Zeur!quote:
Het leven is zwaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik lust 1 ding niet en ik zeik meteen...
Gespotquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
Serieus als je een keer tijd hebt is die lasagna echt een aanrader
Foto staat op hyves
Gelukkig slaap ik dan op m'n buikquote:
billen kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik dan op m'n buik
Ja daar heb ik met mijn spiegel dan weer weinig aanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik dan op m'n buik
Wie wil er nou niet winnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Fatimah zingend bij die zilveren ring dinges
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gespot
En dat gaat idd een warboel opleveren
Of bulten daar, of die andere bulten.. maakt idd weinig uitquote:
quote:
Idd beter bekekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ja daar heb ik met mijn spiegel dan weer weinig aan
Gewoon opzoeken hequote:
Die ja.. tril.. tril...tril..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet winnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Zit wel wat vershil in hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of bulten daar, of die andere bulten.. maakt idd weinig uit
Bij de ene zitten er nog extra bultjes in en bij die andere steken er twee uitquote:
quote:
sorryquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij en dan niet eens een krabbel achterlaten![]()
De zogenaamde poffertjespanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij de ene zitten er nog extra bultjes in en bij die andere steken er twee uit
Mensen zonder leven hequote:
Zolang je zelf maar kuntquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef The_Dean het volgende:
En ja, heb een kaartje. Wou drie, maar maar een kunnen krijgen met een paar vrienden... 3e Rang, vak CE.
Zal ik zeker doen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:52 schreef The_Dean het volgende:
Haha ja, ik kanmaar wel lullig, andere twee willen ook graag mee
Als je voor een normale prijs nog wat kaarten vind, laat het dan even weten!
Stoofperen is juist weinig werk, snijden, wijn in de pan en koken maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:02 schreef eer-ik het volgende:
zo.
pinda's, cola en een maaltijdsalade mee teruggenomen.
Stoofperen toch teveel werk.
ja, maar duurt zo langquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Stoofperen is juist weinig werk, snijden, wijn in de pan en koken maar
schillenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Stoofperen is juist weinig werk, snijden, wijn in de pan en koken maar
Maaltijdsalade ftwquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:02 schreef eer-ik het volgende:
zo.
pinda's, cola en een maaltijdsalade mee teruggenomen.
Stoofperen toch teveel werk.
Paar uur in de pan.. paar uur in de koelkast .. morgen eindelijk stoofperen danquote:
precies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan is een maaltijdsalade idd sneller.
zeker wetenquote:
Ik heb morgen wss ook nog een verjaardagquote:
No problemo. Kees heeft nog niet terug gesmst...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb morgen wss ook nog een verjaardag
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:09 schreef JortK het volgende:
Waarom krijg ik de neiging om me oog eruit te krabben?
Ook.quote:
Ik doe tegenwoordig echt alleen nog maar 1 soort drank drinken.quote:
En je had al een luie maaltijdsaladequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:46 schreef eer-ik het volgende:
ik moet nog eten
maar wederom geen zin om er ook maar iets aan te doen.
Mja, t gaat hard hier.quote:
WEzquote:
ja, weet je hoever die ligt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
En je had al een luie maaltijdsalade.
[..]
Mja, t gaat hard hier.
kerk?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:57 schreef Houniet het volgende:
Ik ga weer huiswerk makenKerk.
Vannacht was het ook al 0230.
Jo.
Deanquote:
neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:12 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, mijn post niet gezien van Sophia?
GAST tien posts omhoog ofzoquote:
De Mac. Daar heb ik vandaag allemaal groenvoer voor laten fabricerenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef eer-ik het volgende:
Je kan me vinden in de maccie of de whopperschuur.
Laten... doe je goed dan!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De Mac. Daar heb ik vandaag allemaal groenvoer voor laten fabriceren.
Ja natuurlijk, ik heb daar zo mijn personeel voorquote:
Ik haat fastfoodketens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De Mac. Daar heb ik vandaag allemaal groenvoer voor laten fabriceren.
Het is ook weekend.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nog een pens met werk maar ik kan me er niet aantoe zetten.
Techno dj toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef eer-ik het volgende:
Bart skils.
koningkoningkoningkoningkoningkoningkoning.
stuiterstuiterstuiter.
Zij het in gematigde hoeveelhedenquote:
Verrassend...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het nu nog in gematigde hoeveelheden op.
Dalijk niet meer ben ik bang.
Niet helemaal mijn favoriete dancestroming... maar kan er best naar luisteren.quote:
Welke set?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef eer-ik het volgende:
Bart skils.
koningkoningkoningkoningkoningkoningkoning.
stuiterstuiterstuiter.
Welterustenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
naar bed
PSV
Hopen dat Ajax morgen dan wel wint
can't help it.quote:
Is het koop?quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:53 schreef The_Dean het volgende:
Maandag maar weer eens bellen
Ze zijn vrijdag nog in mijn huis geweest, denk de laatste dingetjes wat doen... hoop dat ze me maandag meer kunnen vertellen
voor hoeveel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:04 schreef The_Dean het volgende:
280
Dan wel geen cv, maar dat maakt mij persoonlijk niet veel uit
Geen idee van de precieze oppervlakte.... maar boven 2 gemiddelde slaapkamertjes en een kleine. Tevens douche en grote inbouwkast. Beneden een woonkamertje, halletje, keuken en een keldertje. Klein voortuintje en een 20 meter diepe en 4-5 brede tuin achter. Woon op de hoek, dus kan mooi met de auto's achter komen. Ook staat er achter het huis nog een klein hokje van ik schat een 3 bij 6 meter oppervlakte.quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor hoeveel?
ik ben straks 1500 voor 150 m2 kwiet.
Tering, en dat is zo goedkoop omdat?quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee van de precieze oppervlakte.... maar boven 2 gemiddelde slaapkamertjes en een kleine. Tevens douche en grote inbouwkast. Beneden een woonkamertje, halletje, keuken en een keldertje. Klein voortuintje en een 20 meter diepe en 4-5 brede tuin achter. Woon op de hoek, dus kan mooi met de auto's achter komen. Ook staat er achter het huis nog een klein hokje van ik schat een 3 bij 6 meter oppervlakte.
wtf, betaal jij 1500 /mnd netto?quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor hoeveel?
ik ben straks 1500 voor 150 m2 kwiet.
Geod bezig...quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:05 schreef eer-ik het volgende:
welke idioot schopt er nou voor 8 uur 'sochtends een chick naar buiten
Wat doe ik echt.
That explains.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eigenlijk 500.
maar 't appartement kost 1500, zit er met 2 anderen in dus
ik zou 't best kunnen betalen maar dan moet ik wel heel schraal gaan leven verder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
That explains.![]()
Ik wist dat je promotie had gemaakt, maar dat je dat meteen zo'`n vorstelijk salaris verdient dat je 1500/mnd kunt missen...Zou een beetje te gek zijn
Je betaalt meer dan huur he... Gas. licht, water, rioolrecht, autoverzekering, zorgverzekering, etc....quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou 't best kunnen betalen maar dan moet ik wel heel schraal gaan leven verder.
die 1500 is incl...quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Je betaalt meer dan huur he... Gas. licht, water, rioolrecht, autoverzekering, zorgverzekering, etc....
Zeg dat dan...quote:
Ik denk dat de bank dat ook teveel risico vindt, tenzij je flink verdient en/of voldoende eigen geld hebt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
jup.. fuck de kredietcrisis!
ik ga hier voorlopig toch niet weg en vind huren gewoon zonde van m'n geld. Morgen gesprek met hypotheekadviseur, maar weet nu al dat ik met huren ongeveer net zoveel kwijt ben per maand, als m'n hypotheek kosten.
Ik zat zelfs te denken om een dikke beleggingshypotheek te nemen, omdat het alleen nog maar omhoog kan gaan. Maar dat vind ik misschien toch teveel risico
ja, ok, als je er voorlopig niet weg wilt kan je prima kopen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
jup.. fuck de kredietcrisis!
ik ga hier voorlopig toch niet weg en vind huren gewoon zonde van m'n geld. Morgen gesprek met hypotheekadviseur, maar weet nu al dat ik met huren ongeveer net zoveel kwijt ben per maand, als m'n hypotheek kosten.
Ik zat zelfs te denken om een dikke beleggingshypotheek te nemen, omdat het alleen nog maar omhoog kan gaan. Maar dat vind ik misschien toch teveel risico
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dat dan...Dat verandert de zaak. Dan is het ook niet echt duur
nee precies.. maar was leuk om mijn moeder even de stuipen op het lijf te jagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat de bank dat ook teveel risico vindt, tenzij je flink verdient en/of voldoende eigen geld hebt.
Bij een hypotheek met een hoog risico, hoort ook een hogere rente en je maakt misschien niet eens aanspraak op NHG.
Dat ziet er leuk uit. Waar staat dat ergens?quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ok, als je er voorlopig niet weg wilt kan je prima kopen.
[..]
valt best wel mee he.
hier is het, onderste verdieping
[ afbeelding ]
Whehe, dat is altijd mooi ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee precies.. maar was leuk om mijn moeder even de stuipen op het lijf te jagen
quote:
Welke set van Bart Metskils zat je nou gister te luisteren?quote:
Ehm..quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke set van Bart Metskils zat je nou gister te luisteren?
DD podcast 121 toevallig?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ehm..
.IEts op dance department.
Fijn setje
Okquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee, zit niet thuis...
kan 't niet zien.
Waar is dit dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee, zit niet thuis...
kan 't niet zien.
quote:
Bij de chick die die voor 8 uur de deur uit had geschoptquote:
quote:
om het goed te maken?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de chick die die voor 8 uur de deur uit had geschopt.
haha.. dat kon ik je ook wel vertellenquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Naar de 'het huis anubis' film geweest met mijn zusjes
was nog leuk ook
hey moet jij niet naar een verjaardag?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha.. dat kon ik je ook wel vertellen
en nee de film nooit gezien
Dat mag ik toch hopen voor hemquote:
Ga rond half drie ofzo weg..quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
hey moet jij niet naar een verjaardag?
Ken eht verhaal niet maar iemand uit je bed schoppen om 8 uur is niet aardigquote:
Halloquote:
Gefeliciteerdquote:
Nog even dan ben je 25... en dan komt de 30 aardig dichtbij....quote:
Dankje, lulquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog even dan ben je 25... en dan komt de 30 aardig dichtbij....
* PieterBas is ook 2 maanden 25.....quote:
jouw tijd komt nog welquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef jslavenburg het volgende:
* JSlavenburg is nog lekker jong, namelijk 20
Ook jij gaat er ooit aan gelovenquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef jslavenburg het volgende:
* JSlavenburg is nog lekker jong, namelijk 20
Jup, 3-kamer appartementje in Capelle aan den IJssel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al iets op het oog?
nee, ik lees niet terug
O(p)A verteltquote:
quote:
Die onthoud ik tot volgend jaarquote:
Ik kan dus weer lachen tijdens Studio Sport (en morgen op kantoor)quote:
lmfd.quote:
Ik zit nu die maaltijdsalade weg te schranzen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef HostiMeister het volgende:
Hier valt t wel mee, maar net weer een vet geile shoarma schotel op
Ja als ik die in huis had had ik die gegeten, maar zondag is bij mij practisch altijd afhaal dagquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit nu die maaltijdsalade weg te schranzen.
Best lekker eigenlijk.
Nog even en het is degradatievoetbalquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:34 schreef nicomart het volgende:
2-2 geworden.. feyenoord is weer trots op een puntje
Bij mij ook, maar ik had geen zin om te bellen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja als ik die in huis had had ik die gegeten, maar zondag is bij mij practisch altijd afhaal dag
voetbalquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom moet het hier elke zondag weer over fussbal gaan?
Knap dat je uberhaupt iets in huis hebt danquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik had geen zin om te bellen.
omdat het zondag is..quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom moet het hier elke zondag weer over fussbal gaan?
da's al meer dan ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Knap dat je uberhaupt iets in huis hebt dan
Ik heb een halve fles cola, een pot augurken, een pot zilveruitjes, een pot olijven en nog wat random stuff in de koelkast liggen. En ijsjes in de vriezer
Heb al weer een halve buil shag op vandaagquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's al meer dan ik.
ik heb een kwart fles cola, half zakje pinda's en een maaltijdsalade in huis.
en een pak rokertjes, waarvan ik er zo eerst eens even een ga verorberen.
ook nog niet gedaan vandaag.
Trots? Denk dat ze zich eerder even flink in de handen mogen knijpen. Naar ik verneem allereerste puntje dit seizoen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:34 schreef nicomart het volgende:
2-2 geworden.. feyenoord is weer trots op een puntje
nee ze hebben 1 keer gewonnen van Volendam. Maar daar wint iedereen van.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trots? Denk dat ze zich eerder even flink in de handen mogen knijpen. Naar ik verneem allereerste puntje dit seizoen?
Ja, ik volg het eigenlijk niet, sorry
Ja opzich wel, maar vind het toch altijd stiekem wel cool als Heerenveen het goed doetquote:
Koffiequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb al weer een halve buil shag op vandaagLamme dag gehad zeg...
Dadelijk eens een sigaartje proberen bij mijn koffie
Ik ook nietquote:
Broodjes gezond gebouwdquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:56 schreef jslavenburg het volgende:
Zo, net even Macaroni gegeten
En jullie?
Waar staan ze nu? Halverwege het rechter rijtje?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ze hebben 1 keer gewonnen van Volendam. Maar daar wint iedereen van.
En Heerenveen speelde slecht, voornamelijk de 2e helft. Feyenoord vocht zich wel goed terug, maar als je zo dramatisch voetbalt, mag je eigenlijk niet blij zijn met een puntje.
Maar de feyenoordsupporter is er tevreden mee. Ik eigenlijk ook wel, want een gelijkspel is voor ajax ook positief. Eigenlijk was een overwinning van feyenoord nog beter geweest, maar dat gun ik ze dan ook weer niet
Aspergesoep en broodjesquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:56 schreef jslavenburg het volgende:
Zo, net even Macaroni gegeten
En jullie?
Met een beetje motor blijf je daar nog ruim voor "+quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Koffie
Sigaren
Vlammen uit je uitlaat
Net onder de helftquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar staan ze nu? Halverwege het rechter rijtje?
Van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:58 schreef Yesse het volgende:
Allemaal nog bedankt voor het feliciteren![]()
Nicequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Net onder de helft
http://teletekst.nos.nl/?819-01
Maar een motor is geen ferrari.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Met een beetje motor blijf je daar nog ruim voor "+
Ga ff proberen om weer bij te komen met Prison Break!
Ik niet, geen twijfel mogelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef The_Dean het volgende:
Nja, geef mij maar een Porsche... alhoewel een Ferrari ook erg lekker is... sta nog steeds bij mezelf in twijvel wat ik zou doen als ik mocht kiezen
Auto's
Getuige je huidige vehikel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar goed, ik koop m'n auto's ook niet met verstand maar met m'n rechter hersenhelft
En het ding verkleurdequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:23 schreef OA het volgende:
Ik bedoel z'n eend...![]()
Polo heb ik gehad. Prima karretje, stond alleen wat veel km op de teller.
Details...quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
En het ding verkleurde![]()
Van rood naar roze
Ah, een auto zonder blanke lak. Ken het, heeft mijn Golf ookquote:
Mocht die keuze onverwacht komenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef The_Dean het volgende:
Nja, geef mij maar een Porsche... alhoewel een Ferrari ook erg lekker is... sta nog steeds bij mezelf in twijvel wat ik zou doen als ik mocht kiezen
Auto's
Alleen de rechterdeur en de motorkap verkleurden. De rest van de auto niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ah, een auto zonder blanke lak. Ken het, heeft mijn Golf ook
ff quoten voor MPG...quote:
Heb hem een zomer gehad was zo'n helios uitvoering volgens mij met groot glazen dak dat open konquote:
Whehequote:
Ik heb er een, met schuifdakquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb hem een zomer gehad was zo'n helios uitvoering volgens mij met groot glazen dak dat open kon
Vond ik dus ook, maar daarvoor heb ik dus een calibra gehad met een 2.6L motor, dus dat was een ander verhaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Ik heb er een, met schuifdak.
Goedkoop, genoeg binnenruimte, en best chill. Maar verwacht geen race-prestaties
.
Mja, das wel een verschilquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vond ik dus ook, maar daarvoor heb ik dus een calibra gehad met een 2.6L motor, dus dat was een ander verhaal.
Ja, dat heb je gemerktquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:33 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe, ik heb geen idee welke auto ik zou willen...![]()
Ik heb een opel kadett gehad, even een renault twingoen een opel calibra sport die loeihard ging
Wat een heerlijk foete patserbak was dat, veel teveel PK dan goed was voor een jochie van 19
Blijven mooie bakken.quote:
Geef dan maar een Aston Martin DBS... is wel een patserbak, maar je hebt tenminste wel stijl.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef The_Dean het volgende:
Auto's
Nou ik weet niet waar je het over hebt maar ik ben nog nooit gepakt terwijl ik te hard reed in die autoquote:
Wie was het hier dan die zo ongenadig zijn rijbewijs werd afgepakt?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar je het over hebt maar ik ben nog nooit gepakt terwijl ik te hard reed in die auto
Wat deed je dan wel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar je het over hebt maar ik ben nog nooit gepakt terwijl ik te hard reed in die auto
Ik, alleen zat ik toen in een andere autoquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wie was het hier dan die zo ongenadig zijn rijbewijs werd afgepakt?
Puur aangaande de look is een auto over het algemeen beter dan een motor, maar voor echte sensatie van snelheid en acceleratie is een motor zo fantastisch.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar een motor is geen ferrari.
Ferrari
Auto's > motoren, sowieso.
hahaquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die spiegels op een motor zijn alleen te klein om beteuterde gezichtjes te zien
Daar heb ik meer mensen over klagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef nicomart het volgende:
maar genoeg over mijn patserverhalen.. het lekkere weer was dit seizoen veel te kort om echt te genieten van mijn motor
nee idd. Dat is het juist hoe duurder hoe beterquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef nicomart het volgende:
mja.. dat is ook niet interessant als je dat soort auto's echt kan kopen
Maar dan natuurlijk wel klagen over de extra BPM omdat ie in de slechtste zuinigheidsklasse valt...quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee idd. Dat is het juist hoe duurder hoe beter
Uiteraard.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk wel klagen over de extra BPM omdat ie in de slechtste zuinigheidsklasse valt...
Wie?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard.
Vraag maar aan vrind Miljonair.
Dat jij altijd loopt te zeuren over de veel te hoge BPM als je weer eens een nieuw benzineslurpend speeltje hebt gekochtquote:
Klopt. Het is een schande.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat jij altijd loopt te zeuren over de veel te hoge BPM als je weer eens een nieuw benzineslurpend speeltje hebt gekocht.
Juist.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef OA het volgende:
Het is wat. Mensen die genoeg geld hebben om een peperdure bak te kopen, moeten niet zo klagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |