quote:
Dat jaquote:
die gasten moeten echt dood..quote:Op zondag 2 november 2008 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuke discussie ook op die pagina
Ik zeg het je de 22ste gaat alles kapot... Dan ben ik er namelijk ook!quote:Op zondag 2 november 2008 11:59 schreef JortK het volgende:
thrillogy was voor mij de laatste keer, wat een sfeerloos feest daar.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:11 schreef de_huig het volgende:
Ik ben het wel met JortK eens dat er weinig sfeer was eigenlijk..weinig mensen rondom ons die echt los gingen en meededen met handjes in de lucht etc..behalve met bleeding for the harder styles![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
22 November gaat alles kapot!
Moet dan eigenlijk ook weer toegeven dat Qlimax er ook aardig op dat niveau gaat zitten. Dus ga gewoon van het slechtste uit en dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 2 november 2008 13:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]wat een triest nummer blijft dat ..... en dan mensen die daarop wel mee doen....Geeft weer het niveau aan van gisteravond
Qlimax is gewoon een populair feestje geworden waar veel mensen komen om te zeggen dat ze er geweest zijn. Serieus, hoe top40 feestje begint het te worden als ik allemaal lui zie rondlopen in ralph lauren overhempies met zo'n matjequote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet dan eigenlijk ook weer toegeven dat Qlimax er ook aardig op dat niveau gaat zitten. Dus ga gewoon van het slechtste uit en dan kan het alleen maar meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |