Anonieme fokker, m'n aars. D'r is hier maar één echte Hyvesslet, 1+1=2.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Anonieme fokker zegt:
cupmaat staat gewoon op hyves dus als ze dat nu gewoon daar zoeken..
Zo tekende ik die poppetje nooit, jeweetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Na zorgvuldig onderzoek ben ik eruit dat SiETSKE er ongeveer uit ziet:
[ afbeelding ]
ja prima open er n topic over kneus ga maar lekker met die panneNkoek bier drinkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:19 schreef Swine het volgende:
Swarma en ik hebben gebeld net. Geloof dat het nog even gaat duren voordat we hier uit komen. Heb het echt even gehad met die kerel. Hij zoekt het maar even uit met zijn kutego
2x de helft toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Anonieme fokker, m'n aars. D'r is hier maar één echte Hyvesslet, 1+1=2.
hahaha freaks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die weet ik !!!
great minds think alike, dat betekent dat mikkie heel graag wilde weten wat voor cupmaat je had maar dat cocktail het vroeg
Ik heb ongeveer 200eu voor eten/kleding/uitgaan/alles behalve studie en kamer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
lr hoe kom je dan aan je geld om alles te betalen of sponsoren pappi en mammi alles....
alhoewel je al zei dat je gen geld had om te shoppen dan snap ik t wel
Bij fielewapsie denk ik echt aan een pikkie van 2cm dat eruit ziet als een verschrompeld peentje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, tis niet het meest erotische dat ik een meid graag uit zou horen spreken
"Oh ja, steek je fielewapsie diep in me, jaaaa.... dieper... "
Oh mên, ik denk dat ik even tien minuten 'offline' benquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Na zorgvuldig onderzoek ben ik eruit dat SiETSKE er ongeveer uit ziet:
[ afbeelding ]
helder licht zegt:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Anonieme fokker zegt:
cupmaat staat gewoon op hyves dus als ze dat nu gewoon daar zoeken..
niet eens?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo tekende ik die poppetje nooit, jeweet
Fielewapsie is a) een woord dat ik net ter plekke verzonquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, tis niet het meest erotische dat ik een meid graag uit zou horen spreken
"Oh ja, steek je fielewapsie diep in me, jaaaa.... dieper... "
Dude, wat doe jequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die weet ik !!!
great minds think alike, dat betekent dat mikkie heel graag wilde weten wat voor cupmaat je had maar dat cocktail het vroeg
Ze had het toch ook tegen swarma?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij fielewapsie denk ik echt aan een pikkie van 2cm dat eruit ziet als een verschrompeld peentje.
Nee, CPquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze had het toch ook tegen swarma?
nee toch ? of mis ik weer ietsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had het tegen CP, Swarma moet eerst maar eens bewijzen dat hij er uberhaupt een heeftquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
haha ja dankje.quote:
http://www.leren.nl/rubri(...)mputergebruik/typen/quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:29 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
haha ja dankje.![]()
damn, ik heb niet eens tijd om een bericht te typen, dan volg ik het hele verhaal al niet meer.
veel te gezondquote:
I've been asking myself the same question for the last 5 minutesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
wat is de link tussen slari en clumsy?
oh dankje!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
http://www.leren.nl/rubri(...)mputergebruik/typen/
vingervlugheid noemen ze het tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:29 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
haha ja dankje.![]()
damn, ik heb niet eens tijd om een bericht te typen, dan volg ik het hele verhaal al niet meer.
ik typ de hele tijd maar berichten zodat ik nog weet vanwaar ik bij moet lezenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:29 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
haha ja dankje.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:30 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik kan je vertellen dat het eenmalig is.
A) je hebt tieten
B) je hebt foto's in je fobo
=
De kerels hier hebben last van hun hormonen, waarschijnlijk duurt dat maar een avondje ofzo.
ja beter typ je dus geen berichten, dan heb ik minder bij te houden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik typ de hele tijd maar berichten zodat ik nog weet vanwaar ik bij moet lezen
Ok jij hoort nu bij mij en Yash, wij lusten ook geen sla!quote:
Maxquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is dit weer een 2 uurs topic?
Is dat positief?quote:
serieus?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ok jij hoort nu bij mij en Yash, wij lusten ook geen sla!
Die posts van jou tussendoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar ondertussen zit je wel met een raar gevoel in je broekje he
nadat je mijn trots een fielewapsie genoemd heb, inderdaadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar ondertussen zit je wel met een raar gevoel in je broekje he
Aldus Yashiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is dat positief?
Jouw smaak was toch ik citeer: "Blonde plofkop?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |