Als dat kon lag ik daar vanmorgen wel.. maar ook dat is verleden tijd bij de ticketservicequote:
Ik zie helemaal geen hokjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:38 schreef TheSorrow het volgende:
Maar waarom staat bij het bestellen het zwartje vierkantje er nog niet? Het is toch uitverkocht?
Ik zag hem ook niet, totdat ik een LiveNation banner kreegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen hokje
En net kon ik ook weer zitplaatsen krijgen. Systeem is echt zo bagger daar.
quote:Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens.
Als je zin hebt om op die bagger site nog een uur te refreshen en proberen krijg je misschien nog zitplaatsen met slecht zicht. Staan kaarten kan je iig vergeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
ARGH! Ben ik er door, zegt ie dat er nergens meer "voldoende kaarten" voor zijn..Zou het echt nu al uitverkocht zijn?
Laten we het hopen... Ik stond volgens de balk voor een vriend in de wachtrij, hij heeft kaarten, ik nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:54 schreef Susi het volgende:
Nu zijn ze waarschijnlijk kaarten die onder hetzelfde ip-adres/rekeningnummer/weetikveel meer dan 2 kaarten zijn geboekt, eruit aan het flikkeren en dan opnieuw in de verkoop te doen
Nooit die balk vertrouwen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we het hopen... Ik stond volgens de balk voor een vriend in de wachtrij, hij heeft kaarten, ik niet
Ik heb het gemerktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nooit die balk vertrouwen!
Kanker afzetter. Hoop dat niemand ze van je koopt zegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:22 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen! Twee kaarten voor Metallica!
De veiling is begonnen op marktplaats.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Blij dat ik voor Oasis lekker naar het postkantoor kan
Flikker toch lekker op man. Idioot.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:22 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen! Twee kaarten voor Metallica!
De veiling is begonnen op marktplaats.
Dit is inderdaad een voorbeeld van een monopolist die schijt heeft aan klantvriendelijkheid en klanttevredenheid. Het gaat ze alleen maar om zo snel mogelijk te verkopen en ze zullen wel weer melden dat de verkoop van Metallica weer een groot succes was, binnen 2 uur uitverkocht! En dan willen ze uiteindelijk alleen maar tickets online gaan verkopen, met dat brakke serverpark!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Voor niks dus zo vroeg opgestaan. Kanker kanker site zeg. Sta je vroeg op, kan je anderhalf uur in de rij wachten en dan niks hebben.
Hoop echt dat ze hier wat aan gaan doen. Maar goed, ticketmaster handelt zo al jaren. Kankerbedrijf.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Flikker toch lekker op man. Idioot.
Mensen die garpjes niet begrijpen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kanker afzetter. Hoop dat niemand ze van je koopt zeg
Ben ik al lid van, en kaarten van Oasis kun je godzijdank kopen bij vvv's, postkantoren en dergelijke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:34 schreef Iorek het volgende:
[..]
Zoek naar OASIS tickets
Tickets zijn nog niet in de verkoop
Registreer nu!
Tickets vrijgeven:
Za, 01/11/08 10.00 uur
Word lid van Ticketmaster.nl
Klopt. Gewoon kaarten voor kunnen bestellen, geen wachtrij ofzo, gelukkig ook niet in Ahoy.quote:
Kaartverkoop van grote concerten gaat al jaren zwaar kut, maar je hoeft er echt niet op te rekenen dat ticketmaster gaat investeren in capaciteit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:23 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dit slaat nergens op, regel voor zulke grote gis [net als vorige week AC/DC] gewoon even wat meer capaciteit ofzo...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:22 schreef tard het volgende:
Ik snap het probleem echt niet bij mensen.
Bij AC/DC had ik zonder veel moeite te doen 4 kaartjes.
Bij metallica voor de grap even geprobeert, was er ook binnen 10min doorheen.
ga gewoon een normale pc/internet kopen, stelletje jankers.
Juh, maar de start van de vvk was aanvankelijk gepland voor vanmorgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben ik al lid van, en kaarten van Oasis kun je godzijdank kopen bij vvv's, postkantoren en dergelijke.
weet ik wel, ik wilde gewoon ff iedereen opfokken hierzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]Ben je nou echt zo dom?
Het ligt niet aan iemands computer of internetverbinding het ligt aan de servers van ticketmaster. En die zijn zwaar beneden niveau.
Jaja vast welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:04 schreef tard het volgende:
[..]
weet ik wel, ik wilde gewoon ff iedereen opfokken hierzo.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:11 schreef Useless_User het volgende:
[..]
Jaja vast welzet re voor je naam.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:12 schreef tard het volgende:
[..]
Jij hoeft er in ieder geval niks meer bij te zetten.
Vanaf 2009. Maar bij Metallica/ACDC en nog een paar was het nu al alleen internet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:46 schreef Lausteen het volgende:
Sinds wanneer is het niet meer via het Postkantoor dan? Of heb ik wat gemist
Daar verkoopt Ticketmaster niet zelf, Ticketmaster biedt er slechts een marktplaats waar mensen tickets kunnen aanbieden. Dat gebeurt op Livenation ook. Dan weet je waarschijnlijk in ieder geval zeker dat het echte tickets zijn, maar verder hetzelfde als wat op andere sites gebeurt.quote:Op maandag 17 november 2008 20:47 schreef Toewan het volgende:
Nu op NL1 bij Kassa een item over Ticketservice en de kaarten van Metallica (morgen ook te zien op uitzendinggemist).
Wel interessant item, de moedermaatschappij van Ticketservice verkoopt ook tickets op www.getmein.com voor een veelvoud van de normale prijs.
Ah, ok, dat zie je er in eerste instantie niet aan af. Wel leuk de volgende zin op de website: De kaartverkopers concurreren met elkaar om u de laagste prijs aan te kunnen bieden.quote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar verkoopt Ticketmaster niet zelf, Ticketmaster biedt er slechts een marktplaats waar mensen tickets kunnen aanbieden. Dat gebeurt op Livenation ook. Dan weet je waarschijnlijk in ieder geval zeker dat het echte tickets zijn, maar verder hetzelfde als wat op andere sites gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |