Ja... uit je hele post spreekt inderdaad een saamhorigheid en empathisch gevoel die zo kenmerkend is voor gelovigen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef Allure_ het volgende:
Nouja, het is toch tijd om naar de kerk te gaan.
Daar zou inderdaad een wet tegen moeten bestaan. Stel je voor, een meisje van 20 dat bij haar ouders woont.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef RozeAnjer het volgende:
TS komt uit '88 en woont nog steeds thuis
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef RozeAnjer het volgende:
Oja want dat je thuis bent in de weekenden betekent ook gelijk dat je thuis woont.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef RozeAnjer het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zou toch denken dat jij gewoon zou door slapen na zo'n wilde nacht![]()
Die zaten zich allemaal te vervelen en hadden schijnbaar wel zin in een verzetje.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:50 schreef Juup© het volgende:
Waarom zoveel politieauto's, brandweerauto's en ambulances?
Bah, dat naar de kerk gaan is een fout ding maar je gaat me niet vertellen dat jij één van die "geen seks voor het huwelijk-sletjes bent!quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef Allure_ het volgende:
Leuke zondag. Nouja, het is toch tijd om naar de kerk te gaan.
Geen seks maar toch slet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bah, dat naar de kerk gaan is een fout ding maar je gaat me niet vertellen dat jij één van die "geen seks voor het huwelijk-sletjes bent!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bah, dat naar de kerk gaan is een fout ding maar je gaat me niet vertellen dat jij één van die "geen seks voor het huwelijk-sletjes bent!
Goede smoes. Je kan gewoon niet rijden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:23 schreef tong_poh het volgende:
Helaas voor hem was ik de bestuurder en was ik compleet nuchter. Probleem was, dat mijn gas was blijven hangen.
Je kon beter deze doen:quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef RozeAnjer het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef Allure_ het volgende:
Nouja, het is toch tijd om naar de kerk te gaan.
Dat snapt hij niet. Roze_anjer reageert alleen maar op mensen die lager dan uni doen en/of na hun 16e nog thuiswonen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kon beter deze doen:
Allure_ gaat naar de kerk:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede smoes. Je kan gewoon niet rijden.
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens!quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
TS is een geil ding, derhalve: Goed topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |