Haha, wat een ochtend. Ik dacht te kunnen genieten van mijn welverdiende extra uurtje slaap. Maar neen, ik werd bruut wakker geschud door 25 politieauto's, 10 brandweerauto's, 15 ziekenwagens en een graf trauma helikopter.
Dus, als lichte ramptoerist keek ik even met slaperige oogjes uit het raam en zag daar de hele kermis staan, plus een auto die tegen een boom was gereden

. Wat blijkt nu; Een 17 jarige knaap vond het leuk om een auto te stelen en daarmee te gaan joyriden, wat een heftige politie achtervolging tot gevolg had. Hij wilde een zijstraatje inslaan maar deed dat 15 meter te vroeg

.
Dus mijn klachten:
1. Weg extra uurtje slaap.
2. Dom kutjoch die tegen een boom rijdt.
3. Mijn vader die helemaal in extase is, en een complete fotoreportage maakt en schreewt dat ik ook naar buiten moet gaan om te kijken hoe en wat

. Nee dus.
4. Let op, dit is mijn grootste irritatie - De hele wijk stroomt COMPLEET uit, en moet ineens met de hond wandelen, want 'god hij is er al zo lang niet meer uitgeweest'. Gaan ze daar zwaar staan samenscholen met 400 honden en even praten over het wel en wee van het ongeluk. Er moest zelfs politie worden ingezet om dat bejaarde afthanse volk weg te houden bij de trauma helikopter en de politieauto's.
Leuke zondag. Nouja, het is toch tijd om naar de kerk te gaan.