Tardieve dyskenesie heet dit effect.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry lief, maar hier ben ik het niet mee eens. Zelfs met de duurste pillen die wij gehad hebben kauw ik m'n hele wangen aan gort.. Volgens mij heeft het meer te maken met hoe gevoelig je er voor bent.

Ik heb alleen toen ik mijn nose-job deed een valiumpje op, dat is alles.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ken haldol niet
en ik denk dat ik tot op heden nog minder dan 5 pillen geslikt heb

Nu nog een tummy tuck, maar eerst botox.quote:

Dat is heel lang geleden schat en iets om snel te vergetenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:17 schreef hierissieweer het volgende:
Gareth nog gedaan?

botox?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nu nog een tummy tuck, maar eerst botox.

die is toch hetero?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is heel lang geleden schat en iets om snel te vergeten

23 dus een mooie leeftijd om te beginnen toch? En het is ook wel nodig hoor, krijg al wat rimpeltjes.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
botox?Zo oud ben je toch niet? Trouwens, je kan er aan 'verslaafd' raken...want als het uitgewerkt is, wil je weer.

Op dat moment nietquote:

Oei als dat maar niet te veel krassen, deuken en butsen links en rechts oplevertquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
waar zal ik eens beginnen met biechten![]()
Enfin de hele tent is wakker, ga zo douchen en even ontbijten/lunchen/zondagmiddag borrel etc etc. Er zijn heel veel roddels denk ik na Heaven gisteravond

jij moet eerst maar eens beginnen miet Oil of Olaz en moistering dingenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
23 dus een mooie leeftijd om te beginnen toch? En het is ook wel nodig hoor, krijg al wat rimpeltjes.

Op zich toch niks mee?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
pas wel op anders zie je er straks zooo uit

have fun at the sunday roastquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
A miséria do meu ser,
Do ser que tenho a viver,
Tornou-se uma coisa vista.
Sou nesta vida um qualquer
Que roda fora da pista.
Ninguém conhece quem sou
Nem eu mesmo me conheço
E, se me conheço, esqueço,
Porque não vivo onde estou.
Rodo, e o meu rodar apresso.
É uma carreira invisível,
Salvo onde caio e sou visto,
Porque cair é sensível
Pelo ruído imprevisto...
Sou assim. Mas isto é crível?
zo mooi en nu ga ik ciao

Nou ik vind toch dat er vanalles mis is met het gezicht van Jerney Kaagmanquote:

Nivea Q10 for men, sochtens en savonds... Maar een botoxje in mijn voorhoofd zou niet erg wezen. Heb ik eindelijk een mooie neus, heb ik rimpels in mijn voorhoofd... Dat kan toch niet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet eerst maar eens beginnen miet Oil of Olaz en moistering dingen
jouw huid pakt dat nog op

je moet heel de reeks bekijken, ook de x tractor, en dat bruilofstfeestquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |