De beste band uit de jaren 80 :quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ze wordt gebruikt als circusact, voor de kijkcijfers.
Vanavond was ze toevallig ook weer als allerlaatste aan de beurt.
En ze lijkt me geschikt voor een solo-carriëre, niet als een lid van een popgroep, wat de bedoeling van Popstars is.
Idols of The X-factor lijkt me een beter programma voor haar.
Dat vind ik niet. Waarom wordt ze gebruikt als circusact? Als je je ogen dichtdoet en luistert dan hoor je het verschil met de rest. Er zijn legio artiesten die alleen om hun uiterlijk zijn doorgebroken (slank lijf, leuk koppie) maar die je dus niet in het echt moet horen zingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ze wordt gebruikt als circusact, voor de kijkcijfers.
Vanavond was ze toevallig ook weer als allerlaatste aan de beurt.
En ze lijkt me geschikt voor een solo-carriëre, niet als een lid van een popgroep, wat de bedoeling van Popstars is.
Idols of The X-factor lijkt me een beter programma voor haar.
Ach, circusact is misschien wat zwaar uitgedrukt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:35 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Waarom wordt ze gebruikt als circusact? Als je je ogen dichtdoet en luistert dan hoor je het verschil met de rest. Er zijn legio artiesten die alleen om hun uiterlijk zijn doorgebroken (slank lijf, leuk koppie) maar die je dus niet in het echt moet horen zingen![]()
Ik vind wel dat zij een statement maakt. Dik zijn wil niet zeggen dat je niet bij de maatschappij hoort en een loser bent; het zegt alleen maar dat je extra hard je best moet doen om te laten zien wie je bent.
Wat mij betreft wint zij; ik vind haar top. Ik hoor haar 10 keer liever dan rest die door is. Alinson Moyet hoorde eerst ook bij een band (Yazoo) en dat voldeed ook prima. Ik snap niet zo goed dat iemand die niet in het standaard plaatje past, niet geschikt zou zijn al popster. Het gaat toch om je kwaliteiten en niet om je looks?
Ik heb dat allemaal niet gezienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, circusact is misschien wat zwaar uitgedrukt.
Alhoewel ik met name vorige week dat haar dwingen mee te doen met het dansen op zijn zachtst gezegd niet erg integer vond van de programmamakers.
En dan natuurlijk lekker haar tranen in beeld brengen.
Van mij mag ze ook wel winnen hoor, maar het doel van het programma is dat er een popgroep wordt gevormd, en ze lijkt mij toch echt een typisch voorbeeld van een solo-artieste.
Of het moet een popgroep worden waarin zij het middelpunt is, en de rest een ondergeschikte rol heeft.
hehehe die heb ik lang niet gezienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:56 schreef Svensational het volgende:
Ik gun haar de vijfde plek!
[ afbeelding ]
Gelukkig is er voor mensen zoals jij TMFquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goede stem, maar het uiterlijk 'verpest' dat voor mij. Ga er niet voor mijn plezier naar zitten kijken.
érg scherp opgemerkt jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef Regina7 het volgende:
Ik vind haar wel dik. Maar vlotte babbel, leuke stem en ook een leuk koppie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |