Hij rijdt in een Corvette Z06quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:47 schreef vanRillandBath het volgende:
Stefan, waarom rij je in een Japanner en kies je niet voor een Amerikaan?
Hij heeft wel meedere Supra's gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef vanRillandBath het volgende:
[..]
O, dan is het goed. Werd even op het verkeerde been gezet door al zijn loftuitingen.
Beste sportwagen ooit dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef Mr_Moon het volgende:
Dus?
In 1987 haalde men al 1800 pk uit een Pontiac Transam, die het record haalde als snelste legale personenauto (455 km/h).
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:46 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Niet overnieuw gaan beginnen.
hehe dat ding ziet er anders nog best wel bad ass uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:46 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Niet overnieuw gaan beginnen.
Ditquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef fathank het volgende:
Supra
[ afbeelding ]
Veyron
[ afbeelding ]
Al gaat een Supra 500 km/h, het blijft een Supra.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:46 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Niet overnieuw opnieuw gaan beginnen.
Grappig dat je de Yamaha connectie noemt, want de 2JZ-G kop is er nu net eentje die door Toyota zelf is ontworpen, en niet door Yamahaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
om met je eigen woorden te spreken:
Haha, wat een onzin.
De 2jz is naar duitsland gegaan omdat daar de ontwikkeling plaatvond voor de JTCC.
niet voor emissie eisen. onderblok en kop zijn gemaakt door yamaha, niet door duitsers. nagenoeg alle cilinderkoppen van toyota zijn trouwens van yamaha, zo niet alle.
quote:YAMAHA connection
The Yamaha connection needs to be mentioned: Yamaha developed the Toyota 2000GT and was a Toyota partner in the design of most Type G heads. Most engines/heads, including the 3SGE/3SGTE (now in it's 4th generation), the Previa specific 2TZFE/Z (no relation to the old T engines), and the newest 2ZZGE engines were and are still designed and cast by Yamaha. Yamaha also assembles most of the Toyota G model engines.
(The 4AGE and 2JZGE heads are proprietary Toyota designs and manufacture, although many components are still made and supplied by Yamaha).
zowel het onderblok als ook de kop zijn toch een doorontwikkeling van de 1jz? en daarbij had yamaha wel degelijk de hand in het design.quote:Op maandag 10 november 2008 14:33 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Grappig dat je de Yamaha connectie noemt, want de 2JZ-G kop is er nu net eentje die door Toyota zelf is ontworpen, en niet door YamahaNet als de 4A-G kop overigens. De 3S-G en 2ZZ-G zijn wel door Yamaha ontwikkeld. Yamaha maakt en levert trouwens wel een aantal onderdelen voor de 2JZ-G en 4A-G koppen, en heeft Toyota mogelijk geadviseerd bij het ontwerp, maar het is dus geen puur ingekochte techniek.
[..]
jij hebt echt geen idee waar het topic over gaat of wel.quote:
Leg het even uit. Aan dit soort loze opmerkingen hebben we ook niks.quote:Op maandag 17 november 2008 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee waar het topic over gaat of wel.
nee. laat hem het topic maar lezen.quote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leg het even uit. Aan dit soort loze opmerkingen hebben we ook niks.
Paar dingetjes verandert, en de tekst klopt nogsteedsquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:
[..]
En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek.Een 911 ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.
Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.
Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De flat-six is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte subaru 15 jaar om een dergelijk boxer model te ontwerpenDe 911 zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 500000km de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Honda's, toyota's en mitsubishi's kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... 911's doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een 911 gembella gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een duitse aap ontworpen door de beste engineur ooit.
Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een brabus en een 911 in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en scoobies met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |