abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2008 @ 12:02:01 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63154740
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:51 schreef Dipkip het volgende:

Ik had geen twijfels. Waarom zou ik twijfels hebben. Het stond zo in de map, ik hoorde collega's die er al jaren werkten het op die manier vertellen, de leidinggevende heeft het me zo uitgelegd, en het staat zo in de handleiding die je bij de la krijgt.

En dan is het mijn fout dat ik dat geloof ofzo?
Okay, zo lang je ook maar niet een beetje twijfelt, is het lastig om er achter te komen dat het niet klopt. Dat geef ik toe, maar dan kom je nog altijd op het punt van die la er toch gewoon uithalen en er dan achterkomen.
quote:

Eehm, ik was er sowieso altijd een kwartier te vroeg, iedereen trouwens, maar dan moesten we gewoon werken hoor, kon je geen dingen voor jezelf gaan doen en dat vind ik dan genoeg, uitloop had je ook altijd en kom op, zoveel verdien je nou ook weer niet dat je dan nóg langer onbetaalt daar gaat werken.
Dan is dat toch echt verschil in mentaliteit tussen "jouw" en 2 van "mijn" IKEA's. Daar waren ze zelfs dolgelukkig als je vroeg of ze iets daadwerkelijk wilden laten zien van wat ze net hadden uitgelegd. En, als ik voor werktijd op de vloer ben, doe ik wat ik wil. Ook daarin zal niemand mij iets kunnen verplichten.
quote:

Kijk ik snap dat jullie IKEA allemaal geweldig vinden, dat vind ik óók. Maar op dit punt ben ik ontevreden en daar heb ik goede redenen voor. Misschien moeten jullie je blinde vlek een beetje oppoetsen en inzien dat óók IKEA dingen verkeerd doet, net zoals ieder bedrijf.
Ik vind IKEA helemaal niet alleen maar geweldig, om nog duidelijker te zijn, zaterdag a.s. is mijn laatste werkdag en per 1 december werk ik na 5 jaar ergens anders.

In die 5 jaar heb ik op zo'n 4/5 verschillende afdelingen gewerkt, ik weet echt wel waar IKEA z'n steekjes laat vallen. En ieder bedrijf laat steekjes vallen, dat weet ik ook. Maar de verantwoording ligt in mijn ogen altijd bij jezelf, dus geen "ik mocht niet" gezeur. Bullshit, dan heb je niet goed genoeg je best gedaan om iets voor elkaar te krijgen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_63156664
Ik als klant heb het ook ervaren, dat de informatie tegenstrijdig was, ik kreeg die de indruk dat de medewerkers goed op de hoogte waren, al met al kwam het over alsof ik een PAX kast kocht, en niet een keuken (wat naar mijn idee toch een stuk nauwer luistert).
Krijg soms ook sterk de indruk dat een aantal IKEA-medewerkers in dit topic door het vuur gaan voor IKEA en alle negatieve berichten direct ontkrachten.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:28:48 #203
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63157032
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:17 schreef Syytön het volgende:
Ik als klant heb het ook ervaren, dat de informatie tegenstrijdig was, ik kreeg die de indruk dat de medewerkers goed op de hoogte waren, al met al kwam het over alsof ik een PAX kast kocht, en niet een keuken (wat naar mijn idee toch een stuk nauwer luistert).
Krijg soms ook sterk de indruk dat een aantal IKEA-medewerkers in dit topic door het vuur gaan voor IKEA en alle negatieve berichten direct ontkrachten.
Het gebeurd vaak dat er tegenstrijdige info gegeven wordt. Dit door de verschillende informatiekanalen die je kunt bereiken (verkopende afdeling, klantenservice, 0900 nummer, en the good ol' vriend van een vriendin die iemand kent en die had ook precies zo'n probleem!).

En nee, dat is geen excuus om het recht te praten. IKEA is een goede werkgever maar in de communicatie naar de klant kan er nog een hoop verbeterd worden. Jammer is wel dat klanten soms te veel van IKEA verwachten. Lage prijzen, grote productie aantallen.. daar staat normaal gesproken de behandeling van een Lidl medewerker tegenpver. Dan doet IKEA het, ondanks die lage prijs uitstraling, toch niet zo slecht.

Verder denk ik dat ik wel genoeg in dit topic gespuid heb , ben tenslotte vanaf zaterdag niet meer werkzaam bij de blauwe blokkendoos .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_63160861
Ik heb het over de mensen op de afdeling zelf, helaas. Klantenservice, 0900, website en via via heb ik geen ervaring mee.
pi_63188160
Weet iemand toevallig hoeveel db deze ondervloer dempt?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80018082
  donderdag 13 november 2008 @ 15:38:03 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_63192666
Ok. Vraagje.

Vorige week heb ik keukendeurtjes besteld bij de IKEA. Ik zou twee weken later gebeld worden om afspraken te maken over de aflevering en zou ook dan betalen.

Staat er vandaag dus iemand van TNT voor de deur met mijn keukendeurtjes, of ik maar even wil afrekenen. Ik heb nog geen belletje gehad van de IKEA, geen geld in huis, noem maar op.

Ik dacht begrepen te hebben van het keukenbestelmiepje dat IKEA zelf de deurtjes zou bezorgen en dat ik dan gewoon af kon rekenen (met pin!).

Hoe zit dit nou precies?

Ben het eigenlijk helemaal zat na tig beschadigde deurtjes en lades die echt passen maar toch niet blijken te passen en ophangvuilnisbakjes die echt moeten passen, maar waardoor de deur dan niet meer open kan, terwijl toch echt zo'n miepje geholpen heeft met intekenen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63198961
stel he.. stel..

dat ik me zaterdag of zondagmiddag naar ikea heerlen of eindhoven begeef..

is het dan zelfmoord met voorbedachte rade, of zal de drukte wel meevallen?

eerste plan was maandagmiddag, alleen de baas helpt niet zo mee

edit: zondag word m al niet zie ik..
pi_63204369
In Heerlen is het op zaterdagmorgen en zaterdagavond redelijk rustig.
's Middags kun je beter niet komen...
pi_63204649
dus zaterdag avond kan ik wel overleven..
bedankt voor de tip
  donderdag 13 november 2008 @ 22:25:18 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_63205092
a.s. zaterdagmorgen is de intocht van sinterklaas en kun je een kanon afschieten bij IKEA, zaterdagmiddag daarentegen zal wel weer druk worden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63205174
das dan ook weer een goede tip, vroeg uit bed dus...
pi_63206298
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:06 schreef nmrz het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel db deze ondervloer dempt?

[ afbeelding ]

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80018082
Volgens mij 11db
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_63206459
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:38 schreef Troel het volgende:
Ok. Vraagje.

Vorige week heb ik keukendeurtjes besteld bij de IKEA. Ik zou twee weken later gebeld worden om afspraken te maken over de aflevering en zou ook dan betalen.

Staat er vandaag dus iemand van TNT voor de deur met mijn keukendeurtjes, of ik maar even wil afrekenen. Ik heb nog geen belletje gehad van de IKEA, geen geld in huis, noem maar op.

Ik dacht begrepen te hebben van het keukenbestelmiepje dat IKEA zelf de deurtjes zou bezorgen en dat ik dan gewoon af kon rekenen (met pin!).

Hoe zit dit nou precies?

Ben het eigenlijk helemaal zat na tig beschadigde deurtjes en lades die echt passen maar toch niet blijken te passen en ophangvuilnisbakjes die echt moeten passen, maar waardoor de deur dan niet meer open kan, terwijl toch echt zo'n miepje geholpen heeft met intekenen
Wat heb je nu met die TNT knuppel afgesproken dan?
Wel vervelend allemaal!

IKEA heeft sinds een tijd de mogelijkheid om artikelen via pakketpost te versturen. Wanneer het systeem vind dat artikelen via de post kunnen, dan stelt hij dit als zodoende in. Het is niet erg handig dat de medewerker niet even keek hoe de artikelen uitgeleverd zouden worden zodat ze je juist had kunnen voorlichten.

(je hebt de deurtjes wel erg snel trouwens! Alleen is de manier waarom erg onhandig...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:58:03 #214
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_63209939
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:38 schreef Troel het volgende:
Ok. Vraagje.

Hoe zit dit nou precies?

Geen ervaring met TNT leveringen. Bij welke vestiging ben je geweest? Sommige winkels hebben de deurtjes op voorraad; Kun je de verpakking openen voordat je ze in de auto stopt om te kijken of ze goed zijn.
Er bestaan helaas grote verschillen tussen medewerkers wat betreft ervaring en kennis. Ik ben zelf slechts part-timer, maar durf te claimen dat ik over veel kennis beschik. Van tijd tot tijd gooi ik de helft van iemands planning (keuken) om, met een tevreden klant als resultaat. Dat plan-programma is dan ook niet echt volledig.
Ik zou die keukenprullenbakken van de ikea echt laten staan (het enige ding dat ik afraad als verkoper). Die dingen kun je in zo veel andere winkels kopen.
Mocht er iets kapotgaan/zijn in je keuken: Maak een foto en ga naar de klantenservice in de winkel, i.t.t. het bellen van dat 0900 nummer. De moeite van het bezoek is de minste van de twee kwaden. Dit TNT-drama zou ik overigens ook gewoon daar melden. "When in doubt -> service"
pi_63210363
wacht even blood money. wij doen eigenlijk niets met foto's dus die hoeven echt niet mee genomen te worden, we geleoven de klant wel op hun woord en vervangen het kapotte onderdeel probleemloos en anders komt er een expertisebedrijf bij kijken.
TNT leveringen werken we inderdaad soms mee maar dat krijg je bij het aanmaken van de order meteen te zien dus daar heeft een medewerker niet op staan te letten, (dat gebeurt helaas vaak, dat medewerkers op de afdeling niet opletten, een order wordt aangemaakt voor een 160 bed en er onder worden 2 lattenbodems van 70cm besteld)
En klantenservice is geen kwade
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:24:10 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_63211888
Klopt MM, zeker in Utrecht heb ik echt geen klachten over de klantenservice. Het is alleen zo jammer dat ik er zoveel gebruik van moet maken.

Ik heb afgesproken met de TNT knuppel dat hij ze meteen naar het postkantoor zou brengen en dat ik ze daar oppik, want dan kan ik tenminste pinnen.

En het is dat ik toch nog wat dingen moet terugbrengen (wisten jullie dat het helemaal niet nodig is om alle scharnieren te dempen, bij 1 is de kast ook al stil, scheelt toch weer euro's ), maar anders zou ik gewoon IKEA bellen hoor, ik blijft niet heen en weer rijden en al die hotdogs zijn ook niet goed voor me

-

De Matilla kastjes zijn er helemaal uit he? Zijn daar nog wel onderdelen van te krijgen? Ik ben nog op zoek naar het kast-open-maak-mechaniekje (We hebben er nu twee boven elkaar hangen, maar manlief heeft bij de bovenste dat ding bovenin bevestigd en je raadt het al: daar kan ik niet bij, dus ik krijg de deurtjes niet open).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63211933
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:24 schreef Troel het volgende:
Klopt MM, zeker in Utrecht heb ik echt geen klachten over de klantenservice. Het is alleen zo jammer dat ik er zoveel gebruik van moet maken.

Ik heb afgesproken met de TNT knuppel dat hij ze meteen naar het postkantoor zou brengen en dat ik ze daar oppik, want dan kan ik tenminste pinnen.

En het is dat ik toch nog wat dingen moet terugbrengen (wisten jullie dat het helemaal niet nodig is om alle scharnieren te dempen, bij 1 is de kast ook al stil, scheelt toch weer euro's ), maar anders zou ik gewoon IKEA bellen hoor, ik blijft niet heen en weer rijden en al die hotdogs zijn ook niet goed voor me

-

De Matilla kastjes zijn er helemaal uit he? Zijn daar nog wel onderdelen van te krijgen? Ik ben nog op zoek naar het kast-open-maak-mechaniekje (We hebben er nu twee boven elkaar hangen, maar manlief heeft bij de bovenste dat ding bovenin bevestigd en je raadt het al: daar kan ik niet bij, dus ik krijg de deurtjes niet open).
de naam zegt me niets maar er kan altijd gekeken worden of t nog na te bestellen is
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:34:34 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_63211986
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:29 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

de naam zegt me niets maar er kan altijd gekeken worden of t nog na te bestellen is
Dan vraag ik het gewoon bij jullie Ben toch altijd wel weer benieuwd wie van de dames jij bent hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63212026
ik ben dr vandaag van 10-18 aaan de balie morgen 12-20.30 (op andere plekken in de avond balie) en als er Astrid op t naambordje staat, that's me
pi_63212290
Dat ophang afvalbakje voor zo'n keukenkastje is dus niets? Die wilde ik namelijk binnenkort halen, omdat mijn keuken te smal is om een losse prullebak neer te zetten.
Ik had de uitrekbare afvalsorteerbak gekocht, echt een geweldig ding. Alleen door alle afvoerslangen onderin mijn gootsteenkastje past die grote afvalbak er niet in. als iemand interesse heeft, voor 5 euro op te halen bij mij, ongebruikt dus...

Nog een vraag, ik wil de LINDMON jaloezieėn in de slaapkamer hangen. Kozijn is 1,30 meter breed. Ik wil de jaloezieėn in de dag hangen. Ik zou de variant van 1,40 moeten kopen aangezien ze niet te koop zijn in de variant 1,30m breed. Zijn ze op maat te maken in de breedte? Dat hout moet nog wel lukken, maar het bovenste gedeelte misschien niet.
Heb al gekeken bij HEMA, maar daar gaat het me minstens 250 euro kosten, dat is het me echt niet waard.
pi_63212743
Ze kunnen sowieso maar aan één kant ingekort worden vanwege het optrekmechanisme, dus het zal er niet meer mooi symmetrisch uitzien. Daarnaast bestaat er nog een kans dat het hout gaat splijten als je het zaagt, aangezien het maar dunne latjes zijn.
Je kunt denk ik het beste een andere oplossing zoeken.
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:09:46 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_63226455
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben dr vandaag van 10-18 aaan de balie morgen 12-20.30 (op andere plekken in de avond balie) en als er Astrid op t naambordje staat, that's me
Ik had Bettina
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63226838
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dit artikel is vooralsnog alleen in Nederland in het assortiment en dan ook nog onder een tijdelijk artikelnummer. Het maakt dus officieel geen vast onderdeel uit van het assortiment en kan daarom niet op internet gezet worden.

De rol ondervloer is gecertificeerd door TNO (certificaat verkrijgbaar via de landelijke klantenservice), is 15m lang, heeft een oppervlakte van 15m2, kost 44,85 per rol.
Thx voor je reactie. Ziet er naar uit dat ik deze moet gaan nemen. Wegens de demping. Morgen maar even in Utrecht een foto maken van het etiket ofzo.
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:37:45 #224
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_63227031
Weet iemand hier of een kleine expedit kast makkelijk aan de muur te hangen is en hoe dit dan het makkelijkste te doen is?
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_63227876
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:37 schreef dnn- het volgende:
Weet iemand hier of een kleine expedit kast makkelijk aan de muur te hangen is en hoe dit dan het makkelijkste te doen is?
Ja, dat is vrij makkelijk te doen.
Met pluggen en schroeven en in de handleiding staat hoe je zo'n ding ophangt/bevestigt. Zie http://www.ikea.com/ms/nl(...)dleidingen_az.html#2 en dan de EXPEDIT 149x149, plaatje 16 in de PDF.

Hou er wel rekening mee dat de draagkracht beperkt is, de ombouw is board-on-frame dus het kan niet heel veel gewicht hebben.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:36:40 #226
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_63228562
Het is voor handdoeken + wat gel.shampoo ed
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_63229478
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik had Bettina
Heb je me uberhaupt nog gespot?
Bettina is tof en lief maar dat zijn bijna al mn collega's
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:36:47 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_63232018
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Heb je me uberhaupt nog gespot?
Bettina is tof en lief maar dat zijn bijna al mn collega's
Alleen als je vandaag Transport deed en ongeveer 1 meter 60 bent gok ik

Of je moet bij de balie naast Transport hebben gestaan. Voor de rest heb ik alleen maar "oudere" dames en Bettina gezien

Bettina is inderdaad erg tof, die hielp me toen ook toen er zoveel van het kinderkamertje niet goed was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63232337
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Alleen als je vandaag Transport deed en ongeveer 1 meter 60 bent gok ik

Of je moet bij de balie naast Transport hebben gestaan. Voor de rest heb ik alleen maar "oudere" dames en Bettina gezien

Bettina is inderdaad erg tof, die hielp me toen ook toen er zoveel van het kinderkamertje niet goed was
Oja ik heb een naamgenootje bij Transport
en ik stond inderdaad aan de balie naast transport (2 transportbalies, tussenpad, lege balie, balie waar ik stond)
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:51:26 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_63234043
Geen idee of dat meisje ook zo heette, er liep daar ook een jongen rond

En ik vond het ook zo raar om naar jou te vragen

Maarja, ik heb weer wat om terug te brengen, dus ik kom binnenkort nog wel een keertje langs.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63234307
Dat meisje heet ook Astrid, maar de transportmedewerkers zijn van tsn niet van ikea zelf. (alleen opp zonm- en feestdagen staan ikeamedewerkers daaar omdat de eigenaar vamn tsn gelovig is en niet wil dat zijn bedrijf dan werkt)
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:08:28 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_63234514
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat meisje heet ook Astrid, maar de transportmedewerkers zijn van tsn niet van ikea zelf. (alleen opp zonm- en feestdagen staan ikeamedewerkers daaar omdat de eigenaar vamn tsn gelovig is en niet wil dat zijn bedrijf dan werkt)
Ah ok En dat laatste mag ik wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63241816
mmm, ikea site doet het niet meer en ik moet aan mijn schoonouders doorbellen hoe een lamp heet om mee te nemen... handig... wie haalt een website nu zaterdag overdag uit de lucht ivm onderhoud???
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:42:37 #234
3185 Adelante
To let it go now
pi_63241872
www.ikea.nl doet het gewoon hoor
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 16 november 2008 @ 01:12:41 #235
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_63254125
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:24 schreef Troel het volgende:
Het dempt ook wel, maar naar verloop van tijd gaan de deurtjes scheef in de scharnieren zitten als deze steeds scheef opgevangen worden... Ik zou ze er maar allemaal op doen!
pi_63254169
Klopt het dat de kant-en-klaar gordijnen van IKEA ongeschikt zijn voor een U rails systeem? Op de ikea site zie ik alleen andere ophangsystemen.
  zondag 16 november 2008 @ 10:09:11 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_63257124
quote:
Op zondag 16 november 2008 01:12 schreef WebForce het volgende:

[..]

Het dempt ook wel, maar naar verloop van tijd gaan de deurtjes scheef in de scharnieren zitten als deze steeds scheef opgevangen worden... Ik zou ze er maar allemaal op doen!
Hmmm, maar als ik het in de middelste van de drie doe, zal dat dus wel weer loslopen toch? Maar misschien maar wel allemaal doen ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63344325
Zeg, IKEA had toch ook altijd washandjes? Ik probeer ze te spotten op de site maar ik kan alleen de badhanddoeken vinden etc. Ben ik nou blind of zijn ze uit de collectie?
  woensdag 19 november 2008 @ 14:00:48 #239
3185 Adelante
To let it go now
pi_63344647
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70125803

bij baddoeken moet je even de grootte veranderen
pi_63344685
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70125803

bij baddoeken moet je even de grootte veranderen
!

Thanks.
pi_63350725
Nou, kon uiteindelijk in IKEA Breda niet de juiste washandjes vinden. Maar ik heb nu wel de volgende dingen:

5x Saxan handdoek (50 x 100cm) groen:

5x Saxan handdoek (50 x 100cm) naturel:

Molger stellingkast walnoot:

En dat allemaal maar voor 2,25 euro. Zou eigenlijk 55 euro kosten maar ik had nog wat cadeaupasjes... Kan mijn badkamertje er weer even mee door.

woensdag 19 november 2008 @ 20:37:28 #242
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_63355824
Weet iemand of je de tafelbladen van Vika Amon ook over kan schilderen?
Ben de kleur zat ...
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_63367673
Hee dat kastje heb ik ook!
Ik vind hem mooi. En hij paste precies in een hoekje.
pi_63379527
Vraag je he
Ik heb een oude ikea stoel gejat bij mn papa
En ik vroeg me af of het mogelijk is uit te zoeken of deze nog gemaakt worden zodat ik misschien een nieuwe hoes kan kopen?
Ik bedoel dus zo'n tv hang stoel he niet een eetkamer stoel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_63381138
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
Vraag je he
Ik heb een oude ikea stoel gejat bij mn papa
En ik vroeg me af of het mogelijk is uit te zoeken of deze nog gemaakt worden zodat ik misschien een nieuwe hoes kan kopen?
Ik bedoel dus zo'n tv hang stoel he niet een eetkamer stoel
Doe eens een foto posten, of een beschrijving geven? Of misschien zit er zelfs nog wel een stickertje op de onderkant waar de naam op staat?
pi_63381222
God, wat een LELIJK ding is dit!

TROLLSTA, 't is ook echt een goede naam ervoor
  donderdag 20 november 2008 @ 19:07:04 #247
232720 boekenwurmpje
Nou, nog één Billy dan...
pi_63381491
Get it awaaaay!! It burns!!

Dat is toch wel een van de lelijkste IKEA-producten ooit, ben benieuwd wie er zo gek origineel zal zijn om het te kopen
Aardig zijn is overrated.
  donderdag 20 november 2008 @ 19:07:57 #248
3185 Adelante
To let it go now
pi_63381522
Geldt wat mij betreft voor die hele TROLLSTA serie, ook het gele dressoir
pi_63382865
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Adelante het volgende:
Geldt wat mij betreft voor die hele TROLLSTA serie, ook het gele dressoir
Vandaar ook de naam

Vandaag bij de IKEA geweest, en beslist wat ik nog ga kopen voor mijn nieuwe huis:

MALM bed, zwartbruin, 180x200 + matras

Ik wilde eigenlijk nog zo'n Expedit, maar als je die rechtop zet dan vrees ik dat 't wel erg onstabiel wordt, dus ik laat 'm voor wat ie is denk ik.

Tafeltje Hemnes:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 20 november 2008 @ 19:51:27 #250
3185 Adelante
To let it go now
pi_63382904
180x220

toe maar ruim, dan kunnen lange mannen ( ) ook blijven slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')