Het origineel (van Milow alleen) is nog beterquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet even niet meer wie 'em van de week draaide, maar het is inderdaad een fijne uitvoering
Ik hoorde Stenders vanmiddag zeggen dat luisteraars niet kunnen stemmen, maar dat de dj's aangewezen worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:39 schreef -Hans- het volgende:
ben erg benieuwd wie in het Glazen huis gaan. Duurt niet lang meer.
Zou niet verkeerd zijn. In elk geval één reden om het weer te volgen. Maarja, dan zalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoorde Stenders vanmiddag zeggen dat luisteraars niet kunnen stemmen, maar dat de dj's aangewezen worden.
En toen ze hadden gevraagd wie er eventueel wel vrijwillig aangewezen wilde worden, had Stenders zich beschikbaar gesteld. Dat vond ik wel goed nieuws.
... en het bleef nog lang onrustig in Hilversum.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik denk dat wij hier straks nog een paar uurtjes Guitar Hero gaan spelen in de studio
Opzich wel knap trouwens, want Rob was vanmiddag helemaal niet te horen (vrijdagmiddag, dus Claudia).quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoorde Stenders vanmiddag zeggen dat luisteraars niet kunnen stemmen, maar dat de dj's aangewezen worden.
En toen ze hadden gevraagd wie er eventueel wel vrijwillig aangewezen wilde worden, had Stenders zich beschikbaar gesteld. Dat vond ik wel goed nieuws.
Amsterdam Dance Eventquote:
Same herequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, een friends request van TT @ http://www.last.fm/user/RoelJewel
Wel positief dat Stenders weer wil want ik vond hem vorig jaar toch wel goed. Opzich wel jammer dat je als luisteraar niet meer kan stemmen maar het heeft ook wel weer pluspunten. Misschien krijgen we op die manier een verrassende line-upquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:50 schreef broer het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het bleef nog lang onrustig in Hilversum.
Dank voor de uitzending. Tot volgende weekquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
weer die Killers? hoe doet ie dat toch?
ik vond het weer leuk, tot volgende week!!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dus ik hoef niet van itunes over te schakelen naar quicktime in de hoop ancilla op de cam te zien ? Jammerquote:
Die kans is heel klein helaasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet van itunes over te schakelen naar quicktime in de hoop ancilla op de cam te zien ? Jammer.
Hoorde op gisteren op de Belgische tv dat ze voor hun versie van SR ook de luisteraars niet lieten stemmen en dat er volgende week bekend werd gemaakt wie er daar het glazen huis (dit jaar inquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel positief dat Stenders weer wil want ik vond hem vorig jaar toch wel goed. Opzich wel jammer dat je als luisteraar niet meer kan stemmen maar het heeft ook wel weer pluspunten. Misschien krijgen we op die manier een verrassende line-up
Geen idee. Maar 't klinkt weer lekker!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Alvast trustenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:00 schreef Sersjee het volgende:
Ik gooi er nog een paar Ramones plaatjes tegenaan en dan ga ik pitten. Het was me weer een genoegen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dank voor de uitzending. Tot volgende week.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet van itunes over te schakelen naar quicktime in de hoop ancilla op de cam te zien ? Jammer.
"Wat een track!!!"quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
En Rudy gebruikt het instrumentale stukje weer om nog wat te zeggen.
Dat is een groter pluspunt dan het minpunt dat je niet naar Ancilla kunt kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Maar je hoeft ook niet tegen die kop van Giel aan te kijken.
Rudy, Stenders en Ekdom lijkt mij leuk. Annemieke zou ook wel lachen zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoorde op gisteren op de Belgische tv dat ze voor hun versie van SR ook de luisteraars niet lieten stemmen en dat er volgende week bekend werd gemaakt wie er daar het glazen huis (dit jaar inGent
) in gaan.
Hoop dat Stenders, Rudy en Claudia ofzo erin gaan. Zolang het maar niet![]()
Sander
![]()
is
Jammerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kans is heel klein helaas.
Die negeer ik altijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Maar je hoeft ook niet tegen die kop van Giel aan te kijken.
Whehehe. Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is een groter pluspunt dan het minpunt dat je niet naar Ancilla kunt kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |