Geboren en/of getogen zijn in Twentequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Of laat ik het zo vragen.. wat zijn de eisen voordat je jezelf een tukker mag noemen?
Geboren in Twentequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geboren en/of getogen zijn in Twente
Tukkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geboren in Twente
Getogen in Twente
quote:
Ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Al vind ik iemand die geboren is in Twente, maar getogen is in a'dam geen tukker hoor
Geboren en getogen in de grootste stad van Twente: Eanske!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Gezellig
Waar kom jij dan vandaan?
Lekker is dat he?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:12 schreef Siaor het volgende:
Vanavond 's een keer lekker helemaal niets!
Ik heb 18 jaar in Haaksbergen gewoond en nu zo'n 4 jaar in Eanskequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geboren en getogen in de grootste stad van Twente: Eanske!
Waar ben je geboren dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar in Haaksbergen gewoond en nu zo'n 4 jaar in Eanske
In Kampen (woonden in Dronten), maar op m'n 1e hier naartoe verhuistquote:
Ooh. Dan ben je naar mijn mening wel volledig Tukker!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In Kampen (woonden in Dronten), maar op m'n 1e hier naartoe verhuist
Ook als je geen twents kan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooh. Dan ben je naar mijn mening wel volledig Tukker!
Ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:31 schreef Blawh het volgende:
Geboren en getogen in Twente hier.
Nu ga ik echt weg.
Niet heel veel neequote:
hahaha ach, ik vind het totaal niet erg dat ik het niet kan. Kan het wel een beeje verstaan en das genoegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonde
Maar dat geeft niet
Sommigen zeggen van wel, anderen van nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, na 22 jaar in Twente wonen zul je vast wel het mooie accent gekregen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |