Jammerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kans is heel klein helaas.
Die negeer ik altijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Maar je hoeft ook niet tegen die kop van Giel aan te kijken.
Whehehe. Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is een groter pluspunt dan het minpunt dat je niet naar Ancilla kunt kijken![]()
Idd, klinkt lekker hoor!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:03 schreef -Hans- het volgende:
Kidda - Under The Sun (Herv's 'Ain't No Sunshine' Mix)
Wat een plaat om mee te beginnen
Ik hoop idd wel dat ze de kans aangrijpen om wat minder bekende jocks in het huis te zetten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy, Stenders en Ekdom lijkt mij leuk. Annemieke zou ook wel lachen zijn
Kwam Ekdom mee aanzetten tijdens een EkStra weekend uitzending. Leuke danceplaatquote:
Dan is het zéker de moeite waard om te kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop idd wel dat ze de kans aangrijpen om wat minder bekende jocks in het huis te zetten.
Rob, Rudy en Annemieke lijkt mij wel wat.
Ik had 'em al een keer eerder gehoord tijdens een Freaknacht, maar nu weet ik de titel/artiest dus ook. Fijne danceplaat inderdaadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kwam Ekdom mee aanzetten tijdens een EkStra weekend uitzending. Leuke danceplaat![]()
Dan pas je jouw eigen slaaprooster aan aan dat van haar aan zeker?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan is het zéker de moeite waard om te kijken.
Uhuhquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan pas je jouw eigen slaaprooster aan aan dat van haar aan zeker?!
Apparentlyquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:07 schreef ScottTracy het volgende:
Tom Jones nog steeds Freakandel speciaal?
Is 't zo erg? Misschien dat dat door de locatie komt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:18 schreef DaMook het volgende:
Qua muziek vind ik het op zaterdag nacht lijken.
Mja, dat krijg je nou eenmaal op een Amsterdam Dance Event.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is 't zo erg? Misschien dat dat door de locatie komt?
Ja. Daar dacht ik ook aan. Maar goed, ik heb de radio niet aan. Geen idee wat daar is gebeurd dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je nou eenmaal op een Amsterdam Dance Event.
Nu is het alweer wat minderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja. Daar dacht ik ook aan. Maar goed, ik heb de radio niet aan. Geen idee wat daar is gebeurd dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |