Niet! Het was zo van, oei hij maakt een verkeerde beweging en het schiet in z'n lies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
"Het schiet in zijn lies, nu maar hopen dat het eruit schiet"
Schiet zo over in de lies van een ander!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
"Het schiet in zijn lies, nu maar hopen dat het er ook weer uit schiet"
Sorry ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Zitten een paar jeuden op de tribune bij Grunn, dom gefluit.
lijkt mij niet meer dan terecht gezien de standquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
HUUB TREK JE CONCLUSIES !!!111
Huub is de campingvriend van Reker. Die blijft dus gewoon tot het einde van het seizoen, minstens.quote:
'Misschien kan ik toch beter bij m'n zieke vrouw gaan zitten'quote:
Sabbaticalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
'Misschien kan ik toch beter bij m'n zieke vrouw gaan zitten'
(snap nog steeds niet waarom ie niet een sebattical heeft genomen als ze echt zo ernstig ziek is)
ze hielpen die wedstrijd wel 80 kansen om zeep... Niet dat dat een bijzonderheid is tegenwoordig, maar goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:31 schreef denthemen het volgende:
Zelfs het oppermachtige Ajax won maar met 1-0 van Roda hoor..
quote:
quote:
< 'Voetballiefhebber in het algemeen' zo kan ik altijd kritiek hebben en het nooit krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:33 schreef Noshiba het volgende:
5 ajacieden 1 groninger en een roda fan dat was het hier
Ik hoop nog altijd dat ze eens drie jaar op rij de Champions League missen, dan zijn de centjes snel op en zien we ze definitief afzakken naar niveau Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
heerlijk, een kwakkelend psv![]()
ze leven al teveel jaren boven hun stand.
Daar teken ik voor, graag zelfs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat ze eens drie jaar op rij de Champions League missen, dan zijn de centjes snel op en zien we ze definitief afzakken naar niveau Feyenoord.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat ze eens drie jaar op rij de Champions League missen, dan zijn de centjes snel op en zien we ze definitief afzakken naar niveau Feyenoord.
Boven hun stand?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
heerlijk, een kwakkelend psv![]()
ze leven al teveel jaren boven hun stand.
Dat is altijd het gezondste om te hopen inderdaad, dat je concurrentie instort ipv dat je zelf opleeft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |