Okay, zo lang je ook maar niet een beetje twijfelt, is het lastig om er achter te komen dat het niet klopt. Dat geef ik toe, maar dan kom je nog altijd op het punt van die la er toch gewoon uithalen en er dan achterkomen.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik had geen twijfels. Waarom zou ik twijfels hebben. Het stond zo in de map, ik hoorde collega's die er al jaren werkten het op die manier vertellen, de leidinggevende heeft het me zo uitgelegd, en het staat zo in de handleiding die je bij de la krijgt.
En dan is het mijn fout dat ik dat geloof ofzo?
Dan is dat toch echt verschil in mentaliteit tussen "jouw" en 2 van "mijn" IKEA's. Daar waren ze zelfs dolgelukkig als je vroeg of ze iets daadwerkelijk wilden laten zien van wat ze net hadden uitgelegd. En, als ik voor werktijd op de vloer ben, doe ik wat ik wil. Ook daarin zal niemand mij iets kunnen verplichten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:51 schreef Dipkip het volgende:
Eehm, ik was er sowieso altijd een kwartier te vroeg, iedereen trouwens, maar dan moesten we gewoon werken hoor, kon je geen dingen voor jezelf gaan doenen dat vind ik dan genoeg, uitloop had je ook altijd en kom op, zoveel verdien je nou ook weer niet dat je dan nóg langer onbetaalt daar gaat werken.
Ik vind IKEA helemaal niet alleen maar geweldig, om nog duidelijker te zijn, zaterdag a.s. is mijn laatste werkdag en per 1 december werk ik na 5 jaar ergens anders.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:51 schreef Dipkip het volgende:
Kijk ik snap dat jullie IKEA allemaal geweldig vinden, dat vind ik óók. Maar op dit punt ben ik ontevreden en daar heb ik goede redenen voor. Misschien moeten jullie je blinde vlek een beetje oppoetsen en inzien dat óók IKEA dingen verkeerd doet, net zoals ieder bedrijf.
Het gebeurd vaak dat er tegenstrijdige info gegeven wordt. Dit door de verschillende informatiekanalen die je kunt bereiken (verkopende afdeling, klantenservice, 0900 nummer, en the good ol' vriend van een vriendin die iemand kent en die had ook precies zo'n probleem!).quote:Op woensdag 12 november 2008 13:17 schreef Syytön het volgende:
Ik als klant heb het ook ervaren, dat de informatie tegenstrijdig was, ik kreeg die de indruk dat de medewerkers goed op de hoogte waren, al met al kwam het over alsof ik een PAX kast kocht, en niet een keuken (wat naar mijn idee toch een stuk nauwer luistert).
Krijg soms ook sterk de indruk dat een aantal IKEA-medewerkers in dit topic door het vuur gaan voor IKEA en alle negatieve berichten direct ontkrachten.
Volgens mij 11dbquote:Op donderdag 13 november 2008 13:06 schreef nmrz het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel db deze ondervloer dempt?
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80018082
Wat heb je nu met die TNT knuppel afgesproken dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:38 schreef Troel het volgende:
Ok. Vraagje.
Vorige week heb ik keukendeurtjes besteld bij de IKEA. Ik zou twee weken later gebeld worden om afspraken te maken over de aflevering en zou ook dan betalen.
Staat er vandaag dus iemand van TNT voor de deur met mijn keukendeurtjes, of ik maar even wil afrekenen. Ik heb nog geen belletje gehad van de IKEA, geen geld in huis, noem maar op.
Ik dacht begrepen te hebben van het keukenbestelmiepje dat IKEA zelf de deurtjes zou bezorgen en dat ik dan gewoon af kon rekenen (met pin!).
Hoe zit dit nou precies?
Ben het eigenlijk helemaal zat na tig beschadigde deurtjes en lades die echt passen maar toch niet blijken te passen en ophangvuilnisbakjes die echt moeten passen, maar waardoor de deur dan niet meer open kan, terwijl toch echt zo'n miepje geholpen heeft met intekenen
Geen ervaring met TNT leveringen. Bij welke vestiging ben je geweest? Sommige winkels hebben de deurtjes op voorraad; Kun je de verpakking openen voordat je ze in de auto stopt om te kijken of ze goed zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:38 schreef Troel het volgende:
Ok. Vraagje.
Vorige week heb ik keukendeurtjes besteld bij de IKEA. Ik zou twee weken later gebeld worden om afspraken te maken over de aflevering en zou ook dan betalen.
Staat er vandaag dus iemand van TNT voor de deur met mijn keukendeurtjes, of ik maar even wil afrekenen. Ik heb nog geen belletje gehad van de IKEA, geen geld in huis, noem maar op.
Ik dacht begrepen te hebben van het keukenbestelmiepje dat IKEA zelf de deurtjes zou bezorgen en dat ik dan gewoon af kon rekenen (met pin!).
Hoe zit dit nou precies?
Ben het eigenlijk helemaal zat na tig beschadigde deurtjes en lades die echt passen maar toch niet blijken te passen en ophangvuilnisbakjes die echt moeten passen, maar waardoor de deur dan niet meer open kan, terwijl toch echt zo'n miepje geholpen heeft met intekenen
de naam zegt me niets maar er kan altijd gekeken worden of t nog na te bestellen isquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:24 schreef Troel het volgende:
Klopt MM, zeker in Utrecht heb ik echt geen klachten over de klantenservice. Het is alleen zo jammer dat ik er zoveel gebruik van moet maken.
Ik heb afgesproken met de TNT knuppel dat hij ze meteen naar het postkantoor zou brengen en dat ik ze daar oppik, want dan kan ik tenminste pinnen.
En het is dat ik toch nog wat dingen moet terugbrengen (wisten jullie dat het helemaal niet nodig is om alle scharnieren te dempen, bij 1 is de kast ook al stil, scheelt toch weer euro's), maar anders zou ik gewoon IKEA bellen hoor, ik blijft niet heen en weer rijden en al die hotdogs zijn ook niet goed voor me
-
De Matilla kastjes zijn er helemaal uit he? Zijn daar nog wel onderdelen van te krijgen? Ik ben nog op zoek naar het kast-open-maak-mechaniekje(We hebben er nu twee boven elkaar hangen, maar manlief heeft bij de bovenste dat ding bovenin bevestigd en je raadt het al: daar kan ik niet bij, dus ik krijg de deurtjes niet open).
Dan vraag ik het gewoon bij julliequote:Op vrijdag 14 november 2008 08:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de naam zegt me niets maar er kan altijd gekeken worden of t nog na te bestellen is
Ik had Bettinaquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben dr vandaag van 10-18 aaan de baliemorgen 12-20.30 (op andere plekken in de avond balie) en als er Astrid op t naambordje staat, that's me
Thx voor je reactie. Ziet er naar uit dat ik deze moet gaan nemen. Wegens de demping. Morgen maar even in Utrecht een foto maken van het etiket ofzo.quote:Op zondag 9 november 2008 12:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit artikel is vooralsnog alleen in Nederland in het assortiment en dan ook nog onder een tijdelijk artikelnummer. Het maakt dus officieel geen vast onderdeel uit van het assortiment en kan daarom niet op internet gezet worden.
De rol ondervloer is gecertificeerd door TNO (certificaat verkrijgbaar via de landelijke klantenservice), is 15m lang, heeft een oppervlakte van 15m2, kost 44,85 per rol.
Ja, dat is vrij makkelijk te doen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:37 schreef dnn- het volgende:
Weet iemand hier of een kleine expedit kast makkelijk aan de muur te hangen is en hoe dit dan het makkelijkste te doen is?
Alleen als je vandaag Transport deed en ongeveer 1 meter 60 bent gok ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Heb je me uberhaupt nog gespot?
Bettina is tof en lief maar dat zijn bijna al mn collega's
Oja ik heb een naamgenootje bij Transportquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen als je vandaag Transport deed en ongeveer 1 meter 60 bent gok ik
Of je moet bij de balie naast Transport hebben gestaan. Voor de rest heb ik alleen maar "oudere" dames en Bettina gezien
Bettina is inderdaad erg tof, die hielp me toen ook toen er zoveel van het kinderkamertje niet goed was
Ah okquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat meisje heet ook Astrid, maar de transportmedewerkers zijn van tsn niet van ikea zelf. (alleen opp zonm- en feestdagen staan ikeamedewerkers daaar omdat de eigenaar vamn tsn gelovig is en niet wil dat zijn bedrijf dan werkt)
Het dempt ook wel, maar naar verloop van tijd gaan de deurtjes scheef in de scharnieren zitten als deze steeds scheef opgevangen worden... Ik zou ze er maar allemaal op doen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:24 schreef Troel het volgende:
En het is dat ik toch nog wat dingen moet terugbrengen (wisten jullie dat het helemaal niet nodig is om alle scharnieren te dempen, bij 1 is de kast ook al stil, scheelt toch weer euro's), maar anders zou ik gewoon IKEA bellen hoor, ik blijft niet heen en weer rijden en al die hotdogs zijn ook niet goed voor me
Hmmm, maar als ik het in de middelste van de drie doe, zal dat dus wel weer loslopen toch? Maar misschien maar wel allemaal doen jaquote:Op zondag 16 november 2008 01:12 schreef WebForce het volgende:
[..]
Het dempt ook wel, maar naar verloop van tijd gaan de deurtjes scheef in de scharnieren zitten als deze steeds scheef opgevangen worden... Ik zou ze er maar allemaal op doen!
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70125803
bij baddoeken moet je even de grootte veranderen
Doe eens een foto posten, of een beschrijving geven? Of misschien zit er zelfs nog wel een stickertje op de onderkant waar de naam op staat?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
Vraag je he
Ik heb een oude ikea stoel gejat bij mn papa
En ik vroeg me af of het mogelijk is uit te zoeken of deze nog gemaakt worden zodat ik misschien een nieuwe hoes kan kopen?
Ik bedoel dus zo'n tv hang stoel he niet een eetkamer stoel
Vandaar ook de naamquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Adelante het volgende:
Geldt wat mij betreft voor die hele TROLLSTA serie, ook het gele dressoir
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |