Als dat kon lag ik daar vanmorgen wel.. maar ook dat is verleden tijd bij de ticketservicequote:
Ik zie helemaal geen hokjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:38 schreef TheSorrow het volgende:
Maar waarom staat bij het bestellen het zwartje vierkantje er nog niet? Het is toch uitverkocht?
Ik zag hem ook niet, totdat ik een LiveNation banner kreegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen hokje
En net kon ik ook weer zitplaatsen krijgen. Systeem is echt zo bagger daar.
quote:Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens.
Als je zin hebt om op die bagger site nog een uur te refreshen en proberen krijg je misschien nog zitplaatsen met slecht zicht. Staan kaarten kan je iig vergeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
ARGH! Ben ik er door, zegt ie dat er nergens meer "voldoende kaarten" voor zijn..Zou het echt nu al uitverkocht zijn?
Laten we het hopen... Ik stond volgens de balk voor een vriend in de wachtrij, hij heeft kaarten, ik nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:54 schreef Susi het volgende:
Nu zijn ze waarschijnlijk kaarten die onder hetzelfde ip-adres/rekeningnummer/weetikveel meer dan 2 kaarten zijn geboekt, eruit aan het flikkeren en dan opnieuw in de verkoop te doen
Nooit die balk vertrouwen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we het hopen... Ik stond volgens de balk voor een vriend in de wachtrij, hij heeft kaarten, ik niet
Ik heb het gemerktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nooit die balk vertrouwen!
Kanker afzetter. Hoop dat niemand ze van je koopt zegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:22 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen! Twee kaarten voor Metallica!
De veiling is begonnen op marktplaats.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Blij dat ik voor Oasis lekker naar het postkantoor kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |