Die idioot van een Wilders is -gelukkig- nog nooit aan de macht geweest. Dat is met de Linkse Kerk wel anders. Die weten zelfs hun ranzige propaganda door de onschuldige strotjes van schoolkinderen te douwen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:46 schreef Yildiz het volgende:
'Linksen' de schuld geven van inperken van persvrijheid
Nee, neem dan Wilders, als het aan hem ligt, mag geen enkele Imam 'lelijke dingen over Nederland in de krant zetten', of wel soms? Hij laat niet eens een boek als de Koran toe, dus ik kan het me niet voorstellen dat hij Imams persvrijheid gunt, eerlijk gezegd.
Dan de VVD, zelfde verhaal. Net als Verdonk.
Overdrijven is ook een kunst...quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die idioot van een Wilders is -gelukkig- nog nooit aan de macht geweest. Dat is met de Linkse Kerk wel anders. Die weten zelfs hun ranzige propaganda door de onschuldige strotjes van schoolkinderen te douwen.
Noord-Korea is er niks bij, maar daar is het bekend. Hier wordt er een ranzig sociaal-democratisch verhaal omheen geluld.
Het erge is dat zulke praktijken ook voorkomen in ranzige regimes (de VS kunnen er ook wat van trouwens). Het bespelen van de media, het ontwikkelen van lesmateriaal om kinderen maar zo snel mogelijk de sociaal-democratische doctrine door de strot te douwen, het uitstrekken van de vingers in alle overlegorganen die er maar mogelijk zijn, het inbrengen van nieuwe lagen "management" in overheidsdiensten, en uiteraard moeten die nieuwe lagen ook weer gecontroleerd worden door.... precies... ambtenaren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:56 schreef agter het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst...
![]()
Dit soort schrijfsels maakt dat ik je post direct minder serieus neem...
Nou, dat was 20 jaar geleden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:10 schreef El_Matador het volgende:
Nederland heeft een naam als welvarend, niet-corrupt, vrij land.
Sinds de moorden op Theo en Pim wel ja, helaas.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:17 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Nou, dat was 20 jaar geleden.
Anno 2008 geldt Nederland als onbeschoft, intolerant en xenofoob.
Je verdraait de volgorde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:19 schreef agter het volgende:
Sinds de moorden op Theo en Pim wel ja, helaas.
Wilder wil gelijke monniken gelijke kappen, dus als een blanke voor haatzaaien moet worden opgepakt, dan ook een geiten neukende imam. Als mein kampf verboden moet worden omdat het een fascistisch boekje is, dan ook de koran.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:46 schreef Yildiz het volgende:
Nee, neem dan Wilders, als het aan hem ligt, mag geen enkele Imam 'lelijke dingen over Nederland in de krant zetten', of wel soms? Hij laat niet eens een boek als de Koran toe, dus ik kan het me niet voorstellen dat hij Imams persvrijheid gunt, eerlijk gezegd.
Onzinquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:27 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Je verdraait de volgorde.
Het was Pim Fortuyn die VOOR zijn dood intolerantie jegens gelovigen en allochtonen predikte.
Heb je onder een steen geleefd de afgelopen 6 jaar? De gemiddelde boerenlul schreeuwt steeds vaker en steeds harder dat al die kankerbuitenlanders het land uit moeten. Noem mij eens een voorbeeld waarbij dat heeft geleid tot een veroordeling?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:54 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wilder's z'n uiteindelijk doel het afschaffen van de discriminatie wetgeving is, zodat de gemiddelde boeren lul gewoon 'al die kanker buitenlanders d'r uit' kan zeggen zonder dat de politie langs komt.
Niet.quote:
quote:In augustus 2001 citeerde het Rotterdams Dagblad hem onder andere als volgt: "Ik ben ook voor een 'koude oorlog' met de islam. De islam zie ik als een buitengewone bedreiging, als een ons vijandige samenleving." Verschillende organisaties dienden vanwege deze uitspraak een aanklacht tegen hem in op grond van Nederlandse anti-discriminatiewetten. Op 1 september werd uit zijn mond opgetekend: "Je moet de moskeeën zien als mantelorganisaties..in de moskeeën worden martelaars gefokt" [5] en in een kersttoespraak sprak hij uit: "Ik wens iedereen die denkt dat het wel zal meevallen met de agressie van de Islam veel sterkte. Zalig zij de onnozelen van geest." [6] Op 3 februari 2002 zei hij nog: "Christelijke inwoners in Nederland, zoals op de Veluwe, hebben moreel meer rechten dan islamitische nieuwkomers" [7]
Op 9 februari 2002 zei hij in een interview in de Volkskrant [8] over de islam onder andere: "Ik haat de islam niet. Ik vind het een achterlijke cultuur", "Overal waar de islam de baas is, is het gewoon verschrikkelijk" en: "Als ik het juridisch rond zou kunnen krijgen, dan zou ik gewoon zeggen: er komt geen islamiet meer binnen". Ook zei hij dat hij af wilde van "dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren", "als dat [artikel] betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken".
In dat zelfde interview zei hij verder dat Nederland met zestien miljoen inwoners vol was, en dat er wat hem betreft geen één ("nul") asielzoeker meer toegelaten werd.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_vreemdelingenbeleid
Godquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:25 schreef Christelijke_Falange het volgende:
Nee Persvrijheid. Alsof dat normaal is. Veel dingen die gezegd en geschreven worden zou je beter niet moeten zeggen. In het Spanje onder Franco was veel niet toegestaan. Zelfs Amerikaanse Westerns die in Spanje werden geflimd mochten niet op de Spaanse TV.
En terecht. Nog steeds lijkt Amerika een rare schietclub. Ze wakkeren moord en geweld aan met hun Hollywood actiefilms.
Persoonlijk kijk ik liever een ydillische Spaanse of Franse film. Vol met onschuld en familietragiek. Zouden ze in Nederland ook vaker moeten doen.
Pers cq. Mediavrijheid?
De gemiddelde boerenlul doet dit in huiselijke kring, na het voorzichtig polsen van de gasten. Dit is heel makkelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Heb je onder een steen geleefd de afgelopen 6 jaar? De gemiddelde boerenlul schreeuwt steeds vaker en steeds harder dat al die kankerbuitenlanders het land uit moeten. Noem mij eens een voorbeeld waarbij dat heeft geleid tot een veroordeling?
In Spanje word je ook het land uitgezet als je binnen 5 jaar na aankomst een misdaad begaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
De gemiddelde boerenlul doet dit in huiselijke kring, na het voorzichtig polsen van de gasten. Dit is heel makkelijk.
Boerenlul: Die euh Marokkaners.. die euh.. moggen wat mie betreft allemal ut land uut.
Boerenpik: *kiekt bedenkelijk naar boerenlul*
Boerenlul: Euuuh alleen die kriemieneele Marokkaners natuurlijk, heh.
Boerenpik: *knikt* Oi, die moggen wat mie betref okk allemal d'r uut!
Goed punt, oprotten met die moslims.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:56 schreef Christelijke_Falange het volgende:
[..]
In Spanje word je ook het land uitgezet als je binnen 5 jaar na aankomst een misdaad begaat.
is dat racisme? Misschien. Maar de slechte buitenlanders verpesten het wel voor de goede.
Sterker nog: Als je de slechte buitenlanders hier niet meer ziet, dan heeft niemand een reden om te discrimineren.
Mja, dat zet niet zoveel zoden aan de dijk wanneer de tweede en derde generatie nu juist voor veel problemen zorgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:56 schreef Christelijke_Falange het volgende:
[..]
In Spanje word je ook het land uitgezet als je binnen 5 jaar na aankomst een misdaad begaat.
is dat racisme? Misschien. Maar de slechte buitenlanders verpesten het wel voor de goede.
Sterker nog: Als je de slechte buitenlanders hier niet meer ziet, dan heeft niemand een reden om te discrimineren.
Hoezo? Die kun je ook het land uit zetten hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat zet niet zoveel zoden aan de dijk wanneer de tweede en derde generatie nu juist voor veel problemen zorgen.
Ja, je kunt ze ook prima uit een vliegtuig gooien boven de Noordzee, maar het ging om de Spaanse aanpak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Hoezo? Die kun je ook het land uit zetten hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |