Nooit gehad? Never heard of, ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]
omg dit was zo lekker vroeger.. kennen jullie dat nog? dat wil ik weer
Hihi die heb ik gister gekocht.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken wel iets met zo'n staafje en 2 zakjes poeder maar dat was iets anders denk ik
En die ook, met een lolly in de vorm van een voet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ken wel dat poeder met een soort lolly maar niet met dropstaaf.
Fireballsquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:52 schreef LastRequest het volgende:
Ja komt van Jamin
Ik kom nooit bij Jamin, nu was ik er en heb ik allemaal van die snoepjes van vroeger gekocht
Zo'n opgerolde kauwgum weet je wel.. in een rond doosje.. en noga met chocola.. en fireballs
Dudequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fireballs
Daar heb ik me vroeger echt helemaal de tering aan gevreten, wedstrijden met vrienden wie de meeste in zijn mond kreeg enzo
Colaballenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die zilveren knikkers at ik vroeger ook voor leven
Ja maar dan heb ik het echt over heeeel vroegah, toen ik nog een ienie mienie hosti'tje was. Die zilverballen hadden toch van die colasmaak? Ook veel gehad, en die cocacola lolliesquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude.
Ik moet binnenkort weer eens van die grote spekken kopen met chocola er omheen
I love you!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude.
Ik moet binnenkort weer eens van die grote spekken kopen met chocola er omheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |