Kwam weer zijn doel uitrennen, maar liep goed af..quote:
Tussen de bril gescoord?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:17 schreef denthemen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA!!
Ik zat net op de wc
Alweer ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kwam weer zijn doel uitrennen, maar liep goed af..
Bedoelde je denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:18 schreef Zwansen het volgende:
PSV kan gewoon niet meer dan 1 wedstrijd op rij winnen. Idem voor Ajax. Feyenoord weet uberhaubt niet te winnen.
Zal wat zijn als niemand van de traditionele top3 buitenbinnen de top3 eindigt.
Dan eindigen PSV, Ajax en Feyenoord dus als 1,2 en 3.quote:[b]Op zaterdag 25 oktober 2008 21:18
Zal wat zijn als niemand van de traditionele top3 buiten de top3 eindigt.
Nouja eigenlijk ben ik daar nog niet helemaal over uit. Die laatste 10 minuten tegen Dinamo kunnen wel eens hard aangekomen zijn bij NEC. Ajax verloor ook, en die wedstrijd heb ik niet gezien maar hoorde dat het vooral pech was en ze wel oke speelden... als Ajax - NEC vorige week was geweest had ik zeker NEC getipt.quote:
Hij heeft nooit aan sport gedaan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:23 schreef Noshiba het volgende:
'En dan de vraag of het er weer uitschiet'
Ja, licht geblesseerd idd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Afellay geblesseerd?
edit: ja dus.
waar ging dat over? ff gemistquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:23 schreef Noshiba het volgende:
'En dan de vraag of het er weer uitschiet'
"Het schiet in zijn lies, nu maar hopen dat het er ook weer uit schiet"quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
waar ging dat over? ff gemist
Niet! Het was zo van, oei hij maakt een verkeerde beweging en het schiet in z'n lies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
"Het schiet in zijn lies, nu maar hopen dat het eruit schiet"
Schiet zo over in de lies van een ander!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
"Het schiet in zijn lies, nu maar hopen dat het er ook weer uit schiet"
Sorry ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Zitten een paar jeuden op de tribune bij Grunn, dom gefluit.
lijkt mij niet meer dan terecht gezien de standquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
HUUB TREK JE CONCLUSIES !!!111
Huub is de campingvriend van Reker. Die blijft dus gewoon tot het einde van het seizoen, minstens.quote:
'Misschien kan ik toch beter bij m'n zieke vrouw gaan zitten'quote:
Sabbaticalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
'Misschien kan ik toch beter bij m'n zieke vrouw gaan zitten'
(snap nog steeds niet waarom ie niet een sebattical heeft genomen als ze echt zo ernstig ziek is)
ze hielpen die wedstrijd wel 80 kansen om zeep... Niet dat dat een bijzonderheid is tegenwoordig, maar goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:31 schreef denthemen het volgende:
Zelfs het oppermachtige Ajax won maar met 1-0 van Roda hoor..
quote:
quote:
< 'Voetballiefhebber in het algemeen' zo kan ik altijd kritiek hebben en het nooit krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:33 schreef Noshiba het volgende:
5 ajacieden 1 groninger en een roda fan dat was het hier
Ik hoop nog altijd dat ze eens drie jaar op rij de Champions League missen, dan zijn de centjes snel op en zien we ze definitief afzakken naar niveau Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
heerlijk, een kwakkelend psv![]()
ze leven al teveel jaren boven hun stand.
Daar teken ik voor, graag zelfs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat ze eens drie jaar op rij de Champions League missen, dan zijn de centjes snel op en zien we ze definitief afzakken naar niveau Feyenoord.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat ze eens drie jaar op rij de Champions League missen, dan zijn de centjes snel op en zien we ze definitief afzakken naar niveau Feyenoord.
Boven hun stand?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
heerlijk, een kwakkelend psv![]()
ze leven al teveel jaren boven hun stand.
Dat is altijd het gezondste om te hopen inderdaad, dat je concurrentie instort ipv dat je zelf opleeft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Misschien niet zo ver als Feyenoord, maar Reker heeft zelf verteld dat de situatie bij Ajax voor PSV dodelijk zou zijnquote:
Alleen als er dan andere teams hun plek in de CL beter kunnen vervullen, want ik wil niet dat de verval van teams als PSV en Feyenoord er voor zorgt dat we helemaal niets meer betekenen als eredivisie. Maar teams als Groningen, Twente en Heerenveen zijn nu al jaren vaste subtop, hopelijk kunnen die nog paar stappen vooruit zettenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Net zoals Ajax bedoel je...?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ja dat dus, anders kan je elk seizoen wel van kampioen van de armoede gaan spreken... want als de top wegvalt raakt de stimulans naar vebetering helemaal op een dieptepunt. Daarom hoop ik dus dat de subtop dit jaar de boel op scherp houdtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is altijd het gezondste om te hopen inderdaad, dat je concurrentie instort ipv dat je zelf opleeft.
Psv hoeven we ons nog niet echt zorgen over te makenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:40 schreef J.Herrer het volgende:
Dubbele winst![]()
PSV verliest en Feyenoord zakt nog een plaats
Jullie moeten je eerst om jezelf druk maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Psv hoeven we ons nog niet echt zorgen over te maken
az daar gaat het nu om!
idd, ik heb liever dat PSV op niveau blijft en aan alle kanten ingehaald wordt. Stukken leuker en beter voor onze competitie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is altijd het gezondste om te hopen inderdaad, dat je concurrentie instort ipv dat je zelf opleeft.
Nee hoor, bij ons komt het wel goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jullie moeten je eerst om jezelf druk maken.
Eerst zelf op niveau komen, als je zoveel punten laat liggen als Ajax tot nu toe doet wordt je nooit kampioen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
az daar gaat het nu om!
Preciesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee hoor, bij ons komt het wel goed
En aangezien Feyenoord niet van Heerenveen gaat winnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Als Roda wint dan feyenoord op nacompetitie plaats
Ja met Ajax komt het altijd goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee hoor, bij ons komt het wel goed
Psv heeft niet de grootste begroting van Nederland, dus zouden ze eigenlijk niet zoveel jaar 1e mogen staan.. Maar dan leeft Psv niet boven haar stand, maar een club als Ajax onder haar standquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens. Leg eens uit waarom dan.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En aangezien Feyenoord niet van Heerenveen gaat winnen![]()
![]()
En Vitesse wint heel misschien van Twente
Staan ze boven FC Volendam die 0 punten heeft
Klopt, maar als we winnen staan we weer boven PSV en dan houden ze in ieder geval voor een week hun boerenwaffelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
az daar gaat het nu om!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wooowww wat een schot van Lazovic, hij ging gewoon 360720 graden om z'n eigen as![]()
Het is altijd nog goed gekomen, dus nu ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja met Ajax komt het altijd goed
Niet dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:
-
Laten we eerst zelf eens beginnen met goed voetbalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
az daar gaat het nu om!
quote:
Huilenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet lekker gaan msnen ofzo?
Ajax haalt toch nog dure spelers als Sulejmani en Suarez. Zelfs op dit moment kan psv daar niet tegen opboksen. Wat als die miljoenen van de Champions League wegvallen?quote:
Tropic Thunderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:55 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ajax haalt toch nog dure spelers als Sulejmani en Suarez. Zelfs op dit moment kan psv daar niet tegen opboksen. Wat als die miljoenen van de Champions League wegvallen?
Als dat 2e gebeurd ren ik naakt over straat van blijdschapquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En aangezien Feyenoord niet van Heerenveen gaat winnen![]()
![]()
En Vitesse wint heel misschien van Twente
Staan ze boven FC Volendam die 0 punten heeft
PSV heeft over het algemeen een beter aankoopapparaat. En als die miljoenen ooit een keer wegvallen dan zijn we tenminste een keer 4 maal op rij kampioen geweest. En 3 maal op rij ver gekomen in de CL.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:55 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ajax haalt toch nog dure spelers als Sulejmani en Suarez. Zelfs op dit moment kan psv daar niet tegen opboksen. Wat als die miljoenen van de Champions League wegvallen?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
0-2.
De schaal kan naar Amsterdam.
Die gaat in het schoeneet topicquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als dat 2e gebeurd ren ik naakt over straat van blijdschap
PSV scoort meer dan Ajax in de competitie tot nu toe. Dus misschien beter je geld besteden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:55 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Als Ajax nog 2 jaar geen CL haalt kun je zulk soort dingen wel vergetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:55 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
0-2.
Vorig jaar was echt een voetbalshowquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:59 schreef BB-boy het volgende:
Ze krijgen net als vorig jaar weer voetballes van roda.
Doe maar ook meteen de CL danquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
0-2.
Pff..ze staan net onder Feyenoord hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:59 schreef Zwansen het volgende:
Winnen van Olympique en verliezen van een team dat ergens onderaanstaat in de Eredivisie.
Eierschaal, die kunnen ze eindelijk eens afdoenquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:00 schreef _Mike_ het volgende:
J.Herrer
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AZquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat?
Dit PSV gaat hem niet worden. Wie blijven er over?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
Als Feyenoord dit jaar nog kampioen word laat ik de datum + logo op m'n hele rug tatoeëren
Een echte supporter dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga zo maar Sin City kijken. Vette film?
Dan wel zonder schrijffouten toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
Als Feyenoord dit jaar nog kampioen word laat ik de datum + logo op m'n hele rug tatoeëren
nou nou, gewaagd hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
staat genoteerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
Nee, een fcking vage film trouwens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Zwansen het volgende:
In het Ajax topic heb je meerdere malen verteld dat je wel in Amsterdam woont maar een echte PSV supporter benquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, wie zegt dat ik dat ben dan?
1 van de beste ooitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Vooral grafisch indrukwekkend. Ik vond hem persoonlijk wel cool.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Minstens 20 bij 20 cm!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
Als ik een supporter was dan zat ik nu wel in het stadion. Ik hoop altijd gewoon graag dat PSV wint en ga er meestal een paar keer per jaar heen. That's it.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
In het Ajax topic heb je meerdere malen verteld dat je wel in Amsterdam woont maar een echte PSV supporter ben
Tegen teams van grote naam weten ze zich blijkbaar wél op te laden. Als ze straks weer tegen NEC, De Graafschap en Willem II moeten zul je zien dat ze weer teleurstellen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
roda.. blijft een totaal onvoorspelbare ploeg...
Jij moet toch lerenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik een supporter was dan zat ik nu wel in het stadion. Ik hoop altijd gewoon graag dat PSV wint en ga er meestal een paar keer per jaar heen. That's it.
What's wrong with that?
mazelaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:06 schreef denthemen het volgende:
Als psv dit nog wint neem ik een avatar met het hoofd van Jorientje (de user hé..)
Roda mag volgende week alvast even teleurstellen, svp.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:07 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tegen teams van grote naam weten ze zich blijkbaar wél op te laden. Als ze straks weer tegen NEC, De Graafschap en Willem II moeten zul je zien dat ze weer teleurstellen.
Ik ben echt goed bezig he _Mike_quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Uh oh, ze krijgen nog hoop ook... des te zieliger als de 1-3 straks valt
Welke opleiding doe je?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Alle tentamens al gehad en verneukt.
Voorkennis!!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Uh oh, ze krijgen nog hoop ook... des te zieliger als de 1-3 straks valt
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ben echt goed bezig he _MIke_
Mazda <-> Honda.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:09 schreef mcyodogg het volgende:
Kunnen ze die "MAZA" niet verhuren aan FC Eindhoven?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo, eindelijk een wedstrijd voor Roda waar ze punten kunnen pakken voor het vertrouwen
Devrimquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
1 sterretje
En nog voordat het filmpje op youtube stond was het al 1-3
Berekenen de kostenbesparing als ze voortaan geen seizoenskaart meer kopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef denthemen het volgende:
Waarom allemaal lachende gezichten op de tribune?
Zo vaak zien ze geen 4 goals meer in dat stadion.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef denthemen het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat ze hiervoor betalenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Berekenen de kostenbesparing als ze voortaan geen seizoenskaart meer kopen.
Ze zien dat er tenminste 1 ploeg voetbaltquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef denthemen het volgende:
1-3quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:13 schreef Roi het volgende:
WEET IEMAND DE TUSSENSTAND TOEVALLIG?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo vaak zien ze geen 4 goals meer in dat stadion.
Had ik ook gedaan als Ajax in eigenhuis zo ten onder was gegaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef denthemen het volgende:
Morgen niet meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:16 schreef Zwansen het volgende:
Wat een drama. En het mooie is, we staan alsnog boven Ajax en Feyenoord.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:16 schreef denthemen het volgende:
"Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam Zuid en je lacht je dood"
quote:
Volgens mij streep je de verkeerde doorquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mij streep je de verkeerde door
Misschien schrijft Feyenoord zich uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze staan morgen nog steeds boven Feyenoord maar niet boven onsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Feyenoord dat is niks speciaals dat staat bijna elke club!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:16 schreef Zwansen het volgende:
Wat een drama. En het mooie is, we staan alsnog boven Ajax en Feyenoord.
hi ha hoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
NIJLAND GAAT EEN HATTRICK MAKENNNN!!!!!1
4 miljoen euro.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nijland, aankoop van het jaar van het jaar erin.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Feyenoord, wat zijn die sad geworden he!!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:18 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Feyenoord dat is niks speciaals dat staat bijna elke club!
En wij gaan jullie morgen voorbij dit is onze kans, nu moeten we er vol voor gaan!
Hopenlijk zegt marco dat ook tegen onze mooiboy's
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nu schakelen naar Eredivisie Live 2 PSV-fans! Dan kan je nog even genieten van 0-0 stand
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:16 schreef denthemen het volgende:
"Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam Zuid en je lacht je dood"
quote:
Snoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:19 schreef _Mike_ het volgende:
Groningen moet echt blij zijn met 4 miljoen voor Nijland, die gozer word nooit top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |