Hoe weet je dan dat ze blaftequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Tism het volgende:
Ik ben nu alleen, bij mijn ouders thuis, en was even een kopje koffie in de keuken aan 't pakken.
Hoor ik ineens voetstapjes op 't parketvloer in de kamer, kijk ik over de bar heen, staat daar ineens de geest van onze (een paar jaar geleden) overleden hond. Ze keek naar me en blafte naar me (hoorde haar niet).
Daarna liep ze de hoek om van de openhaard, en weg was ze..![]()
..
Dat is toch hartstikke lief en mooiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Tism het volgende:
Ik ben nu alleen, bij mijn ouders thuis, en was even een kopje koffie in de keuken aan 't pakken.
Hoor ik ineens voetstapjes op 't parketvloer in de kamer, kijk ik over de bar heen, staat daar ineens de geest van onze (een paar jaar geleden) overleden hond. Ze keek naar me en blafte naar me (hoorde haar niet).
..
Ja..Ergens wel, ja!..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke lief en mooi![]()
Wat een leuke mooie ervaring !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Tism het volgende:
..
Nooit een hond ZIEN blaffen? Dat kun je zien dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze blafteen hoorde je haar lopen
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik 't niet gezien kunnen hebben?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nooit een hond ZIEN blaffen? Dat kun je zien dus.
Maar dat TS daadwerkelijk iets gezien heeft: I think not
..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:48 schreef Roi het volgende:
Dit is serieus een teken dat jij binnenkort gaat verongelukken.. You're seeing dead animals!
Van ongedronken koffie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:47 schreef Topspin het volgende:
Ik zeg nogmaals: " Een caffeine hallucinatie".
Don't under estimate the power van de geur van koffie. Mensen staan op als ze koffie ruiken en gaan ook honden zien die dood zijn alleen al door de lucht van koffie. Het is gewoon een zware hard drugquote:
je moet helemaal niks , het is jouw ervaring , mij zou het iig leuk lijken om dat te ervaren , dat doe je niet elke dag .quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Waarom zou ik 't niet gezien kunnen hebben?
En waarom zou ik dit eigenlijk moeten zien als hartstikke lief en mooi, en als een mooie ervaring?..
Mja, dat kun je wel zeggen, ja!..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef Summers het volgende:
[..]
je moet helemaal niks , het is jouw ervaring , mij zou het iig leuk lijken om dat te ervaren , dat doe je niet elke dag .
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:45 schreef -SG- het volgende:
Paas mij is wat van die drugs!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:51 schreef Quir het volgende:
It's one hell of a drug, no?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:01 schreef viezerdt het volgende:
drugs are bad hmmkaay
Oh ja, ik heb nog nooit een halucinerende drug gebruikt, dus daar kan 't niet aan liggen!..quote:
vette shitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Tism het volgende:
..
Oh, je kan het wel gezien hebben, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het echt is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Waarom zou ik 't niet gezien kunnen hebben?
Ik zeg ook niet dat je tript van de drugs.......quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:06 schreef Tism het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh ja, ik heb nog nooit een halucinerende drug gebruikt, dus daar kan 't niet aan liggen!..
ja vind ik ook!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke lief en mooi![]()
Oh ja, vertel?!..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja vind ik ook!
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn hond
nee, ik lag nog wat te lezen in bed. En ineenkeer hoorde ik mijn hond Daizy "praten" (Vergelijk het maar met Oscar uit dit filmpjequote:Op donderdag 13 november 2008 16:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh ja, vertel?!..
Was je ook in de keuken?..![]()
en daarna geen contact meer gehad of iets dergelijks?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee, ik lag nog wat te lezen in bed. En ineenkeer hoorde ik mijn hond Daizy "praten" (Vergelijk het maar met Oscar uit dit filmpje). Keek ik, stond mn hond naast mn bed
. Ik schrok me natuurlijk rot (ja wat verwacht je als er ineenkeer een dode hond naast je bed staat
), maar de blijheid won het al heel snel van de angst
Ze was vreemd genoeg wel een beetje transparant (dat viel me namelijk op omdat ik me sloffen door haar heen kon zien
), maar voor de rest was het nog dezelfde Daizy
Ze kwispelde een paar x, ging toen zitten, en verdween weer.
Toen heb ik een potje zitten janken want ze had me voor de 2e x weer verlaten
nope, daarna niet meer..kdenk dat ze nog een laatste x gedag wou zeggen ofzo (aangezien ik haar 2 weken voor haar dood voor het laatst gezien heb)quote:Op donderdag 13 november 2008 17:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
en daarna geen contact meer gehad of iets dergelijks?
een hond, die gedag komt zeggen? Ik weet dat een hond opgewonden kan zijn als hij je ziet e.d. maar een hond die gedag komt zeggen?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
nope, daarna niet meer..kdenk dat ze nog een laatste x gedag wou zeggen ofzo (aangezien ik haar 2 weken voor haar dood voor het laatst gezien heb)
Ja, dat was in mijn situatie ook zo, een beetje een vage schim, wel duidelijk te zien..quote:Op donderdag 13 november 2008 17:29 schreef DjinN het volgende:
Ze was vreemd genoeg wel een beetje transparant (dat viel me namelijk op omdat ik me sloffen door haar heen kon zien),
ja kweet ook niet hoe ik het anders moest verwoorden... zie het maar als afscheid nemen ofsow..je snapt wel wat ik bedoel denk ik...toch ?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
een hond, die gedag komt zeggen? Ik weet dat een hond opgewonden kan zijn als hij je ziet e.d. maar een hond die gedag komt zeggen?
Jaa, same here helaasquote:Op donderdag 13 november 2008 18:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, dat was in mijn situatie ook zo, een beetje een vage schim, wel duidelijk te zien..![]()
Heb haar verder ook niet meer waargenomen, het is in mijn geval maar bij één keer gebleven..
Altijd grappig wat een heerlijk sarcastische reacties mensen kunnen gevenquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Altijd grappig wat hersens je wel niet kunnen laten zien.
er kan overigens best een kern van waarheid inzitten. Vraag jij je nooit af waarom 99% van de mensen dit soort zaken nooit zien(breed genomen) en een klein percentage wel? Als ik met jou op je kamer zat, zou ik die hond dan ook kunnen zien? Of verschijnt hij alleen voor jou? Er moet dan toch iets plaatsspelen in je hersenen(dit is geen slecht ietsquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Altijd grappig wat een heerlijk sarcastische reacties mensen kunnen geven
Nope, geen walnoten gegeten, of hoestdrank op..quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:21 schreef EggsTC het volgende:
Had je walnoten gegeten, of hoestdrank op?
Dat kan wat je zegt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
er kan overigens best een kern van waarheid inzitten. Vraag jij je nooit af waarom 99% van de mensen dit soort zaken nooit zien(breed genomen) en een klein percentage wel? Als ik met jou op je kamer zat, zou ik die hond dan ook kunnen zien? Of verschijnt hij alleen voor jou? Er moet dan toch iets plaatsspelen in je hersenen(dit is geen slecht iets, ik zou willen dat ik t ook kon zien)?
Kan het zo zijn dat je iets heel erg graag wilde zien, je een bestaand schema hebt van een geest en van je hond(schema, cognitieve theorie, Piaget, ontwikkeling van schema's) en dit plaatsvond? Wat laat je denken dat dit een geest was en niet een illusie(hier werkt dus niet: OMDAT IK T ZELF ZAG. mensen zien illusies ook zelf)?
Ja, enorm.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:16 schreef vaika83 het volgende:
Welke het van de 2 geweest is, tja maakt dat uit eigenlijk?
Rightquote:Op donderdag 27 november 2008 00:16 schreef vaika83 het volgende:
[..]
Dat kan wat je zegt.
Maar ik heb wel eens gehad dat een vriendin en ik tegelijk een geest zagen terwijl we gewoon over koetjes en kalfjes aan het praten waren. Die vriendin en haar moeder zagen ook beide tegelijk hun overleden kat door de kamer lopen. Het hangt er ook van af hoe gevoelig je bent voor dit soort dingen en of je er voor open staat.
Kan imo dus beide. Welke het van de 2 geweest is, tja maakt dat uit eigenlijk?
ik heb zelf ook weleens gedroogde mexicaantjes gegeten... er is niks mis mee als je het maar niet te vaak doet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Tism het volgende:
..
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:00 schreef hakkersszz het volgende:
Toen ik net naar de WC ging dacht ik een drol van 3 dagen terug te zien...
Bizar..
Seriously.. Er zijn een paar opties..
1. je neemt ons allen in de zeik.
2. je doet aan drugs (maar je zei dat niet gedaan te hebben..)
3. iets mis met je hoofd.
4. iets gezien
Ik denk 1, 2 ofEN 3.
Dus jij beweert dat als je paddo's naar binnenwerkt je een geest zou kunnen zien? Lul niet man!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zelf ook weleens gedroogde mexicaantjes gegeten... er is niks mis mee als je het maar niet te vaak doet.
ik heb met een groep mensen paddo's genomen bij mij thuisquote:Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat als je paddo's naar binnenwerkt je een geest zou kunnen zien? Lul niet man!
Een shroom is een zwakke hallucinogen; je gaat hooguit vervormingen zien van bestaande objecten, lichte bewegingen van deze objecten of andere kleuren dan de kleuren die die objecten in werkelijkheid hebben. Maar dingen zien die er niet zijn, zoals 'n geest, gebeurt echt niet met paddo's op. Net zo min als een kabouter of roze olifant.
Het is gvd geen mescaline.
Dus als je er geen verstand van heb hou dan je gelul voor je.
Het gebruik van paddo's is in deze kwestie dus uitgesloten.
Als je een witte deur aanziet voor iemand met een witte jas aan die tegen een muur aanleunt ben je gewoon triest. Als je niet tegen paddo's kan moet je er gewoon vanaf blijven. Daar krijg je ook die verboden door, door mensen die er niet tegen kunnen en het toch gebruiken. En dan is de normale gebruiker weer de lul.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb met een groep mensen paddo's genomen bij mij thuis
ik heb een donkere muur, met daarin een witte deur...
verschillende mensen zagen daar iemand met een witte jas aan tegen de muur leunen (maar het was dus de witte deur) die iemand met een witte jas zou je dus gemakkelijk ook voor geest aan kunnen zien
dan kan je meteen hard roepen dat ik bezig ben met gelul, maar hou liever zelf je gezwets voor je
Weet je dat wel zeker?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Het gebruik van paddo's is in deze kwestie dus uitgesloten.
Het is idd raar, maar kun je gaan hallucineren van cafeïne?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:47 schreef Topspin het volgende:
Ik zeg nogmaals: " Een caffeine hallucinatie".
Inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2008 17:57 schreef yyentle het volgende:
Weet je dat wel zeker?
Ik heb een keer in mijn leven gedroogde paddestoeltjes gegeten. Ik ging toen op stap.
Toen ik naar huis ging en mijn jas ging halen schopte iemand een varkenskop door de garderobe.
Ik schrok me rot.
Wat denk je, was het echt?
hoezo konden die mensen (en ik) er niet tegen? we hebben de grootste lol gehad om die "waarnemingen" iedereen was nog helder genoeg om te beseffen dat dit niet echt was. er ging ook niemand flippen ofzo.quote:Op zondag 30 november 2008 17:24 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Als je een witte deur aanziet voor iemand met een witte jas aan die tegen een muur aanleunt ben je gewoon triest. Als je niet tegen paddo's kan moet je er gewoon vanaf blijven. Daar krijg je ook die verboden door, door mensen die er niet tegen kunnen en het toch gebruiken. En dan is de normale gebruiker weer de lul.
Het is gvd geen mescaline waart we het over hebben. Het zijn maar een stel onschuldige paddenstoelen.
Stelletje josties.![]()
Ja intressant, alleen... ze.. of de schrijver erkend dus dat die mensen iets zien, alleen hij denkt of vind dat dat hallucinaties zijn. Ik denk niet dat het hallucinaties zijn. Dat is waar ik me toch aan stoorde toen ik het las.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:46 schreef L.Denninger het volgende:
Ik las net dit : Visual Hallucinations Are a Normal Grief Reaction en ik moest gelijk aan dit topic denken.
Je kunt het sowieso interpreteren hoe je wilt - als hallucinaties, of als geesten.
Ik vind de titel van Slashdot een beetje vooringenomen als je het artikel waaraan gerefereerd wordt leest.
Hoe je het zelf ook ziet, het is een interessant stukje leesvoer imho.
quote:My Paternal grandfather had died, and my grandmother was still kicking around 5 or 6 years later. I was dreaming one night that I was hanging out in the woods behind their house, when my grandfather came walking out of the woods and said to me, "It's time to call your grandmother."
Normal dream fare, but for some reason it woke me up and I stored that I should call her. So, the next day, I woke up, went about my day, and called my grandmother and had a nice conversattion with her, which was fortunate because she died that night.
I still have that walking stick in my office.
Being certain that such things are impossible is just as stupid as believing in them, imho. We are just a bunch of monkeys. There's far stuff more going on that we don't understand than there is stuff we've scratched the surface of.
You can smile and nod at me and think I'm a looney toon for thinking that the deceased may linger. I would be just as much in the right to smile and nod at you for thinking otherwise.
Neither of us knows.
Ik heb genoeg 'huiswerk' gedaan en alle soorten paddo's gehad die je kan krijgen maar die tripverhalen die jullie er over vertellen heb ik echt nog nooit meegemaakt. En ook nooit van andere in mijn omgeving gehoord als we het over paddo's hebben. Ik vraag me echt af waar jullie die paddo's gehaald hebben, want die 50x dat ik paddo's heb gehad ben ik nooit zo zwaar gaan trippen als jullie. Helaas.quote:Op maandag 1 december 2008 08:53 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hij roept nu wel dat wij josties zijn, maar geloof mij dat als je de hardcore shrooms hebt (niet de Mexicaanse die inderdaad alleen dingen laten vervormen etc.) dat er dan freaky shit kan gebeuren.
Een vriend van mij waar ik het mee deed had zelf een keertje een stevige variant op en zag de meest krankzinnige shit.
Zelfs als hij dan zijn ogen dicht deed en weer open bleef de hallucinatie door zetten.
Zo zag hij een zak chips (een echte zak chips welliswaar) van de tafel afkomen en begon spontaan om z'n as te tollen in de lucht op dezelfde plek.
Just to name some minor detail van de freak trip die hij heeft gehad.
Doet hij nooit meer lol.
Zelf houd ik het dus ook maar gewoon bij Mexicaanse en dan het liefst verse.
Dus nee... hij is eerder de jostie.
Niet wij.
Beter gaat hij eerst zelf wat huiswerk doen voordat hij zegt dat wij onze bek moeten houden omdat we zogenaamd niet weten waar we het over hebben.
Jaloers ben ik niet, ik heb immers DMT gehad en dat is vele malen krachtiger dan een paar paddenstoeltjes.quote:Op maandag 1 december 2008 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo konden die mensen (en ik) er niet tegen? we hebben de grootste lol gehad om die "waarnemingen" iedereen was nog helder genoeg om te beseffen dat dit niet echt was. er ging ook niemand flippen ofzo.
dat jij dit niet hebt meegemaakt vind ik best jammer voor je, je hebt wat gemist, en daardoor begrijp ik ook wel de haat (jaloezie) in je posts...
je zou wel even een beetje kunnen chillen, voor iemand die drugservaring hebt ben je best een opgewonden standje
Riiiiggghhhtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Tism het volgende:
..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |