Ik zal 'm toevoegen, maar zoals in de OP staat: meldt het liever in het Feedback-topic, of een mailtje naar italodancer -at- fok.nl. Omdat ik er best overheen kan lezen. Ik heb de OP in m'n eentje gemaakt en ik ken natuurlijk niet alle links in de wereld!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:10 schreef rvlaak_werk het volgende:
Trouwens, waarom staat de RTLZ Livestream niet in de OP?
Vroeg t me gewoon af... Aangezien dit toch 1 van de bekendere zenders, cq programma's, is in NL. Wellicht dat je er een reden voor had.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik zal 'm toevoegen, maar zoals in de OP staat: meldt het liever in het Feedback-topic, of een mailtje naar italodancer -at- fok.nl. Omdat ik er best overheen kan lezen. Ik heb de OP in m'n eentje gemaakt en ik ken natuurlijk niet alle links in de wereld!
Ohquote:
Wintertijd, jeweetsquote:
Dat zijn de futuresquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
8175 volgens deze site. Maar die geeft een daling van 86 aan... Is idd beetje dubieus.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef rvlaak_werk het volgende:
En we gaan weer naar benedenomhoog...
Februari 2009, als de cijfers van Q4 2008 bekend worden. iig, dat wordt weer een klapperquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:29 schreef star_gazer het volgende:
Er is toch een kans dat na al deze meevallers er een keer een klap gaat komen... Vrijdag werd het bloedbad voorspeld, maar het bleef uit. Azië was vandaag een ramp, maar Europa en de VS blijven weer redelijk overeind. Wanneer komt die grote klap?
Ja kloptquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:29 schreef rvlaak_werk het volgende:
Ook wel typisch voor het huidige klimaat. De DJ heeft een keer een redelijk vlakke opening en CNN komt met het volgende bericht:
Wall Street keeps dropping
Het zou wat zijn als later vanavond de DJ helemaal instort... Heeft CNN toch gelijk gekregenquote:
“The chances of anything coming from the DOW are a million to one” he saidquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:36 schreef Tokamak het volgende:
`Slowly, but surely, they drew their plans against us`
Ik denk dat de 8200/8300 grens toch wat problemen gaat geven, zoals het nu gaatquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:38 schreef ItaloDancer het volgende:
De Dow moet eerst de 8000 maar weer eens opnieuw testen en daarvoor lijkt me vandaag een geschikte dag.
Twee (?) weken terug hadden ze er anders niet zo'n moeite meequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:39 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Ik denk dat de 8200/8300 grens toch wat problemen gaat geven, zoals het nu gaat
Was, helaas, een korte dip... Maar goed, we zullen zien en kunnen hopenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Twee (?) weken terug hadden ze er anders niet zo'n moeite mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |