quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb al veels te lang geen hardstyle geluisterd![]()
quote:ik heb zo weekend![]()
quote:vanavond nog wel een tentamen en morgen hele dag naar school
quote:,
maar de werkweek is voorbij
ja graagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef LeonH het volgende:
mogen de platen van Zany trouwens ook meegenomen worden in de yearmix?
Volgens mij was de regel dat het gereleased moet zijn op vinylquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef LeonH het volgende:
mogen de platen van Zany trouwens ook meegenomen worden in de yearmix?
Amen. Die mid en dan Drop the bass rengdengdengquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef NrSiX het volgende:
Sylenth and glitch - Music in you (scope dj loves the reverse bass rmx) wat een heerlijke plaat
dan mogen de Scantraxx Unreleased platen ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij was de regel dat het gereleased moet zijn op vinyl
x3quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Amen. Die mid en dan Drop the bass rengdengdeng![]()
.
Zaterdag is de release, dus die mogen er ook wel in, imo danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:28 schreef ElDani het volgende:
Zany's album niet, omdat die nog niet officieel uitgebracht zijn.
Klopt, wilde wat dingen in het contract veranderd hebben waar de baas het niet mee eens was... :-)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
Jonesy, wat hoorde ik? werk je niet meer in de Freaky-store?
True, morgen even in de mix gooienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Amen. Die mid en dan Drop the bass rengdengdeng![]()
.
quote:22:00 - 23:00: D-Clear
23:00 - 00:00: Hyperdrive
00:00 - 01:00: Hardstyle Mafia
01:00 - 02:00: Scope DJ
02:00 - 03:00: Live: Avio
03:00 - 04:00: Deepack
04:00 - 05:00: Tommyknocker
00:00 - 00:00: MC: LunaTick
Ik gebruik 1 webrelease.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
geen uitzonderingen enzo..
ik gebruik iig alleen vinyls
Idd nicequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:35 schreef NLS04 het volgende:
Iemand bekend met de lucky in Rijssen hier wat betreft het geluid? Die Quake dance line up is namelijk erg lekker![]()
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:24 schreef Silaz het volgende:
[..]
Idd nice. en bij mij om de hoek. mss dat een teamgenoot wat kaarten voor me team en mstx kon regelen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:35 schreef NLS04 het volgende:
Die Quake dance line up is namelijk erg lekker
volgens mij hou jij wel vanquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:09 schreef J0nes het volgende:
[..]
Klopt, wilde wat dingen in het contract veranderd hebben waar de baas het niet mee eens was... :-)
Verdere details mag je best weten, maar PB me daarvoor ff op PF ofzo, hoor die dingen niet openbaar te bespreken
geluid daar is echt nice, heel helder en een strakke bassquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:35 schreef NLS04 het volgende:
Iemand bekend met de lucky in Rijssen hier wat betreft het geluid? Die Quake dance line up is namelijk erg lekker![]()
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:19 schreef mstx het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Zany ft. MC DV8 - Vision, ondanks de standaard bagger DV8 vocals, wel erg lekkur vind.
Gewoon alles wat gereleased is in 2008. Webreleases, vinyls, albums, boeieh. Die gemixte album radio edits mixen is juist nog lastiger ook dus makkelijker maak je het er jezelf niet meequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik snap dat jullie dat album allemaal willen gebruiken.. maar ik zou om het makkelijk te houden en om een lijn te trekken zeggen van alleen vinyl releases.
geen uitzonderingen enzo..
ik gebruik iig alleen vinyls
eensch, en daarbij een grotere keuze (project 1, scantraxx unreleased, zany's album). maakt het volgens mij alleen leuker. Als de 'mixer' er in slaagt om ondanks het missen van intro/outro er toch iets leuks van te maken is dat alleen maar goed lijkt me.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat gereleased is in 2008. Webreleases, vinyls, albums, boeieh. Die gemixte album radio edits mixen is juist nog lastiger ook dus makkelijker maak je het er jezelf niet mee
Nicequote:Op zaterdag 1 november 2008 00:51 schreef Sethje het volgende:
Het is 1 november
Tijd voor de line-up van Twisted:
D-Block & S-te-Fan
Josh & Wesz
Scope DJ
Jones
Frequencerz
2 Sidez
Zentiments
Bassdealer
Hyperactivo
vocals by MC DL!
Geilquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:51 schreef Sethje het volgende:
Het is 1 november
D-Block & S-te-Fan
Josh & Wesz
Scope DJ
Jones
Frequencerz
2 Sidez
Zentiments
Bassdealer
Hyperactivo
vocals by MC DL!
en dat voor 9 euro?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:51 schreef Sethje het volgende:
Het is 1 november
D-Block & S-te-Fan
Josh & Wesz
Scope DJ
Jones
Frequencerz
2 Sidez
Zentiments
Bassdealer
Hyperactivo
vocals by MC DL!
Dat is wel een geile line-upquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:51 schreef Sethje het volgende:
Het is 1 november
D-Block & S-te-Fan
Josh & Wesz
Scope DJ
Jones
Frequencerz
2 Sidez
Zentiments
Bassdealer
Hyperactivo
vocals by MC DL!
precies!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
22 November gaat alles kapot!
ik had de vetgedrukte gegokt, zat ik er toch niet heel ver naastquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:51 schreef Sethje het volgende:
Het is 1 november
D-Block & S-te-Fan
Josh & Wesz
Scope DJ
Jones
Frequencerz
2 Sidez
Zentiments
Bassdealer
Hyperactivo
vocals by MC DL!
x2quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:09 schreef Da_Ripper het volgende:
happy b-day 2 Koepert
happy b-day 2 Koepert
happy b-day dear hardstyle F/Rocker
happy b-day 2 yooooouuuuuuuuu
vanavond is het zover, ik heb er zin anquote:
Gelredome neem ik aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:
Dat jaquote:
die gasten moeten echt dood..quote:Op zondag 2 november 2008 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuke discussie ook op die pagina
Ik zeg het je de 22ste gaat alles kapot... Dan ben ik er namelijk ook!quote:Op zondag 2 november 2008 11:59 schreef JortK het volgende:
thrillogy was voor mij de laatste keer, wat een sfeerloos feest daar.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:11 schreef de_huig het volgende:
Ik ben het wel met JortK eens dat er weinig sfeer was eigenlijk..weinig mensen rondom ons die echt los gingen en meededen met handjes in de lucht etc..behalve met bleeding for the harder styles![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Moet dan eigenlijk ook weer toegeven dat Qlimax er ook aardig op dat niveau gaat zitten. Dus ga gewoon van het slechtste uit en dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 2 november 2008 13:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]wat een triest nummer blijft dat ..... en dan mensen die daarop wel mee doen....Geeft weer het niveau aan van gisteravond
Qlimax is gewoon een populair feestje geworden waar veel mensen komen om te zeggen dat ze er geweest zijn. Serieus, hoe top40 feestje begint het te worden als ik allemaal lui zie rondlopen in ralph lauren overhempies met zo'n matjequote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet dan eigenlijk ook weer toegeven dat Qlimax er ook aardig op dat niveau gaat zitten. Dus ga gewoon van het slechtste uit en dan kan het alleen maar meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |