ik kan ze gewoon zien via sbs6quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:24 schreef Skeletor het volgende:
Ik kan de video's van haar niet terugkijken op de site![]()
Ben je dan echt verplicht om naar die show te kijken
Ze was niet zo goed idd maar nog wel verreweg beter dan de rest.quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef bondgirl007 het volgende:
Klinkt misschien gemeen maar ik vind Rebecca flink overgewaardeerd.
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat de jury haar eergisteravond een 9 gaf.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze was niet zo goed idd maar nog wel verreweg beter dan de rest.
Het enige wat ik vind wat beter kan is dat ze de ademhaling moet leren beheersen...quote:
Ik ook niet. Ik vind geen enkele artiest tot nu toe uitspringen. Saaie stemgeluiden. SBS6 pauperzender. Lelijke liedjes. En dat dat laatste meisje door is. Ongelooflijk. ZO vals zingen bij een liveshow. Om te schamen.quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef bondgirl007 het volgende:
Klinkt misschien gemeen maar ik vind Rebecca flink overgewaardeerd.
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat de jury haar eergisteravond een 9 gaf.
Stiekum rukken mannen zoals jij zich af op zeugen, ik ken ze wel grote bek maar ondertussen een paal in de broek van hier tot tokio. Man kraak dat aardige leuke spontane mens niet zo af omdat ze enkele maten meer heeft. Ze kan keigoed zingen en ik hoop dat zij wint..al is het om al die mannen in ons land stiekem een stijve te bezorgen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef Skeletor het volgende:
Rebecca is die zeug toch??
Zingen kan ze wel, maar een popstar?? Nou nee.. Volgens mij past ze niet eens op een poster
Ze past er niet op helaas voor jouquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:44 schreef Skeletor het volgende:
ow ja... ik keek onder het kopje "finalisten" en Rebecca's video link is de enige die niet klikbaar is...
Nee, maar nu wel. Dankjequote:Op vrijdag 7 november 2008 08:02 schreef apestaartje het volgende:
Ze blijkt twee kinderen te hebben.
Ben ik de enige die automatisch beelden op haar netvlies krijgt van hoe 'de daad' er ongeveer uit moet hebben gezien?![]()
1 woordquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:02 schreef apestaartje het volgende:
Ze blijkt twee kinderen te hebben.
Ben ik de enige die automatisch beelden op haar netvlies krijgt van hoe 'de daad' er ongeveer uit moet hebben gezien?![]()
Sommige mensen met een maatje meer hebben nog iets aantrekkelijks, maar daar hoort zij niet bij (en já, ik weet dat ik in een fantopic zit).
Raak je er opgewonden van? Ik neem aan dat dikke mensen net zo neuken als dunne mensen. Of denk jij dat ze aan een rekstok hangt en zes komkommers inbrengt ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:02 schreef apestaartje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |