Meer ammo.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb wat diamanten over dus wil wat gaan uitgeven, maar jammer genoeg geeft het spel geen uitleg over de verschillende acc. Wapens kom ik wel uit,... maar wat zijn webbings (bv. Assault Webbing) en bandoliers (bv. Marksman bandolier). Wat is belangrijk en wat niet?
Kan dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
lichten van de auto uit gezet
bij mij knop G op het toetsenbord.quote:
Ik switch hier van Fallout 3, naar FarCry 2 en een scriptie. Heen en weer.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef delano.888 het volgende:
Teveel games, Far Cry 2 ligt al weer in de kast weg te rotten sinds de 2e dag, aangezien ik toen MC:LA kreeg en ook DIE ligt nu weer weg te rotten omdat ik LBP heb, te zonde eigenlijk
Voor die pillen moet je even naar het kerkje in de stad in het midden.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Mijn malaria pillen zijn op. Ik ben op zoek in het zuidelijke continent, maar kan nergens een Underground missie icoontje vinden
Na de zoveelste aanval viel ik neer en ging het spel iets laden. Wat weet ik niet wat ik zag alleen maar een wit scherm toen het laden voorbij was. Alsof ik in de Hemel wasKon wel mijn menu in
Maar voor de rest,... is het wit!
Thanks,.. haalde het net. Had nog maar een paar minuten en maar 1 savequote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor die pillen moet je even naar het kerkje in de stad in het midden.
iemand hier nog meer last van!?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Irritant zeg,
Gister ff multiplayer gedaan tot rank 10..
En nu check ik weer ben ik weer rank3..
Lekkere bug zeg (owja op xbox360)
Dubbel klik op de window? Check de fullscreen box in het setting menu?quote:Op zondag 9 november 2008 14:33 schreef Dezz het volgende:
Mijn spel opent in een window, weet iemand hoe ik deze weer op full-screen krijg? Alt+enter het ik al geprobeerd...
Die zit toch in die bar die je aan het begin van het spel moet opzoeken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje,... ik heb nooit meer die neger (Journalist) gezien die in het begin om audiotapes vroeg. Waar is die pik in Godsnaam?
nooit meer gezien.. heb zelf ook paar van die jackal tapes gevonden..quote:Op maandag 10 november 2008 00:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die zit toch in die bar die je aan het begin van het spel moet opzoeken?
same herequote:Op maandag 10 november 2008 00:29 schreef invine het volgende:
[..]
nooit meer gezien.. heb zelf ook paar van die jackal tapes gevonden..
Had ik ook.. maar toen ik ong. 5 tapes had was die er weer wel in de barquote:Op maandag 10 november 2008 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
was laatst nog in die kerk voor die missies maar die vent is nergens te bekennen.
heb er nu al 3 ofzo
aah ok, zal nu dan weer is een keer naar die bar rijdenquote:Op maandag 10 november 2008 08:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Had ik ook.. maar toen ik ong. 5 tapes had was die er weer wel in de bar
Jah joh hij is journaliost he dus moet af en toe ook ff een opname maken daaroquote:Op maandag 10 november 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok, zal nu dan weer is een keer naar die bar rijden
Hopelijk overkomt het jou niet dat je opnieuw mag beginnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef Chocobo het volgende:
Qua verhaal zit ik op 62% en daar ga ik me nu verder op focussen!
Haha inderdaad..quote:Op maandag 10 november 2008 12:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk overkomt het jou niet dat je opnieuw mag beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb een vraag, even in spoilertag gezet voor de mensen die er nog niet zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op maandag 10 november 2008 20:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:55 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
vette shitquote:
Het eerste stukje is even verplichte shit doen. Maar echt vrij snel in het begin kan je doen wat je wiltquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:06 schreef Apekoek het volgende:
Is het spel gelijk free-roam vanaf het moment je het spel voor de eerste keer in je console stopt? Of moet je eerst verplichte handelingen/missies doen voordat je vrij rond kan lopen/rijden?
Hehehehe nou bereid je dan maar vast voor. Die jeep rit is echt tergendquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:45 schreef Apekoek het volgende:
Ah ff doorzetten dus, ik verlies namelijk al snel mijn geduld bij games als ik niet kan doen wat ik wil. Daarbij komt dat ik het meer van free-roaming moet hebben, dan echt het spel uit spelen, ouwe hoeren is dan mijn uitgangspunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |