quote:
quote:Welsh rockersescaped with their lives after their bus crashed and then exploded on the M62 motorway last night (October 24).
The band, who had played a gig at Glasgow Barrowlands that evening, were enroute to their next destination of Lincoln, where they play the Engine Shed tomorrow (October 26), when the accident happened. The motorway was closed following the incident.
A band spokesperson said "Everybody is safe. But all the merchandising and catering is destroyed.
"All the crew were left in their pants - JD Sports kindly dressed them all today."
The spokesperson also confirmed thst the UK tour, whioh stretches into November, will continue unaffected.
quote:has mellowed further into middle age by starring in a £5m TV campaign for Country Life butter.
The campaign, available to watch exclusively at MediaGuardian.co.uk, marks the first time the 52-year-old has appeared in a TV commercial.
"People know I only do things that I want to or that I believe in and I have to do it my way," saidon on deciding to appear in the TV ad.
"I've never done anything like this before and never thought I would, but this Country Life ad was made for me and I couldn't resist the opportunity."
methodmich +1quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef methodmich het volgende:
Johnny Rotten?
quote:Je suis une enfant
Malgré mes quarante ans
Malgré mes trente amants
Une enfant
lijkt sprekend, je weettochquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ali B?
Dat zette me dus op het verkeerde beenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef knars het volgende:
nee, wel nederlandstalig
Nee, wel eentje van deze band:quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
New Model Army
iggy +1quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nina Kinert - Beast
Gary Jules - Mad World (zelfde melodielijn als Beast)
Tears for Fears - Mad World
?
Ik ga dit goedkeurenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef peaceman het volgende:
Artieste is Miss Montreal, maar ja die titel...
Wat van wie?quote:I could feel it go down
You left the sweetest taste in my mouth
Your silver lining the clouds
Oh and I
Oh and I
I wonder what it's all about
I wonder what it's all about
Iggy +1quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Coldplay - The Hardest Part
quote:Hiphopgigant, is trots op zijn tweelingdochtertjes. Op een foto in het oktobernummer van de Italiaanse modeglossy L'Uomo Vogue zitten de meisjes, die in december 2 jaar worden, naakt naast hun beroemde vader op de bank. In de Verenigde Staten is de foto met verbazing ontvangen. "Iemand zou
moeten vertellen dat het tweelingmeisjes zijn, geen jongetjes, en dat hij ze niet moet aankleden als mannelijke strippers", schrijft de Amerikaanse showbizzwebsite TMZ.
knars +1quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:56 schreef knars het volgende:
P. Diddy / Daddy / whatever
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:25 schreef bartrid het volgende:
Is dat die irritante autotune die ze op Believe gebruikte?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cher_effect
quote:Examples of songs utilizing the effect
"Believe" by Cher[1]
"Lollipop" by Lil Wayne[3]
"Only God Knows Why" by Kid Rock[2]
"One More Time" by Daft Punk[2]
"Too Little Too Late" by JoJo[3]
T-Pain - Every song he has recorded... EVER
En dat is een goeie gokquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:55 schreef schaap001 het volgende:
ik doe een gok op die nieuwe ACDC
quote:Many critics, fans, and college students have spent hours debating the serious question of what the worst album in the history of rock actually is. One listen towould provide them with a definitive answer.
undoubtedly is the worst album released in the history of rock & roll — hell, the history of recorded music itself.
There have been many bad ideas in rock, but none match the colossal stupidity of. There's a reason why they're the only heavy rock organ-and-drums duo in the history of rock & roll — it's an atrocious combination. Organ and drum combos work well in jazz, because the musicians know how to balance the dynamics of the two instruments, but in this group, it becomes an unbearable, unholy noise.
It's impossible to make out the riffs, since the organ just sounds like a wall of white noise, and there are no melodies, only shouting. Everything is turned to 11 — because it's one louder than ten, innit? — and even when the group tries out a different, slower style, it still sounds the same, because the instrumentation, attack, and effects never change. By the end of the album, it feels as if a drill has punctured the center of your skull — it's that piercing, painful, and monotonous.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:27 schreef ranja het volgende:
organ + drums = zZz?
Da's goed ja... maar kent iemand de naam van de betreffende band?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:02 schreef Mark het volgende:
Qua piano dan maar een wilde gok op Billy Joel
Attilla. Met ons aller Billy Joel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Het is een Amerikaans duo, waarvan de zanger/organist c.q. pianist later in z'n eentje een grote ster werd, met talloze wereldwijde hits. Maar goed: het gaat hier dus om de naam van deze (schijnbaar) walgelijk slechte band.
quote:
Nou ja, fan, ik was wel heel nieuwsgierig toen ik het ooit als voetnoot bij Joel tegenkwam.quote:
Da's um! Ik heb het album ook geluisterd. Als je 1 track luistert (hangt er nog wel vanaf welke), dan gaat het nog wel. Maar als je het hele album achter elkaar hoort, wordt je inderdaad wel helemaal knettergek van dat gegier op dat orgel en Billy's hysterische gekrijs. Maar het aller-aller-aller slechte album EVER..? Dat weet ik nou ook weer niet zeker....quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, fan, ik was wel heel nieuwsgierig toen ik het ooit als voetnoot bij Joel tegenkwam.
En toen luisterde ik er wat van....
Of Metal Machine Music.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:27 schreef Mark het volgende:
The Shaggs laten zich niet zomaar opzij zetten
Gokje op stevie Ray Vaughanquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:28 schreef Litpho het volgende:
... in de jaren 80 bekend geworden bluesgitarist............
In een keer goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:30 schreef Mark het volgende:
Hm, wel gezien maar niet echt op de band gelet....
Robert Cray?
peaceman +1quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:45 schreef peaceman het volgende:
bad day - r.e.m.
bad - michael jackson
bad - u2
bad to the bone - ZZ top
why does my heart feel so bad - Moby
bad seed - Life of agony
bad apples - Guns n roses
good times,bad times - Led Zeppelin
bad habit - Dresden Dolls
bad moon rising - CCR
Je zat dichter bij dan je dachtquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:49 schreef bartrid het volgende:
Dat lijkt wel een verzameling X-Factor deelnemers.
Kalemero +1quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:58 schreef kalemero het volgende:
STEREO!!
Jeuuuujj!! en thx!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef ranja het volgende:
Red Hot Chili Peppers, gejat van The Beatles - Abbey Road
en welkom
Opzoeken is idd niet okee! Is hetzelfde als je in een puzzelboek achterin gaat zoeken naar de antwoorden..NOT DONE.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:26 schreef ranja het volgende:
Mooi dat je meteen de OP leest, belangrijkste regel daaruit is eigenlijk 'niks opzoeken'Zolang iedereen zich daar aan houdt is er niks aan de hand.
Verder is het wel handig als je even een punt geeft zoals ik ook deed, dan telt belsen alles op.
Nog een cover-cover.
Welk album zie je en waar is het van gejat?
[ afbeelding ]
belsen +1quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:31 schreef belsen het volgende:
Het debuut van Elvis.
En het is London Calling van The Clash, natuurlijk, maar da's logisch.
De gitarist van welke band zei dit?quote:has said that his band's second album, wasn't very good. "We wrote the wrong album at the wrong time," he said.
Nee, dit album werd juist wel een succes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:27 schreef peaceman het volgende:
Strokes?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:30 schreef Burnett het volgende:
kaiser chiefs
Dankjewel!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:59 schreef cafca het volgende:
Oh TSE, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
De gezochte hoes is ook van een H-E-L-E G-R-O-T-E band...quote:
28 is oud. Desondanks gefeliciteerd.quote:
In through the out door van Zep.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef Burnett het volgende:
albumhoes: welke van wie?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:31 schreef Burnett het volgende:
eerste ingeving: soloplaat van die zangert van stone temple pilots, scott weiland...?
geen flauw idee...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Nu de titel nog. semi-vervolgvraag
brother52 +1quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:53 schreef brother52 het volgende:
Dat is Marillion - Clutching at straws.
De band zit achterin aan een tafeltje
schaap001 +1quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef WeezerButler het volgende:
Aan de "sultry woman sitting on a chair" pose zou ik gokken op
Madeleine Peyroux
Scott Weiland brengt in november zijn tweede solo- album uit. Meteen een dubbelaar en een concept-album. Hij zegt erover dat die plaat minder eclectisch (lees: vaag) zal worden dan de vorige omdat 'ie toen in een roes van drugs zat. Aha, nu niet meer dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hem ook in de kast staan, erg vaag album. Het album dat de andere leden van STP rond dezelfde tijd hebben uitgebracht is een stuk beter te pruimen.
Dat kan ook bijna niet anders, zo vaag lukt zelfs hem geen tweede keer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef schaap001 het volgende:
Scott Weiland brengt in november zijn tweede solo- album uit. Meteen een dubbelaar en een concept-album. Hij zegt erover dat die plaat minder eclectisch (lees: vaag) zal worden dan de vorige omdat 'ie toen in een roes van drugs zat. Aha, nu niet meer dus.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef Z het volgende:
Janine Jansen.
Z + 1quote:Janine Jansen wint Klassieke Muziekprijs 2008
AMSTERDAM - Janine Jansen heeft dit jaar de VSCD Klassieke Muziekprijs gewonnen in de categorie 'individuele prestatie'. De violiste kreeg de prijs maandagavond tijdens haar concert in het Concertgebouw in Amsterdam uitgereikt uit handen van minister Ronald Plasterk (Cultuur).
Volgens de jury is Janine Jansen (1978) een van de meest succesvolle Nederlandse violisten van dit moment. "Daarnaast weet Jansen het publiek te vernieuwen en is ze met haar sympathieke persoonlijkheid een waardevolle ambassadeur voor het genre."
De jury nomineerde in deze categorie ook de dirigenten Pierre Boulez, Ed Spanjaard en Mariss Jansons en de Duitse pianist Wolfram Rieger.
De meest blanke foto van Corey Glover die ik ooit gezien heb?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef Z het volgende:
"Een jonge" inderdaad. Amerikaan, zanger van een 'gekleurde' band.
Rivers! Met kapsel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef Litpho het volgende:
Is het een Rivers Cuomo met babyface?.
Dat was goed?quote:
Eerst zien, maar dat zou dan de eerste keer zijn, niet de tweedequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:35 schreef frame-saw het volgende:
Led Zeppelin
Die bestaan ook alweer dertig jaarquote:
Vanwege ziekte, ademhalingsproblematiek (en nee, nog steeds niet INXSquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:50 schreef ranja het volgende:
Mag de zanger niet mee vanwege problemen met de band of omdat-ie dat niet meer kan?
Indien het eerste: Undertones
Brits. Met op hun grootste hit een zuidafrikaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:28 schreef ranja het volgende:
Normaal?
Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat Mercury intussen niet meer beschreven kan worden als 'ziek'quote:
Burnett +1quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:30 schreef Burnett het volgende:
yes...
Wie isquote:Aan belangstelling van de vakpers geen gebrek, bij de première van de filmin een Van der Valkvestiging. Er waren nauwelijks BN'ers, wel veel fans.
Ken uw markt: nadat eerdere films van regisseur Tom Six in de bioscoop jammerlijk ten onder gingen, is zijn nieuwste filmalleen te zien in hotels van het Van der Valkconcern
Toekanfiliaal De Witte Bergen in Eemnes heeft de première. En die is geheel in stijl van de film. Er is een rode loper, maar dat is dan ook het enige dat doet denken aan een gebruikelijke filmpremière. De dresscode is casual - die paar mannen in pak met das vallen lelijk uit de toon - en te drinken is er vooral bier uit blik.
Te eten: niets anders dan minifrikandellen. Maar die worden wel geserveerd in zowel de fijne als de grove variant, te dopen in naar voorkeur mayonaise dan wel pindasaus. Daar hoor je Johnannes van Dam nooit over, maar de ware frituurliefhebber stelt zulke attenties op prijs.
Halen bekende Nederlanders de neus op voor een dergelijke première of zijn ze gewoonweg niet uitgenodigd? De vakpers, die zich rond de rode loper heeft verzameld in afwachting van hoofdrolspeler, is in verwarring. Horen die twee dames die arriveren in een Suzuki Alto erbij? Bij gebrek aan echte BN'ers richten ze de camera's en microfoons maar tot collega Joop van Tellingen: ''Ja, ik ken
dus al heel lang....''
Net nadat een groep bejaarden met rollator via de rode loper De Witte Bergen heeft verlaten, horen we het indrukwekkende geronk van een GTO, een klassieke muscle car uit de jaren zeventig. Uit de kofferbak komttevoorschijn. Hij staat nog niet op de grond, of hij haalt, heel kenmerkend, de rechterhand door de vikingmanen. Zo te zien heeft hij de zonnebank gisteravond nog net een streepie hoger gezet dan normaal.
Waarom mevrouwer niet bij is, weten we uit De Telegraaf; ze had geen zin in vragen over de nogal wankele relatie met haar man.
zelf is in zijn element. Hij schudt handjes, zet handtekeningen en begroet gabbers zoals Tony dat doet in The Soprano's: wang tegen wang, elkaar ondertussen klapjes op de rug uitdelend.
De eerste publieke vertoning van de comedyis in zo'n zaaltje waar normaal vijftigjarige bruiloften worden gevierd. Het zicht op het filmscherm is heel beperkt (de gedachten gaan uit naar filmvertoningen van lang geleden in de kantine van de camping), maar de sfeer lijdt er niet onder. Het publiek, dat lijkt te bestaan uit de harde kern van de
fanclub, ligt anderhalf uur dubbel.
Ook voor minder toegewijden valt er veel te lachen. De film gaat over een asociaal woonwagenstel (u zou in meneer en mevrouw twee deelnemer uit het SBS6-programma De afvallers kunnen herkennen) met een kinderwens. Omdat hij ooit 'met zijn kloten' in een hooivork viel, ontvoeren ze hun held- inderdaad in de kofferbak van die GTO - om haar zwanger te maken.
In het donker van het Van der Valkzaaltje voorzietzelf de comedy van commentaar. ''En nu even allemaal de ogen dicht,'' horen we hem of één van die gabbers rondom hem zeggen bij een scène waarin die dikke asomevrouw onder het dekbed kruipt in een poging enig leven te brengen in het onwillige geslachtsdeel van de zanger.
gaat op tournee langs diverse Van der Valkhotels. Alleen daarom al zou de film wel eens een enorme culthit kunnen worden.
Tip voor de bezoekers: zorg dat je ergens vooraan of tegen het middenpad zit, anders zie je - om in de stijl van de film te blijven - geen reet.
Een goede vriend van me heeft 'm ooit eens geïnterviewd voor het Alkmaarsch Nieuwsblad...quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ceryl Mattews?
Retteketet, punt voor Burnett!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:09 schreef Burnett het volgende:
primus
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:11 schreef Burnett het volgende:
sorry..., it's a hit and run..., off to work...
Correct genoeg wat mij betreft. Niet alsof het niet duidelijk is wie je bedoelt tenslottequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb het inmiddels opgezocht en weet niet zeker of mijn antwoord wel correct genoeg is. Zal ik toch maar een nieuwe vraag doen?
Ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze hebben beiden leren pijpen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef brother52 het volgende:
Niemand neemt ze serieus?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze hebben beiden leren pijpen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef ranja het volgende:
Beide een album met 'born in' bv born in metal ofzo
Beide een "The Boss" muzikant? Ross enquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Bruce Springsteen heeft backing vocals gezongen op het album "Bloodbrothers" uit 1978 van The Dictators, omdat 'ie een grote fan van de band was.
Maar los daarvan: de link tussen The Dictators en Manowar heeft te maken met de bijnaam van Bruce Springsteen.
Ik ga deze goed rekenen: gitarist Ross "The Boss" Friedman was de (mede-) oprichter van zowel The Dictators als Manowar (en speelde daar dus ook jaaaaaren in). Jaja, van gerespecteerde CBGB punk naar carnaval metal voor Duitsers....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beide een "The Boss" muzikant? Ross en.
schaap001 +1quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:29 schreef schaap001 het volgende:
Yngwie Malmsteen
You've unleashed the fucking fury!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:29 schreef schaap001 het volgende:
Yngwie Malmsteen
Was dat niet een uiterst smaakvolle hoes van Paul Gilbert?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:46 schreef schaap001 het volgende:
En wie is DIT nou toch weer?
[ afbeelding ]
Jazeker! Die heeft wel vaker van die leuke hoezen:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dat niet een uiterst smaakvolle hoes van Paul Gilbert?
schaap001 +1quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:14 schreef schaap001 het volgende:
Deep Purple - Machine Head
WIE of van welke band (haar naam is misschien een tikkie teveel gevraagd)?quote:On May 18,, leader of the band
and former
guitarist, was rushed to St. Joseph’s Hospital in Burbank in critical condition. She passed away late afternoon Wednesday, May 21, 2008 as a result of a cystic growth on her brain that had restricted oxygen and blood flow to her brain rendering her brain dead.
had just completed writing and recording the bands soon to be released album with drummer Gene Hoglan, along with the new lineup Michele Madden (vocals) and Laura Christine (bass). The surviving band members plan to release the album later this year in tribute to their fallen band-mate.
, 39 is survived by her parents and three year old son, Jake Thomas.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vixen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
L7 dan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:24 schreef kalemero het volgende:
Die linkse..is dat niet Juliette Lewis? Lijkt er wel op.
Phantom Blue, klopt ja. De naam waar het om ging was Michelle Meldrum en ze had dus net een nieuwe band, genaamd Meldrum met zoals gezegd Gene Hoghlan op drums.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:28 schreef ranja het volgende:
Phantom Blue
Ik kwam er laatst (bij het zoeken van een recente foto voor een vraag) ook achter dat 1 van de orginele Girlschool's een poos geleden overleden was.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:27 schreef ranja het volgende:
[..]
die ken ik ook echt niet meer, zou niet eens weten in welke taal het is.
Iggy +1quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
yakalelo - nomads
Die kwam na lang nadenken...
quote:When I was young, I fell in love
I asked my sweetheart what lies ahead
Will we have rainbows, day after day
Here's what my sweetheart said
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:38 schreef Burnett het volgende:
que sera - doris day...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |