quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Adelante het volgende:
Geldt wat mij betreft voor die hele TROLLSTA serie, ook het gele dressoir
Dat is echt provocerend!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef Adelante het volgende:
180x220
toe maar ruim, dan kunnen lange mannen () ook blijven slapen.
Ja dit kan!quote:Op zondag 23 november 2008 15:10 schreef Guppi het volgende:
Zo, dit wordt een vraag
Wij hebben een leuke Besta kast bedacht. Maar zijn er haken en ogen aan dit systeem? Oftewel, is het mogelijk dat je op internet van alles bij elkaar neust en dat het dan helemaal niet samen blijkt te gaan?![]()
Ik hoop dat er een Bestafanaat aanwezig is die ons dit kan vertellen! Ik verwacht niet dat iemand hier buiten werktijd met folder op schoot alles gaat berekenen namelijk.![]()
Ons idee is dit:
Midden:
Besta Enon tv meubel 1280 hoog, 1200 breed
links en rechts daarvan:
Besta open kast 1280 hoog, 600 breed
met schuifdeuren die dus voor de tv schuiven of voor de kastjes links en rechts:
Besta Tofta 1280 hoog, 600 breed
dan heb je ook nodig twee stuks:
Besta rail voor schuifdeuren 1200 breed
Dan komen boven dit geheel twee bovenkastjes:
Besta open kastje/bovendeel 380 hoog, 1200 breed
Met deurtjes (die naar boven kantelen als dat kan):
Besta Tofta 380 hoog, 600 breed
Nodig heb je dan twee keer:
Besta openingsbeslag
![]()
Lijkt dit mogelijk? Ik vind het een logische indeling, maar de kast staat niet in deze uitvoering op de website.
Het openingsbeslag kun je nog steeds wel gebruiken hoor. Juist nu wel!quote:Op zondag 23 november 2008 19:40 schreef Guppi het volgende:
Hmm. We willen eigenlijk dat 'openingsbeslag', dat je erop drukt en dat het deurtje dan open gaat. Dan hebben we nergens handgreepjes op de kast. Ik dacht, dan doen we dat 'openingsbeslag' gewoon aan de bovenkant van het deurtje.
Maar dat was dus te makkelijk gedacht
Ach, hij wordt toch niet zo hoog. Daar kan ik wel bij
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 23 november 2008 20:22 schreef Guppi het volgende:
De scharnieren zitten bij de deurtjes in het pakket, als ik goed heb onthouden wat ik heb gelezen.
Nou ik ben benieuwd. We hebben een soort kantoor in de woonkamer, datwe nu naar boven verhuizen (verdieping met entresol). Boven ligt nu voornamelijk veel zooi. Bureaus naar boven, betekent zooi over. Maar ook, ruimte in de woonkamer! Dus, weg tv meubel, hoera nieuw wandmeubel waar de tv in kan! En dan eindelijk alle boeken enzo naar beneden!
Is nogal wat werk allemaal, maar áls we het afkrijgen post ik wel een foto!
Bedankt in elk geval
JE zou er bij de klantenservice naar kunnen vragen. De kans is aannemlijk dat ze er dan een bepaald bedrag voor vragen.quote:Op maandag 24 november 2008 15:13 schreef Darkenrahl het volgende:
Vraagje:
Kan ik gewoon bij Ikea binnenkopen en 2 wielen krjigen voor het besta tv meubel? Ik wil die willen in het midden van het meubel monteren (als extra). Het meubel heb ik al en ik heb de bon niet meer.
En wanneer komen er nieuwe babykamers bij Ikea? Dit jaar was er geen vernieuwing van het assortiment?
Als je tussen de montagehandleidingen de kast opzoekt die jij hebt (of van dezelfde serie) dan staan daar alle onderdelen (schroeven ed) afgebeeld met een 6 cijferig nummer. Dit nummer vermeld je in het contactformulier en als het goed is krijg je het onderdeel dan binnen een week toegestuurd!quote:Op maandag 24 november 2008 19:23 schreef Sjabba het volgende:
Ik heb net een ander topic geopend maar misschien kan iemand me hier wel helpen (IKEA-medewerkers?);
Ik heb een kast uit elkaar gehaald en net in elkaar gezet maar as usual mis ik een aantal schroefachtige dingen.
Ik kan wel een foto mailen of kijk of ik hem straks kan plaatsen.
Bij de klantenservice zouden ze die moeten hebben. Waarom ik zelf niet ga? IK moet er dan 2 uur voor rijden...
Dus iemand die mij een handje wil helpen? Uiteraard vergoed ik de kosten en ik wil je ook nog wel op gehaktballetjes trakteren!
Ik heb een PAX opstelling van 1,50m breed x 2,36m hoog. Deze heb ik ook niet vast aan de wand gezet. En hij staat nog steeds rechtop! Ik heb wel beide kasten aan elkaar gekoppeld.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:42 schreef systech het volgende:
Wij hebben juist een Pax kast gekocht.
Er staat dat we deze moeten verankeren aan de muur. Is dit echt noodzakelijk? Is er gevaar dat de kast zou vallen als we dit niet doen.
Er zijn ook plinten die ervoor zorgen dat de kast niet helemaal tegen de muur kunnen. Moet ik hiervoor dan slagpinnen gebruiken of zo als ik de kast zou moeten verankeren?
Thanks voor de hulp bij voorbaat!
als ie niet om kan vallen (omdat je hem staand moet monteren ivm plafondhoogte) lijkt het me zinloos.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:42 schreef systech het volgende:
Wij hebben juist een Pax kast gekocht.
Er staat dat we deze moeten verankeren aan de muur. Is dit echt noodzakelijk? Is er gevaar dat de kast zou vallen als we dit niet doen.
Er zijn ook plinten die ervoor zorgen dat de kast niet helemaal tegen de muur kunnen. Moet ik hiervoor dan slagpinnen gebruiken of zo als ik de kast zou moeten verankeren?
Thanks voor de hulp bij voorbaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |