quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:20 schreef versteegrob het volgende:
Goed nieuws!
De Jong vervangt Sarpong tegen NEC
Zaterdag 25 oktober 15:04 - Joris Droog
De Jong vervangt Sarpong tegen NEC Eredivisie - Siem de Jong keert terug bij de wedstrijdselectie van Ajax. De jonge middenvelder werd nog gepasseerd voor het UEFA Cup-duel met Aston Villa van afgelopen donderdag maar zal zondag tegen NEC wel weer van de partij zijn. Het vervangt de geblesseerde Jeffrey Sarpong.
Sarpong heeft last van zijn knie en zal zodoende het duel met de Nijmegenaren moeten missen. Toby Alderweireld zal er tegen NEC ook niet bij zijn. De jongeling die tegen Aston Villa voor het eerst mee mocht naar een officieel duel van de Amsterdammers is door Marco van Basten buiten de selectie gelaten.
http://www.voetbalcourant.nl/pagina/voorpagina/21400
Weer een blessure en jij noemt het goed nieuws?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:20 schreef versteegrob het volgende:
Goed nieuws!
De Jong vervangt Sarpong tegen NEC
Zaterdag 25 oktober 15:04 - Joris Droog
De Jong vervangt Sarpong tegen NEC Eredivisie - Siem de Jong keert terug bij de wedstrijdselectie van Ajax. De jonge middenvelder werd nog gepasseerd voor het UEFA Cup-duel met Aston Villa van afgelopen donderdag maar zal zondag tegen NEC wel weer van de partij zijn. Het vervangt de geblesseerde Jeffrey Sarpong.
Sarpong heeft last van zijn knie en zal zodoende het duel met de Nijmegenaren moeten missen. Toby Alderweireld zal er tegen NEC ook niet bij zijn. De jongeling die tegen Aston Villa voor het eerst mee mocht naar een officieel duel van de Amsterdammers is door Marco van Basten buiten de selectie gelaten.
http://www.voetbalcourant.nl/pagina/voorpagina/21400
Kennedy heeft nog een blessurequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:28 schreef Zwansen het volgende:
Wat gaat er eigenlijk met Kennedy gebeuren? Bij Twente altijd een erg goeie speler. Waarom speelt hij nooit en worden mensen als Rommedahl wel geregeld ingezet?
Ik heb hem toch hoger zitten dan Sno hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:45 schreef RayMania het volgende:
Goed dat De Jong speelt, want Sarpong is met afstand de slechte speler van Ajax dit seizoen.
Waar staat precies dat De Jong gaat spelen? Leonardo lijkt me logischer..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:45 schreef RayMania het volgende:
Goed dat De Jong speelt, want Sarpong is met afstand de slechte speler van Ajax dit seizoen.
Maar het is dan ook weer niet zo moeilijk om beter te voetballen dan Sno.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb hem toch hoger zitten dan Sno hoor
Ik vond hem tegen groningen en Vila gewoon goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:20 schreef Rumille het volgende:
Oleguer viel inderdaad tegen donderdag en andere wedstrijden. Tegen Groningen MotM door z'n goal, maar verder nog niet heel erg bijzonder dit seizoen. Misschien moet hij nog inkomen, hij is natuurlijk ook geblesseerd geweest. Maar een extra verdediger zou sowieso geen overbodige luxe zijn.
Groningen was ie wel gewoon degelijk, zoals een echte verdediger, maar de andere wedstrijden was hij nou niet bepaald bijzonder. Villa vond ik hem af en toe onnodig balverlies lijden, maar goed, je speelt niet voor niets een paar jaar bij Barcelona, dus misschien komt het er nog uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen groningen en Vila gewoon goed
Idd, echt onbegrijpelijk ditquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Een blessure. Verrassend
. Dat is toch echt niet normaal hoor. Ik snap niet dat je van Ajax uit nooit eens iets hoort daarover. Is er nou niemand die daar eens denkt van "goh, wat kunnen we hier eens tegen doen"??.
We maken er een feest vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:02 schreef Jasza het volgende:
God morgen weer lekker saai in de ArenA, is toch wat anders dan Villa Park![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |