De laatste twee dan maarquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef Klonk het volgende:
in alleen zijn, tussen de middag warm eten of pasta met paddo´s
quote:
Niet doen joh, verspilling van papier!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:36 schreef Fha het volgende:
Bleg. Eerst mochten we in de les met zn 2en gebruik maken van 1 reader.. Nu wil die vrouw ineens dat iedereen zelf dat ding uit print. Nu moet ik dus voor 1 les 78 pagina's gaan printen.
Maar anders kom ik de les niet in en heb ik zometeen te veel lessen gemist (want ik mag er geen meer missen) en dan kan ik dat tentamen niet maken en dan kan ik het vak niet halen enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet doen joh, verspilling van papier!
Dan: wel doen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar anders kom ik de les niet in en heb ik zometeen te veel lessen gemist (want ik mag er geen meer missen) en dan kan ik dat tentamen niet maken en dan kan ik het vak niet halen enzodus ik heb geen keus.
Ik ga het lekker vanavond pas doen! Want.. dan begrijpt de docent (die dit natuurlijk merkt dat ik het vanavond pas doequote:
Ja inderdaad! Show her!!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga het lekker vanavond pas doen! Want.. dan begrijpt de docent (die dit natuurlijk merkt dat ik het vanavond pas doe) dat ik het er lekker niet mee eens ben! Ha!
je wilt niet wetenquote:
wehehe werkse!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef Californium het volgende:
[..]
je wilt niet wetenbieper heeft gebiept
Werken
Arme jijquote:
Omdat het kanquote:
Verslapen. N00b.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh..![]()
Zo'n goede week gehad en uitgerekend nu verslaap ik me...
* KapiteinGasthof haasten zich om aan het werken gaan
Sorry, was even een ochtend weg.quote:
Ambtenaren zijn traag.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:18 schreef OA het volgende:
Is FOK zo traag, of is mijn internetverbinding zo traag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |