Is ook een heldinquote:
Doe dan fan en topic ook aan elkaarquote:
Qua zang wel, helaas voor haar gaat Popstars over meer dan zang alleen (en zullen er geheid 4 kandidaten uitkomen die redelijk zingen maar er vooral goed uitzien).....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:13 schreef SCH het volgende:
Ze is super, ze blaast die anderen gewoon weg
Ze moet ook helemaal niet in die band. Daar is ze veel te goed voor. Gewoon lekker solo, en de dikke rollen in musicals ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua zang wel, helaas voor haar gaat Popstars over meer dan zang alleen (en zullen er geheid 4 kandidaten uitkomen die redelijk zingen maar er vooral goed uitzien).....
van het boekingsbureau (incl taalfouten)quote:Rebecca word op 10 Mei 1981 geboren te Den Haag. Ze zong al voor ze kon lopen .Tijdens haar brugklas gaf ze zich op voor een grote karaoke wedstrijd.Daar vertolkte ze een nummer van Whitney Houston en ze eindigde als eerste .
Sindsdien heeft het zingen haar niet meer losgelaten . Ze deed vervolgens mee aan tal van talentenjachten en karaoke wedstrijden .Waar ze ook steeds bij de top 3 eindigde . Door de jaren heen , heeft ze haar repertoire verbreed . Waardoor ze nu als een all round cover zangeres beschouwd kan worden .
Tot haar repertoire behoren de genres , soul , blues , soft rock , ballads , top 40 , pop , '70s,'80s en '90s met o.a. nummers van Sam Brown , Anouk , Aretha Franklin en nog vele anderen. Door het meedoen aan al die talentenjachten en wedstrijden , heeft Rebecca ruime ervaring opgedaan in het entertainen van het publiek. Ze geniet ook van wat ze op het podium doet en dat weet ze ook goed over te brengen op haar publiek . Die door hun enthousiasme , dit ook laten blijken .
Rebecca heeft o.a. in het voorprogamma van Gorden gestaan, de feestweek in IJmuiden geopend en op Port Zeelande het Oud & Nieuwfeest verzorgt.
Naast haar muzikale talent is Rebecca een trotse moeder van haar dochtertje Luna . Haar stiefzoontje Michael Jr en haar nieuwe telg Raphaell . Ook houd ze zich bezig met het vervaardigen van haar eigen sieraden.
Ze wordt gewoon leadzanger die lekker een klein beetje moet bewegen en de rest vult het aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua zang wel, helaas voor haar gaat Popstars over meer dan zang alleen (en zullen er geheid 4 kandidaten uitkomen die redelijk zingen maar er vooral goed uitzien).....
Mooi Staticquote:
Ik ook nietquote:
De beste band uit de jaren 80 :quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ze wordt gebruikt als circusact, voor de kijkcijfers.
Vanavond was ze toevallig ook weer als allerlaatste aan de beurt.
En ze lijkt me geschikt voor een solo-carriëre, niet als een lid van een popgroep, wat de bedoeling van Popstars is.
Idols of The X-factor lijkt me een beter programma voor haar.
Dat vind ik niet. Waarom wordt ze gebruikt als circusact? Als je je ogen dichtdoet en luistert dan hoor je het verschil met de rest. Er zijn legio artiesten die alleen om hun uiterlijk zijn doorgebroken (slank lijf, leuk koppie) maar die je dus niet in het echt moet horen zingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ze wordt gebruikt als circusact, voor de kijkcijfers.
Vanavond was ze toevallig ook weer als allerlaatste aan de beurt.
En ze lijkt me geschikt voor een solo-carriëre, niet als een lid van een popgroep, wat de bedoeling van Popstars is.
Idols of The X-factor lijkt me een beter programma voor haar.
Ach, circusact is misschien wat zwaar uitgedrukt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:35 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Waarom wordt ze gebruikt als circusact? Als je je ogen dichtdoet en luistert dan hoor je het verschil met de rest. Er zijn legio artiesten die alleen om hun uiterlijk zijn doorgebroken (slank lijf, leuk koppie) maar die je dus niet in het echt moet horen zingen![]()
Ik vind wel dat zij een statement maakt. Dik zijn wil niet zeggen dat je niet bij de maatschappij hoort en een loser bent; het zegt alleen maar dat je extra hard je best moet doen om te laten zien wie je bent.
Wat mij betreft wint zij; ik vind haar top. Ik hoor haar 10 keer liever dan rest die door is. Alinson Moyet hoorde eerst ook bij een band (Yazoo) en dat voldeed ook prima. Ik snap niet zo goed dat iemand die niet in het standaard plaatje past, niet geschikt zou zijn al popster. Het gaat toch om je kwaliteiten en niet om je looks?
Ik heb dat allemaal niet gezienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, circusact is misschien wat zwaar uitgedrukt.
Alhoewel ik met name vorige week dat haar dwingen mee te doen met het dansen op zijn zachtst gezegd niet erg integer vond van de programmamakers.
En dan natuurlijk lekker haar tranen in beeld brengen.
Van mij mag ze ook wel winnen hoor, maar het doel van het programma is dat er een popgroep wordt gevormd, en ze lijkt mij toch echt een typisch voorbeeld van een solo-artieste.
Of het moet een popgroep worden waarin zij het middelpunt is, en de rest een ondergeschikte rol heeft.
hehehe die heb ik lang niet gezienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:56 schreef Svensational het volgende:
Ik gun haar de vijfde plek!
[ afbeelding ]
Gelukkig is er voor mensen zoals jij TMFquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goede stem, maar het uiterlijk 'verpest' dat voor mij. Ga er niet voor mijn plezier naar zitten kijken.
érg scherp opgemerkt jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef Regina7 het volgende:
Ik vind haar wel dik. Maar vlotte babbel, leuke stem en ook een leuk koppie.
ik kan ze gewoon zien via sbs6quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:24 schreef Skeletor het volgende:
Ik kan de video's van haar niet terugkijken op de site![]()
Ben je dan echt verplicht om naar die show te kijken
Ze was niet zo goed idd maar nog wel verreweg beter dan de rest.quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef bondgirl007 het volgende:
Klinkt misschien gemeen maar ik vind Rebecca flink overgewaardeerd.
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat de jury haar eergisteravond een 9 gaf.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze was niet zo goed idd maar nog wel verreweg beter dan de rest.
Het enige wat ik vind wat beter kan is dat ze de ademhaling moet leren beheersen...quote:
Ik ook niet. Ik vind geen enkele artiest tot nu toe uitspringen. Saaie stemgeluiden. SBS6 pauperzender. Lelijke liedjes. En dat dat laatste meisje door is. Ongelooflijk. ZO vals zingen bij een liveshow. Om te schamen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef bondgirl007 het volgende:
Klinkt misschien gemeen maar ik vind Rebecca flink overgewaardeerd.
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat de jury haar eergisteravond een 9 gaf.
Stiekum rukken mannen zoals jij zich af op zeugen, ik ken ze wel grote bek maar ondertussen een paal in de broek van hier tot tokio. Man kraak dat aardige leuke spontane mens niet zo af omdat ze enkele maten meer heeft. Ze kan keigoed zingen en ik hoop dat zij wint..al is het om al die mannen in ons land stiekem een stijve te bezorgen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef Skeletor het volgende:
Rebecca is die zeug toch??
Zingen kan ze wel, maar een popstar?? Nou nee.. Volgens mij past ze niet eens op een poster
Ze past er niet op helaas voor jouquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:44 schreef Skeletor het volgende:
ow ja... ik keek onder het kopje "finalisten" en Rebecca's video link is de enige die niet klikbaar is...
Nee, maar nu wel. Dankjequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:02 schreef apestaartje het volgende:
Ze blijkt twee kinderen te hebben.
Ben ik de enige die automatisch beelden op haar netvlies krijgt van hoe 'de daad' er ongeveer uit moet hebben gezien?![]()
1 woordquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:02 schreef apestaartje het volgende:
Ben ik de enige die automatisch beelden op haar netvlies krijgt van hoe 'de daad' er ongeveer uit moet hebben gezien?![]()
Sommige mensen met een maatje meer hebben nog iets aantrekkelijks, maar daar hoort zij niet bij (en já, ik weet dat ik in een fantopic zit).
Raak je er opgewonden van? Ik neem aan dat dikke mensen net zo neuken als dunne mensen. Of denk jij dat ze aan een rekstok hangt en zes komkommers inbrengt ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:02 schreef apestaartje het volgende:
flikker opquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:43 schreef SCH het volgende:
Ze valt op, ze danst heel redelijk en ze is tenminste niet zo'n broos poppetje.
Ja, of de bevalling. Dat er op eens een kind onder een van die lappen vandaan kruipt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:02 schreef apestaartje het volgende:
Hoezo? Is het standaard dat je als niet dik persoon een dik persoon afkraakt? Vind dat een beetje vreemde redenatiequote:
Zegt al genoeg over het iq van zo'n persoon zeg, belachelijk!!!!!Hoe dom kun je zijn zeg...quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:00 schreef childintime het volgende:
[..]
Hoezo? Is het standaard dat je als niet dik persoon een dik persoon afkraakt? Vind dat een beetje vreemde redenatie
Ik kan er niet zo goed tegen, dat als iemand er blijkbaar niet zo uitziet als de doorsnee MTV of TMF huppeltrut, maar duidelijk wel kan zingen, van te voren al zo weinig kansen heeft.quote:
dat is haar klankkast nou goed?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Is dat nou een dubbele kin of een soort opbergvak?
Ik denk dat ze dat ook wel wordtquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
dat is haar klankkast nou goed?
Maar ff serieus...van heel die shows van popgroepen komt nooit iets spannends uit.
Rebecca heeft hierdoor wel een heel goede kans om een soloartieste te worden
En brandi ook
jij momenteel ook.quote:
En dat maakt het verschil. Het zou ook niet mijn voorkeur hebben om er zo uit te zien en ik kan me niet voorstellen dat je je echt lekker in je vel voelt zitten als je zoveel overgewicht hebt; maar dat zegt niets over je (zang)kwaliteiten en wie je bent als mens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:43 schreef snakelady het volgende:
Ik vind haar een geweldige zangeres maar denk niet dat ze in een popgroepje past, zie haar veel liever lekker solo haar ding doen.
Niet eens om haar overgewicht overigens hoewel dat uiteraard ook meetelt
Wat denk je wat zij er zelf van vindt? Leuk oid? Denk het niet nml...quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:41 schreef childintime het volgende:
[..]
En dat maakt het verschil. Het zou ook niet mijn voorkeur hebben om er zo uit te zien en ik kan me niet voorstellen dat je je echt lekker in je vel voelt zitten als je zoveel overgewicht hebt; maar dat zegt niets over je (zang)kwaliteiten en wie je bent als mens.
dik zijn is prima hoor, ik doe het ook al 8 maanden. Maargoed, waar het uiteindelijk om gaat is dat ze Rebecca misbruiken voor kijkcijfers. Rebecca is het goede doel van dit jaar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat denk je wat zij er zelf van vindt? Leuk oid? Denk het niet nml...
Vind het keiknap dat ze dat lef heeft om er te zijn zoals ze is...ook al wenste zij dit zelf liever anders...hoop dat mensen dit eens goed gaan beseffen!
Stelletje kneuterboeren ...gvd...
Als iemand anorexia heeft is het lekker en oeh geil een kut en als het dik en vadsig is het ineens oef die vreet teveel so????
Wat dus pertinent niet altijd zo is...
maar veel mensen kunnen niet verder denken dan het domme verstand dat zij meekregen bij geboorte kunnen ze ook niets aan doen.
Ik vind het alleen zwaarrrrrrrr (lichtelijk uitgedrukt bij deze) irritant, dat mensen zo dom zijn om iemand te veroordelen op uiterlijkheden!
Wat achterlijk is het gewoon!!!!!
Stelletjes stumpers...
mag hopen dat merendeel die zo dom is tzt moddervet mag worden en zich de eigen woorden mag herdenken met veel spijt.
Maar ja goed, dit ff terzijde tis een gaaf mensje gewoon!
Vind haar echt de beste!
En die geileslaapkamerinkijkende ogende kerel ook Normannetje...hm!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:27 schreef aaaaarggghh het volgende:
check dit !!!!
http://profielen.kinkytijd.nl/?profiel=michaelD
is de vriend van rebecca !!! het zijn sm-ers !!!!
Hoe vinden jullie dit online?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef aaaaarggghh het volgende:
hahaha en via haar vried zijn profiel ook rebecca haar profiel !!!
http://profielen.kinkytijd.nl/?profiel=charisma
ook een sm-er !!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE whahahaahahahhaquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef aaaaarggghh het volgende:
ook een sm-er !!!
Is dit trouwens een poging tot sarcasme? Zodra er gekscherende opmerking en worden geplaatst over haar uiterlijk spring je bijna uit je vel, maar hierover heb je wel een (negatieve) mening. Lekker consequent en ruimdenkend, meid.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:56 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
En ik vind het dus niet erg dat ze het doen, dat moeten ze lekker zelf weten.
Als jij echt vind dat ze het zelf moet weten , dan had je het hier ook niet gemeld!quote:Op zondag 9 november 2008 00:01 schreef aaaaarggghh het volgende:
tuurlijk moeten ze dat zelf weten maar nogal stom als je al zoveel negatiefs over je krijgt om dat zo'n profiel te laten staan ! dan vraag je er gewoon om
leuk voor haar kinderen ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef aaaaarggghh het volgende:
ook een sm-er !!!
ja joh gewoon lekker blijven dizzen hier!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:42 schreef bluejean het volgende:
[..]
Is dit trouwens een poging tot sarcasme? Zodra er gekscherende opmerking en worden geplaatst over haar uiterlijk spring je bijna uit je vel, maar hierover heb je wel een (negatieve) mening. Lekker consequent en ruimdenkend, meid.
Viezie hé?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:37 schreef Skeletor het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE whahahaahahahha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je SM fetish online zetten is iets anders dan aan sex doenquote:
Maar hij/zij doet dat zelf.quote:Op zondag 9 november 2008 01:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
je SM fetish online zetten is iets anders dan aan sex doen
Eh duhquote:
Dat zal haar vriend wel doen, zij is de ontvangende partij. Ook al kan Rebecca natuurlijk wel een aardige hoop produceren.quote:Op zondag 9 november 2008 00:04 schreef childintime het volgende:
Misschien heeft ze er wel gewoon dikke schijt aan. Respect voor iemand die zich zo profileert
Met een overdosis zwaar politiek correct 'mag dat mens zelf weten wat ze in haar vrije tijd doet?'-commentaar eronder, terwijl minstens de helft ervan stiekem vast smult van het nieuws.quote:Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef RSie het volgende:
speciaal voor de fans: Rebecca staat nu ook met haar profielleke op telegraaf.nl
"Inderdaad"? Wie beweert dat dan?quote:Op maandag 10 november 2008 23:27 schreef timmmmm het volgende:
Wat een Non-nieuws weer zeg, dit, ze kan nu inderdaad ineens een stuk slechter zingen
zingen kon ze toch al nietquote:Op maandag 10 november 2008 23:27 schreef timmmmm het volgende:Wat een Non-nieuws weer zeg, dit, ze kan nu inderdaad ineens een stuk slechter zingen
De foto's staan ook nog op de site...quote:Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef RSie het volgende:
speciaal voor de fans: Rebecca staat nu ook met haar profielleke op telegraaf.nl
quote:Op maandag 10 november 2008 22:58 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Met een overdosis zwaar politiek correct 'mag dat mens zelf weten wat ze in haar vrije tijd doet?'-commentaar eronder, terwijl minstens de helft ervan stiekem vast smult van het nieuws.
Ik ffe klikken, ik denk: vooruit, het is Kinkytijd, koekje erbij?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:52 schreef tong80 het volgende:
................................
Toch is het profiel van Rebecca inmiddels van de site verwijderd.
quote:
Hij's leukquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:52 schreef tong80 het volgende:
Van de FP :
Rebecca, de gezette deelneemster van Popstars, is in opspraak geraakt. De lieveling van het publiek heeft namelijk samen met haar man een profiel aangemaakt op een sm-site.
Met haar goede zangkwaliteiten heeft Rebecca respect afgedwongen bij de kijkers van het SBS 6-programma. Na een beetje googlen wordt echter al snel duidelijk dat ze naast zingen nog andere hobby's heeft. Op een internetsite deelt ze samen met manlief haar voorliefde voor sm en kinky seks, vergezeld van foto's.
Henkjan Smits is bang dat deze smet op het blazoen van Rebecca haar carrière geen goed zal doen. Zij staat bij het Nederlandse publiek namelijk bekend als de ideale schoondochter, maar dat zou nu wel eens kunnen zijn veranderd.
SBS maakt het niets uit. De campingzender vindt dat iemand zelf moet weten wat hij of zij met haar vrije uiers uitspookt. Toch is het profiel van Rebecca inmiddels van de site verwijderd.
quote:Op maandag 24 november 2008 16:19 schreef maxson het volgende:
Zingen kan ze, maar alleen daarmee zal ze er niet komen. Het oog wil ook wat en zeker niet deze Rebecca...en laten we eerlijk zijn, ik zie liever een lekker wijf dat iets minder goed kan zingen.
Draai jij muziek om het uiterlijk van de artiesten?quote:Op maandag 24 november 2008 16:19 schreef maxson het volgende:
Zingen kan ze maar , alleen daarmee zal ze er niet komen.Oog wilt ook wat en zeker niet deze Rebecca...en laten we eerlijk zijn , ik zie liever een lekkere wijf die iets minder goed kan zingen
Dan moet je zo iemand niet door laten gaan tot in de hogere regionen. Wees dan eerlijk en zeg:quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:22 schreef Silenus het volgende:
Ach, die jurk was gewoon een schande voor de mode, voor haarzelf en voor ons vaderland. M'n beeldscherm sprong bijna.
Ze heeft al genoeg veren in d'r dikke reet gekregen, krijgt ze eens (terechte!) kritiek en dan moet mevrouw huilen...Och och, wat erg zeg.
Een popster heeft ook een voorbeeldfunctie. Dat ben je dus niet als je 140 kilo weegt en met een zweep op een profielensite gaat staan.
Natuurlijk zijn er meer popsterren die dik zijn (wijlen Pavarotti), of niet het goede voorbeeld geven (Britney Spears), maar zij kunnen dat compenseren met charisma of een lekkere ass + tieten. Iets wat je van die berg vlees niet kunt zeggen.
Dat ben ik met je eens. Er wordt nu een spelletje met haar gespeeld, en dat verdient ze ook niet. Ze laten haar doorgaan als 'publiekstrekker' (het bijzondere aan dit programma is namelijk dat er een dikke lelijkerd is die heel goed kan zingen en daarom kijken mensen), maar het is allang duidelijk dat ze niet gaat winnen. Daar heeft ze het figuur en uitstraling gewoon niet voor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dan moet je zo iemand niet door laten gaan tot in de hogere regionen. Wees dan eerlijk en zeg:
En popstar is een lekker wijf of lekkere gozer, knap, rimpeloos en superslank. Dán ben je reeël. En tuurlijk: een draak van een jurk, een regelrechte nachtmerrie.
Maar het kan allemaal ook anders gebracht worden. en do'nt worry straks vliegt ze er evengoed uit.
Is het niet om haar jurk, dan wel om het feit dat ze niet kan dansen. Maar of dit nou allemaal zo fair is, dat weet ik niet.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:22 schreef Silenus het volgende:
Ach, die jurk was gewoon een schande voor de mode, voor haarzelf en voor ons vaderland. M'n beeldscherm sprong bijna.
Ze heeft al genoeg veren in d'r dikke reet gekregen, krijgt ze eens (terechte!) kritiek en dan moet mevrouw huilen...Och och, wat erg zeg.
Een popster heeft ook een voorbeeldfunctie. Dat ben je dus niet als je 140 kilo weegt en met een zweep op een profielensite gaat staan.
Natuurlijk zijn er meer popsterren die dik zijn (wijlen Pavarotti), of niet het goede voorbeeld geven (Britney Spears), maar zij kunnen dat compenseren met charisma of een lekkere ass + tieten. Iets wat je van die berg vlees niet kunt zeggen.
Wijnhuis was niet zo verkankerd toen ze begon, dat is Rebecca natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
Om nu maar inhoudelijk te reageren:
wat maakt het in vredesnaam uit of ze te dik is of niet, zolang ze maar kan zingen
Wat is trouwens de voorbeeldfunctie van Amy Wijnhuis, om er maar een te noemen? Of al die andere drugs verslaafde artiesten? Dat vind jij beter dan kilo's teveel of een zweepje?
Jij heb t toch controle over je afstandsbediening?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:12 schreef Dakota het volgende:
het gaat niet alleen om haar corpulente lijf
ze is ook bar lelijk, een hel om naar te kijken. Als ze lacht wil ik haar keel dicht knijpen alleen passen mijn handen daar toch niet omheen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:24 schreef RSie het volgende:
vindt het toch een beetje jammer dat ze door haar omvang zoveel aandacht krijgt en dit soort sponsordingetjes erbij krijgt. als die Janneman enigzins integer was geweest had hij zijn diensten buiten de publiciteit aangeboden. nu krijgt Chubby speciale aandacht met haar kleding en de rest van de kandidaten moet het maar doen met wat hun aangereikt wordt en krijgt dus minder aandacht.
Ik hoop dat het snel over is met die poistieve discriminatie en dat ze ondanks haar (volgens sommigen) goede stem er dit weekend ongenadig hard uitgetrapt wordt.
Pavarotti had geen lekkere ass, wel tieten trouwens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:22 schreef Silenus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |