Stoer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:06 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
We hebben amstel halve liter flessen gedronken
Waarschijnlijk was die persoon al aan het schijten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:19 schreef Westerling het volgende:
Haha, wat een demonstratie. Om dan pontificaa; náást de plee te gaan kotsen. Heerlijk.
Ik heb eens iemand meegemaakt die het voor elkaar heeft gekregen om in een zatte bui naast de WC te schijten.. ook een prestatie an sichquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:19 schreef Westerling het volgende:
Haha, wat een demonstratie. Om dan pontificaa; náást de plee te gaan kotsen. Heerlijk.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:06 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
We hebben amstel halve liter flessen gedronken
En je zei in dat topic dat je er echt bij zou blijven.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:27 schreef Teunebeun het volgende:
Ik voel me nu schuldig maar ik kan niks doen.
Had ik maar nooit alcohol gedronken. Ik ga dat ook nooit meer doen. Want ik weet wat alcohol nu kan doen.
O, ja dat kan ook. Ik dacht dan heet et voor de plee kotsen. Maar je hebt gelijk zoiets zal het zijn, daar doe je dan weinig meer aan. En dan maar hopen dat je niet je onderbroek vol zit te kotsen, voorzover je daar dan nog wat van merkt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:20 schreef Anniie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was die persoon al aan het schijten.
Ik neem het toch juist voor je op Spangazkijkertje van me. Het zal vast tof geweest zijn, feestjes zijn altijd tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Je moest er gisteravond bij zijn dan piepte je wel anders
Alleen met carnaval, dan is het verplicht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:40 schreef nietzman het volgende:
Kotsen van drank..
Kotsen van drank vóor twaalven.![]()
.
Truequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alleen met carnaval, dan is het verplicht.
Waar heb je het over gehad? Welke nummers werden er gedraaid?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:40 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Lekkere meezing nummers, leuke meiden en leuke gesprekken.
En heb je nog iemand anaal gevingerd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:40 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Lekkere meezing nummers, leuke meiden en leuke gesprekken.
Het is een nacht en andere foute nummers hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:43 schreef Anniie het volgende:
[..]
Waar heb je het over gehad? Welke nummers werden er gedraaid?
Ik gebruik liever een ander gat je weet wel zo'n vaginaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:44 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En heb je nog iemand anaal gevingerd?
Gast, ga je schaamharen tellen ofzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik gebruik liever een ander gat je weet wel zo'n vagina
Waarom dat vriend dan ben ik wel heel erg snel klaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gast, ga je schaamharen tellen ofzo.
Neh, dan is ie zo klaar en komt hij weer op Fok! de tough-guy uithangenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gast, ga je schaamharen tellen ofzo.
Nee daar doen we niet aanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:51 schreef miodzio het volgende:
Begin om half 8. Snoepzakje gekregen toen je wegging?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |