Idd, klinkt lekker hoor!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:03 schreef -Hans- het volgende:
Kidda - Under The Sun (Herv's 'Ain't No Sunshine' Mix)
Wat een plaat om mee te beginnen
Ik hoop idd wel dat ze de kans aangrijpen om wat minder bekende jocks in het huis te zetten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy, Stenders en Ekdom lijkt mij leuk. Annemieke zou ook wel lachen zijn
Kwam Ekdom mee aanzetten tijdens een EkStra weekend uitzending. Leuke danceplaatquote:
Dan is het zéker de moeite waard om te kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop idd wel dat ze de kans aangrijpen om wat minder bekende jocks in het huis te zetten.
Rob, Rudy en Annemieke lijkt mij wel wat.
Ik had 'em al een keer eerder gehoord tijdens een Freaknacht, maar nu weet ik de titel/artiest dus ook. Fijne danceplaat inderdaadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kwam Ekdom mee aanzetten tijdens een EkStra weekend uitzending. Leuke danceplaat![]()
Dan pas je jouw eigen slaaprooster aan aan dat van haar aan zeker?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan is het zéker de moeite waard om te kijken.
Uhuhquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan pas je jouw eigen slaaprooster aan aan dat van haar aan zeker?!
Apparentlyquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:07 schreef ScottTracy het volgende:
Tom Jones nog steeds Freakandel speciaal?
Is 't zo erg? Misschien dat dat door de locatie komt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:18 schreef DaMook het volgende:
Qua muziek vind ik het op zaterdag nacht lijken.
Mja, dat krijg je nou eenmaal op een Amsterdam Dance Event.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is 't zo erg? Misschien dat dat door de locatie komt?
Ja. Daar dacht ik ook aan. Maar goed, ik heb de radio niet aan. Geen idee wat daar is gebeurd dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je nou eenmaal op een Amsterdam Dance Event.
Nu is het alweer wat minderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja. Daar dacht ik ook aan. Maar goed, ik heb de radio niet aan. Geen idee wat daar is gebeurd dus.
Euh.. Ik weet niet wat dit is, maar 't lijkt me beter dat ik de radio maar weer uitzet.quote:
Wil je ook nog graag met één oog kijken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:49 schreef ScottTracy het volgende:
Ik luister maar met een half oor... Zal eens de tv aanzetten
Dan krijg ik er in elk geval al iets meer van meequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wil je ook nog graag met één oog kijken?
Hehehe.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dan krijg ik er in elk geval al iets meer van mee
Als je weet dat je op KX moet zoeken, heb je hem zó gevonden, hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:54 schreef Sirolf het volgende:
Opzich wel knap trouwens, want Rob was vanmiddag helemaal niet te horen (vrijdagmiddag, dus Claudia).
Dacht ook aan Ekdom, maar dacht dat ie had gezegd dat ie niet meer wilde ofzo? Annemieke is ook tof, ook met Domien?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy, Stenders en Ekdom lijkt mij leuk. Annemieke zou ook wel lachen zijn
Zeg dat welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan is het zéker de moeite waard om te kijken.
Met die bewuste zaterdagavond met Guus als ab-so-luut hoogtepunt. Tering, wat heb ik toen dubbelgelegenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:02 schreef Rojan_UK het volgende:
Ekdom slaat een jaartje over, Veenstra is dan net vader geworden, dus ook die is uit de running voor het Glazen huis. Ik vrees dat het dit jaar niet zo goede Serious Request als vorig jaar zal worden, want die was echt legendarisch
Dat zei Stenders vorig jaar ook, een halve week nadat Serious Request afgelopen was. Maar ook hij komt erop terug. Alles kan nog, dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:00 schreef Timo20 het volgende:
Dacht ook aan Ekdom, maar dacht dat ie had gezegd dat ie niet meer wilde ofzo?
Dat was idd fantastisch...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met die bewuste zaterdagavond met Guus als ab-so-luut hoogtepunt. Tering, wat heb ik toen dubbelgelegen![]()
![]()
![]()
![]()
. Dat begon al met die 'ietwat' groot uitgevallen badeend
.
Ow, zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:15 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Dat was idd fantastisch...![]()
Maar ik moet zeggen dat ik de hele week voor mijn beeldscherm de beelden heb zitten slurpen... het was geweldig.
Ja das wel waar. Er is nog hoopquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zei Stenders vorig jaar ook, een halve week nadat Serious Request afgelopen was. Maar ook hij komt erop terug. Alles kan nog, dus.
Nooit gezien. Misschien moet ik eens Uitzending Gemist raadplegen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:23 schreef DaMook het volgende:
Stenders late vermaak op tv is wel leuk trouwens.
Ik mis dat steeds. Wanneer komt dat en is het ergens terug te kijken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:23 schreef DaMook het volgende:
Stenders late vermaak op tv is wel leuk trouwens.
Terug te kijken op:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik mis dat steeds. Wanneer komt dat en is het ergens terug te kijken?
Daar dus schijnbaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:30 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Terug te kijken op:
http://www.rtl.nl/compone(...)maak/index_video.xml
Ahja, da's waar ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
Als je weet dat je op KX moet zoeken, heb je hem zó gevonden, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |