Truste alvastquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef es70 het volgende:
Ik ga ook afnokken, ik ga ten onder aan de overdosis 'gezelligheid' van vandaag.
Heb een hekel aan sociale verplichtingen, dodelijk vermoeiend.
Het mag wel natuurlijk, maar er zijn mensen die zich eraan storen en het dan alleen maar daarover kunnen hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom 'mag' je geen plaatjes posten. Vind die plaatjes meestal beter dan al die bijna blote tieten die hier nogal eens langs schuiven...
Slaap zachtquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef es70 het volgende:
Ik ga ook afnokken, ik ga ten onder aan de overdosis 'gezelligheid' van vandaag.
Heb een hekel aan sociale verplichtingen, dodelijk vermoeiend.
Dit gaat vast niet over mijquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het mag wel natuurlijk, maar er zijn mensen die zich eraan storen en het dan alleen maar daarover kunnen hebben![]()
Sjowhan heeft er een heel subforum voor, leef je uitquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Tieten blijken hier gemiddeld toch ongewenst te zijn
Nja, dan geen tieten dus he
Daar kom ik nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sjowhan heeft er een heel subforum voor, leef je uit
Hoezo taboequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zin vast ook subfora waar je het mag hebben over drugs, wapens, Suicide-DYI en meer van die onzin. Daar heb ik geen trek in. Maar als gewoon tieten ook al op hetzelfde niveau taboe zijn, dan ga ik wel weg of zo
Van die dingen die Jort hier nogal eens post.quote:
Bis morgenquote:
quote:
[mod-modus] niets aan toe te voegen, die discussie is hier nu vaak genoeg gevoerd en moet een keer klaar zijn, we zijn niet roomser dan de paus, tieten zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:17 schreef OA het volgende:
Volgens mij gaat het er meer om dat sommige mensen liever geen tieten tijdens werktijd zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |