quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:53 schreef Adelante het volgende:
Waarom heb je niet gezegd dat jij het hebt gedaan (ondanks dat je het niet hebt gedaan), dan was je een "held" geweest en had je misschien nog even door kunnen feesten?
Een asparientje slikkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:53 schreef Nosh het volgende:
"Nee mahám, ik wil een asperientje, ik heb een vet harde kater hoor!! Hoe dat voelt? Nou ja met hoofdpijn enzo, geloof ik!! Doe nou maahaar!"
Plaag die arme jongen toch niet zo, Nosh.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:53 schreef Nosh het volgende:
"Nee mahám, ik wil een asperientje, ik heb een vet harde kater hoor!! Hoe dat voelt? Nou ja met hoofdpijn enzo, geloof ik!! Doe nou maahaar!"
Vergeten, je bent al zestien. Jij bijt natuurlijk het resultaat van twee bier en een nipje goldstrike stoer weg.quote:
Euuuhhhhh, geen kutkinders zoals jij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:58 schreef Teunebeun het volgende:
En trouwens wat is er beter aan een feest van een ouder iemand
Nou, onder meer het gebrek aan moeders die de tent sluiten om twaalf uur als ik je topic zo lees. Die had je zelf ook nog wel kunnen verzinnen, toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:58 schreef Teunebeun het volgende:
Gast als ik wil tel ik ook nog tot duizend als ik dronken benquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vergeten, je bent al zestien. Jij bijt natuurlijk het resultaat van twee bier en een nipje goldstrike stoer weg.
Oké maar wat nog meer dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou, onder meer het gebrek aan moeders die de tent sluiten om twaalf uur als ik je topic zo lees. Die had je zelf ook nog wel kunnen verzinnen, toch?
Geen kotsende kinders die een tijd meekrijgen, maargoed je moet ergens beginnen hè.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:58 schreef Teunebeun het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:01 schreef mordradead het volgende:
Dus jij durfde niet toe geven dat je moest kotsen van de malibu cola, later word jij hierop aangesproken omdat iedereen wel doorhad dat jij de schuldige was. Dan verwijs jij naar dit topic om aan te geven dat jij het niet was terwijl jij het wel was.
Dat is niet zo netjes van je Teun.
Jazeker!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:02 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Geen kotsende kinders die een tijd meekrijgen, maargoed je moet ergens beginnen hè.
Dat kun jij als je nuchter bent niet eens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:59 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gast als ik wil tel ik ook nog tot duizend als ik dronken ben
Ken je mij dan zo goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat kun jij als je nuchter bent niet eens.
Nee, ik leef zo lang als ik leven magquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:53 schreef Quir het volgende:
Teuntje, heb je ooit het nemen van je leven overwogen, ten goede van de wereld?
Ja man? Het ging er zeker wel ruig aan toe, hè? Met al die sterke drank en die meiden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Je moest er gisteravond bij zijn dan piepte je wel anders
Lekker tetteren als je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja man? Het ging er zeker wel ruig aan toe, hè? Met al die sterke drank en die meiden.
Logisch dat je dan tot 2 uur door wil gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |