serieus?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ok jij hoort nu bij mij en Yash, wij lusten ook geen sla!
Die posts van jou tussendoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar ondertussen zit je wel met een raar gevoel in je broekje he
nadat je mijn trots een fielewapsie genoemd heb, inderdaadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar ondertussen zit je wel met een raar gevoel in je broekje he
Aldus Yashiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is dat positief?
Jouw smaak was toch ik citeer: "Blonde plofkop?"
Dat had ik dus ook toen ik in dit topic kwam en Yasha meldde dat ze ook geen sla lusttequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:34 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
serieus?!
ik heb nog nooit gehoord dat iemand anders ook geen sla lust.
nu voel ik me eindelijk ergens thuis.
en jij was erbijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:32 schreef LastRequest het volgende:
@ SiETSKE m'n vorige post klinkt een beetje bitchyMijn excuses zo was het niet bedoeld.. maar het is wel een beetje zo, afgelopen tijd was het hier maar een beetje doods
slacentrifuge kopen ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik ga maandag met sla spinnenwat nu
ik denk dat hij 1 pilsje is drinkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:37 schreef IrishBastard het volgende:
Waar is Mikkie trouwens, is 'ie nou toch een burger halen?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Aah lief, je probeert te dissen
Zeg, wil je even niet generaliserenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:30 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik kan je vertellen dat het eenmalig is.
A) je hebt tieten
B) je hebt foto's in je fobo
=
De kerels hier hebben last van hun hormonen, waarschijnlijk duurt dat maar een avondje ofzo.
Dan staat dit topic volgende week in de meest gelezen topicsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik me een beetje depri voel om een of andere reden ga ik dit topic herlezen
Kan ie beter een wat rustigere avond kiezen als ie spelling met jou wil tackelen.quote:
Jij bent een man, ik doelde hier op een andere groep.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, wil je even niet generaliseren.
gaat gelukkig niet over spelling , dat heb ik al opgegevenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kan ie beter een wat rustigere avond kiezen als ie spelling met jou wil tackelen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan staat dit topic volgende week in de meest gelezen topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |