Dan wel zonder schrijffouten toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
Als Feyenoord dit jaar nog kampioen word laat ik de datum + logo op m'n hele rug tatoeëren
nou nou, gewaagd hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
Als Feyenoord dit jaar nog kampioen word laat ik de datum + logo op m'n hele rug tatoeëren
staat genoteerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
Nee, een fcking vage film trouwens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga zo maar Sin City kijken. Vette film?
In het Ajax topic heb je meerdere malen verteld dat je wel in Amsterdam woont maar een echte PSV supporter benquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, wie zegt dat ik dat ben dan?
1 van de beste ooitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Vooral grafisch indrukwekkend. Ik vond hem persoonlijk wel cool.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Minstens 20 bij 20 cm!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
Als ik een supporter was dan zat ik nu wel in het stadion. Ik hoop altijd gewoon graag dat PSV wint en ga er meestal een paar keer per jaar heen. That's it.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
In het Ajax topic heb je meerdere malen verteld dat je wel in Amsterdam woont maar een echte PSV supporter ben
Tegen teams van grote naam weten ze zich blijkbaar wél op te laden. Als ze straks weer tegen NEC, De Graafschap en Willem II moeten zul je zien dat ze weer teleurstellen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
roda.. blijft een totaal onvoorspelbare ploeg...
Jij moet toch lerenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik een supporter was dan zat ik nu wel in het stadion. Ik hoop altijd gewoon graag dat PSV wint en ga er meestal een paar keer per jaar heen. That's it.
What's wrong with that?
mazelaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:06 schreef denthemen het volgende:
Als psv dit nog wint neem ik een avatar met het hoofd van Jorientje (de user hé..)
Roda mag volgende week alvast even teleurstellen, svp.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:07 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tegen teams van grote naam weten ze zich blijkbaar wél op te laden. Als ze straks weer tegen NEC, De Graafschap en Willem II moeten zul je zien dat ze weer teleurstellen.
Ik ben echt goed bezig he _Mike_quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Uh oh, ze krijgen nog hoop ook... des te zieliger als de 1-3 straks valt
Welke opleiding doe je?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Alle tentamens al gehad en verneukt.
Voorkennis!!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Uh oh, ze krijgen nog hoop ook... des te zieliger als de 1-3 straks valt
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ben echt goed bezig he _MIke_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |