abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62929020
Oh Happy..

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62929394
Happy....wat jammer! Maar hee, symptomen zijn er nog en temperatuur nog hoog....lijkt me nog niet reddeloos verloren toch? Ik blijf duimen hoor.

Enne, het was voor mij geen discussie hoor. Zoals ik al zei, ieder doet het op zijn eigen manier en ik vind het wel grappig om te zien dat anderen het anders doen. Dat ik soms wat minder post heeft te maken met mijn eigen manier van hier mee omgaan, niet met jullie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:46:16 #253
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62931240
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:33 schreef mefke79 het volgende:
Happy....wat jammer! Maar hee, symptomen zijn er nog en temperatuur nog hoog....lijkt me nog niet reddeloos verloren toch? Ik blijf duimen hoor.
Ik blijf ook duimen hihi, misschien was ik toch te vroeg. Vorige keer werd ik 9 dagen na mijn eisprong ongesteld en nu is mijn eisprong al 12 dagen geleden, dus dat leek me wel veilig. Maar misschien moet ik toch langer wachten? Dus als het uitblijft tot het weekend doe ik dan weer een test. Want er klopte veel niet aan mijn cyclus, maar ik ben nog altijd ongesteld geworden, dus het moet dan toch een keer komen

Chan al nieuws? Of Bumbaloe al signalen die hoopgevend zijn?
  Moderator dinsdag 4 november 2008 @ 11:52:54 #254
5428 crew  miss_sly
pi_62931437
happyme, normaalgesproken blijft je temperatuur hoog tot de dag dat je ongesteld wordt of zelfs bent. dus dat zou 14-16 dagen na je eisprong zijn. Hoe lang is je temp nu hoog? die 12 dagen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:10:15 #255
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62931879
Even wat info over te vroeg testen. Daar staat ook een stukje in over 'miskramen' na te vroeg testen.
quote:
Het is van belang op te merken dat het te vroeg testen (meer dan 4 dagen voor de te verwachten menstruatie) valt af te raden. Veel zwangerschappen (60%) redden het niet tot de verwachte menstruatie. Als je dan toch test met een "ultra gevoelige test" en ongesteld wordt, lijkt het net of je een miskraam hebt gehad (vals positieve uitslag). Toch is dit geen valse of foute uitslag omdat de zwangerschap officieel nog in het 'subklinische' stadium was. Een zeer groot gedeelte van de zwangerschappen wordt door verschillende oorzaken afgebroken in de eerste paar weken na de bevruchting. Het testen eerder dan 4 dagen voor je volgende eerste menstruatie dag levert daarom vaak een teleurstelling op.

Hoe gevoelig zijn de Zwangerschapstesten van Testjezelf.nu?

De testen van Testjezelf.nu zijn zeer gevoelig (20 mlU/mL HCG) en hiermee kun je vanaf 4 dagen voor je volgende te verwachten menstruatie testen of je zwanger bent. Dit is de grens die wordt aangehouden door medici wereldwijd.

Zwangerschapstesten met een gevoeligheid van 10 mlU/mL hCG (6 dagen voor de volgende menstruatie) worden om goede redenen afgeraden.

Op de eerste plaats is de kans op afbreken van de zwangerschap nog erg groot, meer dan 60% in de eerste paar dagen na de bevruchting. Daarnaast is het zo dat een niet zwangere vrouw een hCG niveau heeft tussen 0 mlU/mL en 10 mlU/mL. Deze "ultra" of "extra vroege" zwangerschapstesten kunnen dus een vals positief resultaat (zwanger) geven.

Helaas worden deze "Ultra" of "Extra vroege" Zwangerschapstesten hier en daar aangeboden. Wij zullen deze om genoemde redenen niet produceren en verkopen.

De grens aangehouden door medici wereldwijd ligt op de 20 mlU/mL hcg.

De zwangerschapstesten zoals de testen van het Testjezelf.nu merk, worden medisch gezien algemeen aanvaard als zijnde de vroegst te gebruiken testen.

De gangbare zwangerschapstesten met een gevoeligheid van 25 mlU/mL kun je pas gebruiken vanaf de eerste dag van het uitblijven van je menstruatie.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:30:32 #256
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62932432
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef miss_sly het volgende:
happyme, normaalgesproken blijft je temperatuur hoog tot de dag dat je ongesteld wordt of zelfs bent. dus dat zou 14-16 dagen na je eisprong zijn. Hoe lang is je temp nu hoog? die 12 dagen?
Ja klopt, mijn temp is nu 12 dagen hoog (mijn eisprong was dus eigenlijk 13 dagen geleden waarschijnlijk). Daarom zou het dus ook te vroeg kunnen zijn, maar het is wel al 3 dagen langer dan bij mijn vorige cyclus.
pi_62932493
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:10 schreef bumbaloe het volgende:
Even wat info over te vroeg testen. Daar staat ook een stukje in over 'miskramen' na te vroeg testen.
[..]

Ik neem voor de voorzichtigheid aan dat je daarmee op mijn verhaal doelde.

Nou had ik niet zo'n test die al zoveel dagen voor je NOD aangeeft dat je zwanger bent maar een predictor die er toch om bekent staan niet al te snel 2 strepen geven en dat 2x achter elkaar.
Die super gevoelige testjes geloof ik ook niet zo eerlijk gezegd.

Verder kreeg ik daarna ook een bloeding met stolsels enz die niet bij een normale menstruatie horen in mijn geval dus ik geloof wel degelijk dat ik zwanger was die ronde, alleen til ik er niet al te zwaar aan omdat het de eerste ronde was dat we er serieus voor gingen.

Ik ben in principe ook niet zo voor vroeg testen of je moet niet om de signalen heen kunnen en je cyclus erg goed kennen. Hier 3x eerder getest als de standaard 28 dagen die voor een cyclus staan en alle 3x positief. Maar laat mijn cyclus nou ook altijd korter zijn als standaard.
Mama van Isa en Ties
pi_62933145
Happy is je cyclus altijd anders dan? Zolang er geen bloed is doe ik maar ff
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_62933192
Zolang er geen bloed is is er hoop dus Happy alles kan nog hoor.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:00:19 #260
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62933218
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:57 schreef MeNicole het volgende:
Happy is je cyclus altijd anders dan? Zolang er geen bloed is doe ik maar ff
Ik heb pas weer sinds vorige maand een eisprong (ben afgevallen ) en ben dus van die cyclus uitgegaan. Die was 30 dagen en ik werd ongesteld na 9 dagen verhoging. Dus aangezien ik vandaag op dag 30 zit en ook al 12 dagen verhoogde temp, leek het me veilig om te testen. Maar kan dus te vroeg zijn, of ongi komt alsnog vandaag of morgen.
pi_62933289
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik heb pas weer sinds vorige maand een eisprong (ben afgevallen ) en ben dus van die cyclus uitgegaan. Die was 30 dagen en ik werd ongesteld na 9 dagen verhoging. Dus aangezien ik vandaag op dag 30 zit en ook al 12 dagen verhoogde temp, leek het me veilig om te testen. Maar kan dus te vroeg zijn, of ongi komt alsnog vandaag of morgen.
Oh das mooi (van dat afvallen en eisprong)!! Maar in principe kan het dus zijn dat je je "normale" cyclus nog niet goed in beeld hebt en gewoon te vroeg hebt getest.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:13:25 #262
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62933554
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:02 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Oh das mooi (van dat afvallen en eisprong)!! Maar in principe kan het dus zijn dat je je "normale" cyclus nog niet goed in beeld hebt en gewoon te vroeg hebt getest.
Ja dat kan idd. Alleen dacht ik, misschien naief, als je allerlei symptomen hebt, zal de HCG ook wel voldoende zijn...maar je lichaam doet rare dingen en daarbij schijnt die redenatie ook helemaal niet te kloppen.

Ik wacht nu gewoon af en we zien het wel. (zeg ik nu heel beheerst, maar ondertussen.. )

Edit: Zeg ik hier: 'volgens mij eet er iemand erwtensoep', blijkt het mijn collega helemaal aan de andere kant van het kantoor te zijn (ca. 10 meter verderop)
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:31:52 #263
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62934024
Happy, ik hoop dat je idd te vroeg getest hebt en dat je over een paar dagen toch nog 2 streepjes zult krijgen. Het zou zomaar kunnen!

Ik ben bang dat ik mezelf helemaal gek ga maken als ik aan de ovu-testen ga... En M. erbij!
Voorlopig dus nog even niet, maar als ik in februari ofzo nog steeds niet zwanger ben dan denk ik er waarschijnlijk weer anders over.

De afgelopen dagen heb ik allerlei vage buikkrampen en steken gehad, misselijkheid, veel afscheiding...
Komt het omdat ik herstellende ben van een buikgriep, of ben ik zwanger?
Mijn verstand zegt het eerste, mijn hart het 2e
Ik probeer er niet te veel aan te denken en gewoon nog even af te wachten. Maandag mag ik van mezelf pas testen, eerder niet.

Wauw, die M&M's taart ziet er heerlijk uit trouwens
.... met gevoel voor drama....
pi_62934327
Oh, Happy...ik kan je uit ervaring vertellen dat je allerlei symptomen kunt hebben en zwanger kunt zijn en toch geen streepje piest. Ik had een predictor, een dag te vroeg getest en streepje kwam pas na de gestelde termijn van 5 (?) minuten. Twee dagen erna was het wel echt raak (met clearblue). Dus ik duim nog effe voor je...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:46:22 #265
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62935866
Ik heb voor de zekerheid toch de assistente van de gyn gebeld ivm het niet zwanger zijn en een baarmoederfoto maken; die foto staat helemaal niet ingepland voor de volgende afspraak! Wel de uitslagen van het bloed en van mijn man's donatie. Ik weet zéker dat de gyn het daarover had en ook dat die voor de volgende afspraak de bedoeling was, maar misschien is het spaak gelopen omdat ik niet meteen een nieuwe afspraak kon maken maar pas een week later ivm mijn werkrooster.
We mogen deze maand dus gewoon nog vrolijk aan de slag en dan vraag ik de volgende keer gewoon wanneer hij die foto wil hebben. Misschien wil hij aan de hand van de testuitslagen wel een en ander bespreken. Ik wacht gewoon nog even af.
Miss_sly bedankt voor je reactie!

Happy wat spannend dus nog even, ik duim gewoon nog door!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:35:23 #266
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62937089
Marlieske, ik doelde niet op jou. Het was gewoon in zn algemeenheid. Was niet mijn bedoeling dat je je aangesproken zou voelen. Ik zette het tussen '" omdat het in dat stuk niet echt een miskraam is.
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:37:18 #267
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62937143
Gebruikt er hier iemand die kruidvat testen van 2 voor 5 euro? In die bijsluiter staat namelijk dat je precies na 5 min het resultaat af moet lezen omdat er na die 5 minuten alsnog een streepje op de test kan verschijnen. Snap dat niet zo. Waarom komt er dan alsnog een streepje?
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:53:38 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62937562
Dat kan van het opdrogen/indrogen zijn bumbaloe, heb ik wel eens begrepen.
  Moderator dinsdag 4 november 2008 @ 16:21:47 #269
5428 crew  miss_sly
pi_62938337
Saffier, goed dat je gebeld hebt! Nu maar hopen dat het allemaal niet meer nodig is en het deze maand raak is

[ Bericht 29% gewijzigd door miss_sly op 04-11-2008 17:18:40 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:37:44 #270
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62938755
Ja inderdaad. Je hebt al al die tijd in spanning gezeten en nu blijkt dat ze helemaal geen foto gaan maken. Dus gewoon lekker klussen saffier.
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:07:22 #271
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62939479
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef bumbaloe het volgende:
Gebruikt er hier iemand die kruidvat testen van 2 voor 5 euro? In die bijsluiter staat namelijk dat je precies na 5 min het resultaat af moet lezen omdat er na die 5 minuten alsnog een streepje op de test kan verschijnen. Snap dat niet zo. Waarom komt er dan alsnog een streepje?
Die heb ik toevallig ook gebruikt en ik ben er niet zo tevreden over. Hij gaf namelijk 'negatief' aan

Nee zonder dollen, bij mij gaf hij niets aan, ook niet na een uur, dus wat dat betreft geen ervaring. Maar als je zwanger bent, staat het streepje er echt wel na 5 minuten hoor, vaak al wel eerder heb ik mij laten vertellen
pi_62940065
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:07 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Die heb ik toevallig ook gebruikt en ik ben er niet zo tevreden over. Hij gaf namelijk 'negatief' aan

Tss, bij mij ook al meerdere keren, zie je die test werkt gewoon niet

Happy, wat jammer joh, maar als ik het zo lees is er een grote kans dat je echt nog te vroeg hebt getest, als vorige maand pas weer je eerste eisprong was, moet je cyclus misschien nog wel beter op gang komen en is het deze maand toch wat langer dan die 30 dagen van vorige maand.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62940183
kruidvat testen zijn goed hoor die heb ik gedaan na de clearbleu omdat je dan iig een test hebt om te bewaren, streepje was er snel maar wel zwakjes, vond de test niet heeeel erg duidelijk maar voor 5 euro per 2 vond ik ze wel oké.

en inderdaad niet na de 5 minuten aflezen want dan verschijnt er vaak een ljntje wat niet wil zeggen dat je zwanger bent, maar dat is met bijna alle testen die een streepje geven zo.
Mama van Isa en Ties
pi_62940664
Och Happy! Wat balen meis!

Ik snap de discussie ook wel eigenlijk, want ook ik had dat romantische ideaal hoor Karin! Hier liep het helaas ietsje anders, maar wat had ik het graag op jouw relaxte manier gedaan...
pi_62940845
Clearblue niet clearbleu sorry, persoonlijke frustratie

Saffier, fijn dat je uitsluitsel hebt van je gyn

Ik had ooit wel eens kruidvat testen met zo'n pipetje geloof ik? Die waren ook 2 voor 4,95
Maar na twee keer dat pipetje in de plee te hebben laten vallen heb ik die test ook maar laten zitten dus ik kan je niet helpen bumbaloe.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')