Soms wel, maar soms is het wel handig, als je bijvoorbeeld iets wilt posten maar je niet wilt laten weten dat het van jou is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
oooo ik begrijp het! hierisedan is een kloon van van HIW? maar waarom zou je als kloon willen posten? is dat niet verwarrend? (en, nee ben niet blond!) hahaha
Hij doet het weerquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Soms wel, maar soms is het wel handig, als je bijvoorbeeld iets wilt posten maar je niet wilt laten weten dat het van jou is.
En nu post ik met mijn HID account vanwege dit probleem: Help, firefox is gekrompen
Het probleem met jou is dat je alles honderd keer vraagt, mensen nemen de moeite antwoord te geven, en daarna vraag je het weer. Geen wonder dat je dan genegeerd wordt. Je kunt ook moeite doen om dingen te onthouden zodat het lijkt alsof je interesse in ons hebt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah et tu brutus?
nee, ik begrijp heus wel dat iedereen elkaar jaren kent.......maar als je geen buitenstaanders wenst, zeg het dan.......dan post ik hier niet meer...
Ik ken haar niet zo, behalve uit haar sketch met de blauwtong...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was nog niet klaar met het terugkijken van televizier met Chantall
wanneer sturen ze haar het theater in met een one women show, jemig wat is dat mens geestig
je kan met verschillende kloontjes verschillende karakters laten zienquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
oooo ik begrijp het! hierisedan is een kloon van van HIW? maar waarom zou je als kloon willen posten? is dat niet verwarrend? (en, nee ben niet blond!) hahaha
Lieve schat, jij wilt hier toch posten. Schijt aan de rest van het topic!quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah et tu brutus?
nee, ik begrijp heus wel dat iedereen elkaar jaren kent.......maar als je geen buitenstaanders wenst, zeg het dan.......dan post ik hier niet meer...
Als Mike zich door mij tekort gedaan voelt op welke manier dan ook, dan ontvang ik graag een PM waarin hij mij helemaal verrot scheld, dan zal ik daarna hier openbaar boete komen doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah et tu brutus?
he jij! i was actually looking 4 your book...... maar xag niets..quote:
Waar keek je dan? En beroemd? Nah, nog nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jij! i was actually looking 4 your book...... maar xag niets..
ben jij a famous schrijver?
Mag ik ook?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als Mike zich door mij tekort gedaan voelt op welke manier dan ook, dan ontvang ik graag een PM waarin hij mij helemaal verrot scheld, dan zal ik daarna hier openbaar boete komen doen
en PDD zei dat hij gisteren of vandaag toch nog 8 exemplaren had zien liggen bij Vrolijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jij! i was actually looking 4 your book...... maar xag niets..
ben jij a famous schrijver?
das niet waar! alhoewel jij mij je site doorgaf....dus dat weet ik well....maar normaliter vraag ik algemene dingen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het probleem met jou is dat je alles honderd keer vraagt, mensen nemen de moeite antwoord te geven, en daarna vraag je het weer. Geen wonder dat je dan genegeerd wordt. Je kunt ook moeite doen om dingen te onthouden zodat het lijkt alsof je interesse in ons hebt.
Wereld beroemd in het homo topic! (wat wil je nou nog meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar keek je dan? En beroemd? Nah, nog niet
Volgens mij was het gellar en zag hij er 9...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en PDD zei dat hij gisteren of vandaag toch nog 8 exemplaren had zien liggen bij Vrolijk
sla je deze quote even goed opquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das niet waar! alhoewel jij mij je site doorgaf....dus dat weet ik well....maar normaliter vraag ik algemene dingen...
Mag ik tegen je aan slapen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zit binnenkort uren naast mij, dan gooi je daar je kritiek maar over mij heen
Ik ga dansen en mijn t shirt kaport trekken in heaven, gewoon een normale zaterdagavond doei tot morgenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was nog niet klaar met het terugkijken van televizier met Chantall
wanneer sturen ze haar het theater in met een one women show, jemig wat is dat mens geestig
Gellar had toch om te teasen na discussie gisteravond de pdf gedownloadquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij was het gellar en zag hij er 9...
Decadente trut!quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga dansen en mijn t shirt kaport trekken in heaven, gewoon een normale zaterdagavond doei tot morgen
ga je ze alvast waarschuwen voor onze komst op 14 decemberquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga dansen en mijn t shirt kaport trekken in heaven, gewoon een normale zaterdagavond doei tot morgen
Ben wel naar vrolijk gegaan, maar ben er eigenlijk doorheen gerend... had niet veel tijd...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar keek je dan? En beroemd? Nah, nog niet
Veel plezier met de meutequote:Op zondag 26 oktober 2008 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gellar had toch om te teasen na discussie gisteravond de pdf gedownload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |