding ]
Beste sportwagen ooit dus.
Signature.
pi_62813548
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:04 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Beste sportwagen ooit dus.
Niet overnieuw gaan beginnen.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:46:54 #109
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62813568
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:46 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Niet overnieuw gaan beginnen.
Sorry
Signature.
pi_62815790
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:46 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Niet overnieuw gaan beginnen.
hehe dat ding ziet er anders nog best wel bad ass uit
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_63079182
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef fathank het volgende:
Supra
[ afbeelding ]

Veyron
[ afbeelding ]

Al gaat een Supra 500 km/h, het blijft een Supra.
Dit
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 10 november 2008 @ 13:22:55 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63100314
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:46 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Niet overnieuw opnieuw gaan beginnen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63101880
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:35 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

om met je eigen woorden te spreken:
Haha, wat een onzin.

De 2jz is naar duitsland gegaan omdat daar de ontwikkeling plaatvond voor de JTCC.
niet voor emissie eisen. onderblok en kop zijn gemaakt door yamaha, niet door duitsers. nagenoeg alle cilinderkoppen van toyota zijn trouwens van yamaha, zo niet alle.
Grappig dat je de Yamaha connectie noemt, want de 2JZ-G kop is er nu net eentje die door Toyota zelf is ontworpen, en niet door Yamaha Net als de 4A-G kop overigens. De 3S-G en 2ZZ-G zijn wel door Yamaha ontwikkeld. Yamaha maakt en levert trouwens wel een aantal onderdelen voor de 2JZ-G en 4A-G koppen, en heeft Toyota mogelijk geadviseerd bij het ontwerp, maar het is dus geen puur ingekochte techniek.
quote:
YAMAHA connection

The Yamaha connection needs to be mentioned: Yamaha developed the Toyota 2000GT and was a Toyota partner in the design of most Type G heads. Most engines/heads, including the 3SGE/3SGTE (now in it's 4th generation), the Previa specific 2TZFE/Z (no relation to the old T engines), and the newest 2ZZGE engines were and are still designed and cast by Yamaha. Yamaha also assembles most of the Toyota G model engines.

(The 4AGE and 2JZGE heads are proprietary Toyota designs and manufacture, although many components are still made and supplied by Yamaha).
  woensdag 12 november 2008 @ 09:10:45 #114
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_63150489
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:33 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Grappig dat je de Yamaha connectie noemt, want de 2JZ-G kop is er nu net eentje die door Toyota zelf is ontworpen, en niet door Yamaha Net als de 4A-G kop overigens. De 3S-G en 2ZZ-G zijn wel door Yamaha ontwikkeld. Yamaha maakt en levert trouwens wel een aantal onderdelen voor de 2JZ-G en 4A-G koppen, en heeft Toyota mogelijk geadviseerd bij het ontwerp, maar het is dus geen puur ingekochte techniek.
[..]
zowel het onderblok als ook de kop zijn toch een doorontwikkeling van de 1jz? en daarbij had yamaha wel degelijk de hand in het design. ?
Dan zie ik het eigenlijk als dat toyota de dóórontwikkeling gedaan heeft van de 1jz kop.
pi_63268209
Exactly ... Auto rijden is geen kunst. Wegrijden met een auto met achterlijk veel pk's en geen grip hebben t/m 5e versnelling wel. Maw, het had sneller gekunt ..
Wiesdebaas ..
pi_63279721
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
  maandag 17 november 2008 @ 13:29:14 #117
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_63286850
quote:
jij hebt echt geen idee waar het topic over gaat of wel.
  maandag 17 november 2008 @ 14:43:36 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_63288815
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:29 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

jij hebt echt geen idee waar het topic over gaat of wel.
Leg het even uit. Aan dit soort loze opmerkingen hebben we ook niks.
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:08:51 #119
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_63309663
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Leg het even uit. Aan dit soort loze opmerkingen hebben we ook niks.
nee. laat hem het topic maar lezen.
Kom nou

loze kreten in een topic waarvan je wel de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt, dįįr hebben we niets aan.
pi_63320863
Manchester man has world's fastest street racing car

By Bryan Schutt, Times Staff Writer Monday, November 17, 2008



Kyle Nosal/Staff Photo Rod Saboury shows what's under the hood of his 1963 Chevrolet Stingray Corvette Oct. 30 in his garage in Manchester.


Rod Saboury has distinguished himself by proving people wrong. Video

People in the drag racing industry said Saboury, a car enthusiast from Manchester, couldn’t build extreme race cars with-out having millions of dollars. He’s not a millionaire.

Car guys said he couldn’t go faster than 160 mph in a 1963 Corvette. He went over 200 mph.

They said he couldn’t drive the same car on the street because it’d be too radical. He’s put 700 miles on it cruising the streets during car shows.

No one believed a street car could run a quarter mile in under 7 seconds. He ran a 6.95 at 210 mph.

And in the process of turning heads and showing naysayers what he could do, Saboury has set the world record for the world’s fastest street car and rekindled what he’s always loved about cars in the decades he’s been working on them.

His 1963 Chevrolet Stingray Corvette set the record this summer, and did it in emphatic fashion.

The National Hot Rod Association keeps track of the world’s fastest street car record. To set it, Saboury had to complete the quarter mile run at a national event track, then have NHRA officials inspect and sign off on the car and the time slip.

His twin-turbo charged, 2,400 horsepower ‘Vette beat the previous record for a street car by almost an entire second. Saboury said the previous world record holder, Andy Frost, completed the quarter mile in about 7.6 seconds, or about 190 miles per hour.

Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_63408216
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een 911 ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De flat-six is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte subaru 15 jaar om een dergelijk boxer model te ontwerpen De 911 zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 500000km de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Honda's, toyota's en mitsubishi's kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... 911's doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een 911 gembella gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een duitse aap ontworpen door de beste engineur ooit.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een brabus en een 911 in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en scoobies met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Paar dingetjes verandert, en de tekst klopt nogsteeds

Nog een extra schop richting toyota, 's werelds eerste hybride is in 1900 al door ene Ferdinand Porsche gemaakt, en toyota doet nu alsof ze space-technology hebben

[ Bericht 4% gewijzigd door GiSaE op 21-11-2008 16:32:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')