quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:25 schreef rodebes het volgende:
Hellow Mike! Even spoelen, dan neuken?
Jezus, OPLETTEN!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
Jij bent toch getrouwd o.i.d? zal dit geen problemen geven..?
Het grappige is dat ik niet weet hoe de mensen eruit zien van wie je een kloon zou kunnen zijn. Dus dan weet ik nog niks. Maar een keer afspreken lijkt me wel een bak.quote:Xit nu in Breukelen (dus het zal vandaag niet gebeuren)... maar aangezien iedereen denkt dat ik een clone ben o.i.d. moeten we zeker een keer afspreken...hahah ben net een 15 jarig school girl.. maar ja, als ik je heb gezien, zullen ze het dan geloven???
HIW dus? hahahah neuken? kom maar op, bitchquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:25 schreef rodebes het volgende:
Hellow Mike! Even spoelen, dan neuken?
YEAH!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:27 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja mense hieristiedan de enige echte kikerlikkerfan ik ga jullie alemaal verot stompe whehehe.
sorry...ik wilde je niet voor het blok zetten hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit kwam blijkbaar serieuzer over dan wij het bedoelden.
HIW is op weg naar brooklyn!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HIW dus? hahahah neuken? kom maar op, bitch
Wellicht word je ook genegeerd omdat je gewoon een geheugen als een zeef hebt en alles tig keer navraagd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, zo erg is het nou ook weer niet...maar de dingen die ik vraag word gewoon genegeerd....zou het zijn omdat ze denken dat ik een clone ben ofzo? (hoe kan je trouwens een clone worden?)
Wie wil het bed met me delen? heb ik niet gelezen...
oppervlakkigheid en diepgang? haha ja, ik heb begrepen dat je this forum niet diep moet nemen...alhoewel ik van de discussies houd...haha
vim --. is another word 4 coke....
veel plezier!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, wij duiken de sauna in.
Bis moooorgen!.
.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
veel plezier!maar wie zijn wij?
Welk groepje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Iedereen negeert hier iedereen, tenzij je bij het groepje "hoort" Maar volgens mij valt dat bij jou nog wel mee en als toch: Het ligt niet aan jou maar aan je toehoorder.
Maar volgens mij mis jij soms ook je antwoorden. (net zoals je gemist hebt dat gelaar en zijn vriendje dus je in bed wouden hebben)
Een kloon: Dat is gewoon een ander account dat ook van jou is. Net zoals Rodebes een kloon van mij is.(en hierissieweer eigenlijk een kloon van hierissiedan)
Hij en zijn vriendje denk ik, PJD dus. En ze gaan naar thermosquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
veel plezier!maar wie zijn wij?
Een groepjequote:
Ja he, wat 10 bladzijdes lezen in zo'n boek al niet voor je doenquote:
Klopt! Maar het is PDDquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij en zijn vriendje denk ik, PJD dus. En ze gaan naar thermos
Owjaquote:
Guilty as hell!quote:
JALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEERSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
OwjaMaar succes in de thermos, doe je het wel veilig?
das onzin..ik vraag niet naar de personen...maar naar dingen in het algemeen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wellicht word je ook genegeerd omdat je gewoon een geheugen als een zeef hebt en alles tig keer navraagd?
Kijk dat je dat zelf veroorzaakt is je eigen keuze, maar de gevolgen moet je dan ook zelf dragen...
Wie is hier geen buitenbeentje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das onzin..ik vraag niet naar de personen...maar naar dingen in het algemeen...
ik begrijp heus wel dat ik een buitenbeentje ben....maar zeg het dan ook...dan ben ik met dit forum klaar. en ga naar een ander...I don't need this bullshit......u know
Lieve schat, heb je wel eens rondgekeken wat voor een figuren hier nog meer rondlopen... Ja jij bent een buitenbeentje, maar wel een van de velen hoor....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik begrijp heus wel dat ik een buitenbeentje ben....maar zeg het dan ook...dan ben ik met dit forum klaar. en ga naar een ander...I don't need this bullshit......u know
scherp bitch..heel scherpquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie is hier geen buitenbeentje?
Maar je vraagt net nog wie WIJ is... terwijl dat volgens mij EN al uitgelegd is EN dat het toch ondertussen wel eens duidelik lijkt dat Gellarboy en PDD een setje zijn... Dat bedoelde ik ermee...
Bartje doe eens gewoon vriendelijk zijn naar andere mensen, ik bedoel dat je mij altijd af loopt te blaffen is tot daar aan toe. Maar Mike zit volgens mij even in een dipje en heeft denk iets meer baat bij en wat zachtere hand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie is hier geen buitenbeentje?
Maar je vraagt net nog wie WIJ is... terwijl dat volgens mij EN al uitgelegd is EN dat het toch ondertussen wel eens duidelik lijkt dat Gellarboy en PDD een setje zijn... Dat bedoelde ik ermee...
Mijn antipathie is persoonsgericht, niet groepsgericht. En ik zeik meer over dat ik geen liefde in mijn leven vind enzovoorts..quote:
hahah nee, maar iedereen denkt dat ik een clone ben van Caron ofzo wie ben jij, bitch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bartje doe eens gewoon vriendelijk zijn naar andere mensen, ik bedoel dat je mij altijd af loopt te blaffen is tot daar aan toe. Maar Mike zit volgens mij even in een dipje en heeft denk iets meer baat bij en wat zachtere hand.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah nee, maar iedereen denkt dat ik een clone ben van Caron ofzo wie ben jij, bitch?
quote:
nee jongen, hahah moet je niet de stad ingaan? ( ik weet niet waar je woont)quote:
oo hahah ik dacht dat je vaak op die parkeerplaats te vinden was...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
Haha, ik ben te preuts, heb 1 keer iemand toen ik straal lazerus was gepijpt op de wc van mijn vriendinnetje en 2 weken terug een seksdate gehad. Ik ben weer terug bij de gedachte dat seks iets is wat in een relatie hoort... En ik kan niet uitm, het geld is op en ik ga morgenvroeg naar de ikea toe... Maar 15de heb ik een party van een vriendinnetje. Anna heeft een kroeg afgehuurd dus dat wordt lachen.
Nee opper het zo af en toe als een ideequote:Op zondag 26 oktober 2008 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oo hahah ik dacht dat je vaak op die parkeerplaats te vinden was...
o ja,ikea....je boekenkast heb ik gelezen.... kwam je kasten te kort?
Laat jij je zo gemakkelijk wegjagen door een paar homo's ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gelukkig bestaat er diversiteit, en zijn we niet allemaal grijze muisjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
... Ja jij bent een buitenbeentje, maar wel een van de velen hoor....
hahah et tu brutus?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat jij je zo gemakkelijk wegjagen door een paar homo's ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |