Wie is hier geen buitenbeentje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das onzin..ik vraag niet naar de personen...maar naar dingen in het algemeen...
ik begrijp heus wel dat ik een buitenbeentje ben....maar zeg het dan ook...dan ben ik met dit forum klaar. en ga naar een ander...I don't need this bullshit......u know
Lieve schat, heb je wel eens rondgekeken wat voor een figuren hier nog meer rondlopen... Ja jij bent een buitenbeentje, maar wel een van de velen hoor....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik begrijp heus wel dat ik een buitenbeentje ben....maar zeg het dan ook...dan ben ik met dit forum klaar. en ga naar een ander...I don't need this bullshit......u know
scherp bitch..heel scherpquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie is hier geen buitenbeentje?
Maar je vraagt net nog wie WIJ is... terwijl dat volgens mij EN al uitgelegd is EN dat het toch ondertussen wel eens duidelik lijkt dat Gellarboy en PDD een setje zijn... Dat bedoelde ik ermee...
Bartje doe eens gewoon vriendelijk zijn naar andere mensen, ik bedoel dat je mij altijd af loopt te blaffen is tot daar aan toe. Maar Mike zit volgens mij even in een dipje en heeft denk iets meer baat bij en wat zachtere hand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie is hier geen buitenbeentje?
Maar je vraagt net nog wie WIJ is... terwijl dat volgens mij EN al uitgelegd is EN dat het toch ondertussen wel eens duidelik lijkt dat Gellarboy en PDD een setje zijn... Dat bedoelde ik ermee...
Mijn antipathie is persoonsgericht, niet groepsgericht. En ik zeik meer over dat ik geen liefde in mijn leven vind enzovoorts..quote:
hahah nee, maar iedereen denkt dat ik een clone ben van Caron ofzo wie ben jij, bitch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bartje doe eens gewoon vriendelijk zijn naar andere mensen, ik bedoel dat je mij altijd af loopt te blaffen is tot daar aan toe. Maar Mike zit volgens mij even in een dipje en heeft denk iets meer baat bij en wat zachtere hand.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah nee, maar iedereen denkt dat ik een clone ben van Caron ofzo wie ben jij, bitch?
quote:
nee jongen, hahah moet je niet de stad ingaan? ( ik weet niet waar je woont)quote:
oo hahah ik dacht dat je vaak op die parkeerplaats te vinden was...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
Haha, ik ben te preuts, heb 1 keer iemand toen ik straal lazerus was gepijpt op de wc van mijn vriendinnetje en 2 weken terug een seksdate gehad. Ik ben weer terug bij de gedachte dat seks iets is wat in een relatie hoort... En ik kan niet uitm, het geld is op en ik ga morgenvroeg naar de ikea toe... Maar 15de heb ik een party van een vriendinnetje. Anna heeft een kroeg afgehuurd dus dat wordt lachen.
Nee opper het zo af en toe als een ideequote:Op zondag 26 oktober 2008 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oo hahah ik dacht dat je vaak op die parkeerplaats te vinden was...
o ja,ikea....je boekenkast heb ik gelezen.... kwam je kasten te kort?
Laat jij je zo gemakkelijk wegjagen door een paar homo's ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gelukkig bestaat er diversiteit, en zijn we niet allemaal grijze muisjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:53 schreef hierissieweer het volgende:
... Ja jij bent een buitenbeentje, maar wel een van de velen hoor....
hahah et tu brutus?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat jij je zo gemakkelijk wegjagen door een paar homo's ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |