Stroinkslanden. En jij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sommigen zeggen van wel, anderen van niet
Waar woon je dan ong in Enschede?
Oja. Dicht bij het centrum dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Randje Roombeek, bij de oude grolsch
Niet meer.. nu weer in gewoon studentenhuis (als gewoon huis)quote:
Oke, vetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet meer.. nu weer in gewoon studentenhuis (als gewoon huis)
Ja, zo heel af en toequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:Lastlinvingsoul
Stap je nog regelmatig dan in E'de Girl?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:13 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Hey!
*Nathalie, toch? ( zonder spieken)
Wat zijn je stekkies dan?quote:
Hoi Tamaraquote:
Joah, morgen concert van FOB, maandag rijbewijs aangeven en nog allerlei dingen regelen. Dinsdag school, en dan nog 2 dagen vrijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Nog boeiende dingen in de agenda staan?
Nice, klinkt lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah, morgen concert van FOB, maandag rijbewijs aangeven en nog allerlei dingen regelen. Dinsdag school, en dan nog 2 dagen vrij
quote:
Aaahe * Jaloers * moet ik beter uit gaan kijken in de straten van Enschede?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, ik kan niet wachten tot vrijdag. Dan mag ik autorijden![]()
![]()
Paddy's vooralquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Atak en Lunatic.
Die van jou?
En dan moet je het ook doen he!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, ik kan niet wachten tot vrijdag. Dan mag ik autorijden![]()
![]()
Owjaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Aaahe * Jaloers * moet ik beter uit gaan kijken in de straten van Enschede?
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Aaahe * Jaloers * moet ik beter uit gaan kijken in de straten van Enschede?
Jaa, ik kan ook niet wachten tot ik kan rijdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Paddy's vooral
[..]
En dan moet je het ook doen he!
Als ik de straten onveiliger maakte had ik mijn rijbewijs nog niet gehaaldquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owjagelukkig woon ik aan de andere dan waar zj voornamelijk zal rijden.. Hmm alleen oppassen op de singel
Dat jij je rijbewijs haalt zegt natuurlijk niks over je toekomstige prestatiesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik de straten onveiliger maakte had ik mijn rijbewijs nog niet gehaald![]()
Mjah, ik weet niet waar ze vooral gaat rijden maar kwoon midden in Enschedequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owjagelukkig woon ik aan de andere dan waar zj voornamelijk zal rijden.. Hmm alleen oppassen op de singel
Dat is waarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat jij je rijbewijs haalt zegt natuurlijk niks over je toekomstige prestaties
Al die mensen die ongelukken veroorzaken hebben toch ook allemaal een rijbewijs
Waar woon ji dan? gewoon in de stad?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:25 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet waar ze vooral gaat rijden maar kwoon midden in Enschedehaha
Ik moet overal wel zijn in Enschedequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:25 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet waar ze vooral gaat rijden maar kwoon midden in Enschedehaha
Owja ik zal jullie wat informatie over mezelf geven..quote:
Ik woon sinds een ruim jaartje in Enschede, eerste 11 maanden achter het ziekenhuis, in de buurt van de Aldi ( Haaksbergerstraat ) en nu randje centrum, naast het station zeg maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar woon ji dan? gewoon in de stad?
Men ik leer ineens mensen uit Enschede kennen
Mjah, ik kan wel gaan lullen dat ik dan beter uit ga kijken amar ik zou niet weten voor wat precies :p Geen id wat voor auto/persoonquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet overal wel zijn in Enschede
Zoww, wat een luxequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:28 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ik woon sinds een ruim jaartje in Enschede, eerste 11 maanden achter het ziekenhuis, in de buurt van de Aldi ( Haaksbergerstraat ) en nu randje centrum, naast het station zeg maar
Haha, ik heb een donkerblauwe twingoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:29 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Mjah, ik kan wel gaan lullen dat ik dan beter uit ga kijken amar ik zou niet weten voor wat precies :p Geen id wat voor auto/persoonhaha
Maar het zijn gewoon de standaardgrappen die je moet maken als men zijn/haar rijbewijs haaltquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:29 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Mjah, ik kan wel gaan lullen dat ik dan beter uit ga kijken amar ik zou niet weten voor wat precies :p Geen id wat voor auto/persoonhaha
ja maar ik hou niet zo van het woordje "standaart"quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar het zijn gewoon de standaardgrappen die je moet maken als men zijn/haar rijbewijs haalt
Daarom is het ook 'standaard'quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:34 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
ja maar ik hou niet zo van het woordje "standaart"
En juh, heeeerlijk in het centrum wonen
Kom uit een klein dorp maar ik ben gek op de drukte om me heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |