Stroinkslanden. En jij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sommigen zeggen van wel, anderen van niet
Waar woon je dan ong in Enschede?
Oja. Dicht bij het centrum dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Randje Roombeek, bij de oude grolsch
Niet meer.. nu weer in gewoon studentenhuis (als gewoon huis)quote:
Oke, vetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet meer.. nu weer in gewoon studentenhuis (als gewoon huis)
Ja, zo heel af en toequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:Lastlinvingsoul
Stap je nog regelmatig dan in E'de Girl?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:13 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Hey!
*Nathalie, toch? ( zonder spieken)
Wat zijn je stekkies dan?quote:
Hoi Tamaraquote:
Joah, morgen concert van FOB, maandag rijbewijs aangeven en nog allerlei dingen regelen. Dinsdag school, en dan nog 2 dagen vrijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Nog boeiende dingen in de agenda staan?
Nice, klinkt lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah, morgen concert van FOB, maandag rijbewijs aangeven en nog allerlei dingen regelen. Dinsdag school, en dan nog 2 dagen vrij
quote:
Aaahe * Jaloers * moet ik beter uit gaan kijken in de straten van Enschede?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, ik kan niet wachten tot vrijdag. Dan mag ik autorijden![]()
![]()
Paddy's vooralquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Atak en Lunatic.
Die van jou?
En dan moet je het ook doen he!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, ik kan niet wachten tot vrijdag. Dan mag ik autorijden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |