Ergens in die 78 km moeten ze idd te vinden zijn. Alleen degene die echt van de route zijn afgeweken kunnen dan wat moeilijker te vinden zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja ok, dat verdubbeld de afstand. Maar dan nog blijft het door mij geopperde staan... het mag geen rocketscience zijn om met redelijke waarschijnlijkheid te weten waar die mensen ongeveer zijn lijkt me.
my point exactly.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens in die 78 km moeten ze idd te vinden zijn. Alleen degene die echt van de route zijn afgeweken kunnen dan wat moeilijker te vinden zijn
quote:
Lamzakquote:
En dat op zaterdag...quote:051. 061 OA
Ga fietsenquote:
BXquote:
Gij spamz0rquote:
Tot over een uurquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh![]()
* KapiteinGasthof klokjes achteruit zetten gaat in hotel
oeh oeh, ik ook.. een maand geleden of zo, maar iemand was zo aardig mij een hele worst te geven, opgewarmd, drijvend in het vet en wel.quote:
Wil er wel 1 naar je opsturenquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mjah, nu zou ik er wel een lusten.
een groene eet ik echter niet op, zo hopeloos is het uitzicht voor een worstenbroodje nu ook weer nietquote:
Echte nederlandse of niet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oeh oeh, ik ook.. een maand geleden of zo, maar iemand was zo aardig mij een hele worst te geven, opgewarmd, drijvend in het vet en wel.die was zo op.
Zeiksnuit, ik heb net hardgelopen in de regenquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:56 schreef BrandX het volgende:
nog 2,45uur voordat ik de regen moet trotseren
Beemsterkaasquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:09 schreef Sjowhan het volgende:
Stokbrood oude beemsterkaas ftw
Net afgebakken in de oven, mčn wat is dat lekker
Was tijdje geleden in de aanbieding, 2 grote stukken gehaald.quote:
Ik ookz0rzquote:
rofldeboflquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
ben naar een bejaardag (ouwe mensen verjaardag)
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
quote:
Muckiequote:
"Me vraag"quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
muck, heb je me vraag in het vorige topic nog gezien?
Nou, welterusten maar vast danquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Gegeten. Dadelijk nog even een biertje naar binnen werken ern dan lekker op tijd () naar bed.
ja, me vraag. Opzettelijke taalfouten vergroten de kans op het gelezen worden van de postquote:
Goed punt welquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, me vraag. Opzettelijke taalfouten vergroten de kans op het gelezen worden van de post
(aangezien Muck maar niet wil reageren)
Ja, jij het antwoord niet blijkbaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
muck, heb je me vraag in het vorige topic nog gezien?
gelezen wordt ie zeker, maar niet door Muckepuckquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, me vraag. Opzettelijke taalfouten vergroten de kans op het gelezen worden van de post
(aangezien Muck maar niet wil reageren)
zeker wel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, want ik heb nog steeds geen antwoord gehad?
think againquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelezen wordt ie zeker, maar niet door Muckepuck
quote:
Ik ben die enequote:Op zondag 26 oktober 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik haal MandX en Bruck altijd door elkaar om eoa reden. Jullie lijken gewoon te veel op elkaart.
Oh mooi, dan zal die andere wel die andere zijnquote:
preciesquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mooi, dan zal die andere wel die andere zijn
Weekend?quote:
Nope. Dinsdag en woensdag heb ik weekendquote:
Gewoon een after-werk-bakkie dusquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nope. Dinsdag en woensdag heb ik weekend
Ik ben er om 13.00 uurquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:21 schreef MPG het volgende:
En morgen kan ik naar bleeed zwaaien vanuit de trein.
Naar wie?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:21 schreef MPG het volgende:
En morgen kan ik naar bleeed zwaaien vanuit de trein.
Heel de KSC onzinmailtjes daarnaartoe bomben natuurlijkquote:
Bleeedquote:
Alle 10 de actieve KSC'ers zekerquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel de KSC onzinmailtjes daarnaartoe bomben natuurlijk
Papierquote:
Ikkuh!quote:
Volgens Muck is Bleeed Limbabwaans voor Papierquote:
Klonkquote:
Zo ver strekt mijn talenkennis helaas nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens Muck is Bleeed Limbabwaans voor Papier
Whehe.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ver strekt mijn talenkennis helaas niet. Dat houdt bij Pools en Russisch wel zo'n beetje op
Doe het raam eerst open, dan hoef je het glas niet op te ruimenquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
ZO, vanavond nog een pc van een kennis het raam uitgooien.
Hold on!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja hoor, probleemloos, nu pannenkoeksels bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |