Wat eh... voorbárigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat is zń artiestennaam Greys
HJ is dan ook een overgeilde lotuslover.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:12 schreef Svensational het volgende:
Wel een beetje aso van HJ om er zo doorheen te bleren.
I luf McSexyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Je had dit topic best I luf Ruben mogen noemen hoor, scheetje!
modelatie heet datquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
I luf McSexy
Goed gezongen wel dit zeg, behalve de overgang naar de andere toonsoort.
Maar ze heeft de uitstraling van een zak aardappels.
yeah surequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef conleche het volgende:
Ik vin 'm zo zielig, ik wil hem knuffelen....
Ik snapte het ook al niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Laten we zijn stembanden even verknallen... echt goed HJ!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:32 schreef Svensational het volgende:
Th moment I wake up, before i put on my make-up!
Nee das echt niet waar!! Ook te vadsig en dat had je nog dat borsthaar, dusse......quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wil hem bruut n*ken, maar dat durft ze niet te zeggen.
als die al te vadsig isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee das echt niet waar!! Ook te vadsig en dat had je nog dat borsthaar, dusse......
Ruben vadsig, deze gozer vadsig, ik snap er ook niets vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
als die al te vadsig is![]()
*borrelnootjes wegzet*
Desinteresse in de muziek. Totaal geen tekstbeleving.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:27 schreef doeka het volgende:
Zit nu een tijdje te kijken, maar begrijp niet zo goed dat ze geen van allen in staat zijn om die paar regels tekst uit hun hoofd te leren.
Onbegrijpelijk.
IRL ben ik wat minder kritisch hoor, maar voor fantasieneukertjes wil ik alleen het beste dat begrijp je....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
als die al te vadsig is![]()
*borrelnootjes wegzet*
Omdat ze nooit naar school zijn gegaan? Volledig alle tijd in hun zangtalent gestoptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:27 schreef doeka het volgende:
Zit nu een tijdje te kijken, maar begrijp niet zo goed dat ze geen van allen in staat zijn om die paar regels tekst uit hun hoofd te leren.
Onbegrijpelijk.
Nee dees zou ik doen....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
Wel super gedurfd, dit nummer.
Echt een boyband jongen qua looks.
Of is deze ook te vadsig?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Think: George, My Best Friends Wedding
Eens, dit zuigt ook zo verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:30 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een grafnummers...tot nu toe pas 2 nummers gehoord wat je ook echt muziek kan noemen.
het moet niet te muzikaal worden he! blijf je doelgroep dienen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:30 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een grafnummers...tot nu toe pas 2 nummers gehoord wat je ook echt muziek kan noemen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
amy macdonalds, meer iets voor rebecca
Film niet gezien? Met die geweldige gay die aan tafel in een kreeftrestaurant dit nummer ging zitten zingen?quote:
[..]
het moet niet te muzikaal worden he! blijf je doelgroep dienen!
Niet zo he, vieze bullebakquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
nee dit is een schatjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik
Dit wijffie mogen ze afvoeren wat mij betreft.
pompomsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef dronkeykong het volgende:
Te weinig swing
Hoe de neuk kan je dat nou doen met dat eentonig gejank
uhuh, ik moet binnen een week of 8 bevallenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:32 schreef Merel het volgende:
Dakota! Zwanger?! Ik mis heel wat tegenwoordig!
typisch gedrag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Ziek, zwak, misselijk, moe, wat een gezeur.
Dus nu lijk je een beetje op Rebecca?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
uhuh, ik moet binnen een week of 8 bevallen
Nu al sterren gedragquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Ziek, zwak, misselijk, moe, wat een gezeur.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Dakota het volgende:
Die Gijs gaat door omdat hij zich gegeven heeft en Deon gaat door omdat patricia hem wil neuken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Co, wat denk je, zitten onze negerts er bij, bij de laatste tien?
Moet haast wel he, er zijn verder niet zoveel goede heren
foto's graag beperken tot OUDquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus nu lijk je een beetje op Rebecca?
Huh ik dach dat jij die jongen was met genderdisforie oidquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
UUuuhhh ik weet op wie je doeltquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Huh ik dach dat jij die jongen was met genderdisforie oid
Die nu borsten heeft.
Nou ja, ze doet lastig over dat zwart, misschien een sterfgevalletje? En nee, ik ga geen grappen maken over reverse cowgirl.quote:
Oh ja doager oid leek er iig kwa nick opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:39 schreef Dakota het volgende:
[..]
UUuuhhh ik weet op wie je doelt
maar eh
stfu nee
da is toch diogener argh ofzo
quote:
zekers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
Mooi.
valt me op dat veel mensen haar beginnen te idoliseren (is dat uberhaupt een woord?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:43 schreef Adelante het volgende:
die stem
ogen dicht doen en genieten, dat gaat met sex dan weer niet, maar ach...
Bicmaccaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:43 schreef NoNickOne het volgende:
I want one big mac in time yalalalalaaaaaa
whehehequote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Hoe kan die Maurice nou NEE tegen Brandy zeggen
Yes, Floor doorquote:
Ze willen in Australie scorenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:53 schreef sjimz het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die Sidney er nog in zit?
Die hint heeft Boy ook niet door.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:55 schreef Pheno het volgende:
Zal ze de hint door hebben na zoveel afwijzigingen in al die talentenshows?
Rebecca kan gewoon reclames gaan inzingen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef Dakota het volgende:
nouja het is erger dat ze rebecca enige hoop geven..net als dat ze met al die oudjes hebben gedaan.
Sidney of Nathalie er als eerste uit alsjeblieft!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef Adelante het volgende:
Rebecca
ruben
brandy
deon
steffie
sidney
floor
norman
naomi
nathalie
same here, wil iemand rebecca aan naar 4600 sms-enquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
same here, wil iemand rebecca aan naar 4600 sms-en
Ja maar ze willen nu een popgroep vormen.. Iedereen weet dat ze daar niet in kan dus gun dan een ander de kansquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Rebecca kan gewoon reclames gaan inzingen hoor
Als ie door was wou ie welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wilde niet, maar nu moet ie. Voor straf
Nee, gewoon de beste vier, alleen zullen dat geheel toevallig twee jongens en twee meisjes zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Heb niet de moete genomen er naar te zoeken, maar moet het bandje uit evenveel dames als heren gaan bestaan?
Verwacht ik ook wel, heb nog nooit iets gezien met 3 meiden en 1 gozer, andersom wel, maar dan staan de 3 gozers meestal een instrument te bespelen. Alhoewel, Rebecca en 3 gozers op de achtergrond??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, gewoon de beste vier, alleen zullen dat geheel toevallig twee jongens en twee meisjes zijn.
the corrsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verwacht ik ook wel, heb nog nooit iets gezien met 3 meiden en 1 gozer, andersom wel, maar dan staan de 3 gozers meestal een instrument te bespelen. Alhoewel, Rebecca en 3 gozers op de achtergrond??
Ook niet de 'slankste', maar wel minder 'prominent' aanwezig dan Rebecca, en ook een wat fotogenieker hoofd......quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook niet de 'slankste', maar wel minder 'prominent' aanwezig dan Rebecca, en ook een wat fotogenieker hoofd......
Zowiezo is ook in NL de kwaliteit van Idols/X-Factor (RTL dus) hoger dan SBS (So you wanna be a) Popstar(s). Vreemd genoeg kijken er nu meer mensen naar Popstars dan naar de laatste editie Idols geloof ik....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:20 schreef Dakota het volgende:
als je eens wat random flimpjes bekijkt van australian idol en dan deze pauperzooi.. schamen !
Ik moet zeggen dat ik die Brandi wel aardig vind kunnen zingen hoor...quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het niveau is inderdaad erg laag, de meeste echt goeie zijn er al uitgebonjourd.
Idd. Rebecca is erg goed, maar ik zie haar meer als solist dan als een van een groepje. Dat Gijs er uit ligt is belachelijk. Die was ondanks dat ie zn stem kwijt was erg overtuigend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef SCH het volgende:
Het klasseverschil tussen Rebecca en de andere kandidaten is wel pijnlijk groot zeg.
Zelfs nog minder dan de winnaars van dat Twins programma ?? Kan toch haast niet ???quote:Op maandag 27 oktober 2008 05:18 schreef Greetings het volgende:
Zo, net even via SBS gemist gekeken.
Wat een toneelstukje van de jury op het einde: bijna constant 1x ja en 1x nee, waarna HJ het oordeel mag vellen. En ze doen net of het spontaan "ja" of "nee" is, maar dat zou helemaal niet kunnen, want dan was het niet zeker dat er precies 10 kandidaten door zouden gaan![]()
![]()
Maar van de afvallers vind ik alleen Jamie en Lotus terecht. Ik had ook Floor, Nathalie en Sidney laten afvallen.
Echt belachelijk dat die Eliseen Falloney
niet door zijn
![]()
Maar 1 ding is zeker: dat popgroepje wordt nog minder succesvol dan de carriere van Sharon Kips![]()
![]()
Of dan Men2B
Roef & Marian?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:18 schreef GieJay het volgende:
Vergeet:
[ afbeelding ]
niet...
en hoe heette die andere 2 boertjes ook alweer? Dries ofzo en dat uber lelijke wijf..
niet vergeten
Inderdaad.. Wat een stel ongelovelijke kneusen zijn dat..quote:
bronquote:Henkjan Smits: ‘Rebecca is niet te dik voor Popstars’
Geplaatst op vrijdag 31 oktober 2008 om 12:02
De finalisten van Popstars zijn bekend. Uit de duizenden aanmeldingen zijn tien talenten overgebleven die gaan strijden om een plaats in de nieuwste popgroep van Nederland. Eén van de talenten die vanaf vanavond tegen elkaar strijden in de liveshows op SBS 6, is de zwaarlijvige Rebecca. Het is de vraag of zij wel in een nieuwe popgroep past. “Ja natuurlijk“, zegt jurylid Henkjan Smits resoluut. Hij voegt toe: “En Rebecca moet juist niet gaan afvallen. Haar figuur hoort gewoon bij haar.”
Nance en Gerard Joling presenteren vanaf deze vrijdagavond de liveshows, opnieuw bijgestaan door de strenge juryleden Henkjan Smits, Patricia Paay en Maurice Wijnen. Zes meiden en vier jongens hebben de finaleshows van Popstars bereikt. De jongste van hen is 17 en de oudste 33 jaar.
Rebecca is één van de finalisten. “Oké, ik heb wel eens iemand weggestuurd die ik te dik vond en die was dunner dan Rebecca. Maar schoonheid komt van binnen uit. Je bent alleen te dik als je je te dik vóelt“, zegt Henkjan Smits in De Telegraaf. “Het leeft. Op straat zeggen mensen ’Rebecca is een schatje’ of ’kan ze niet weg’. Ja, zij maakt iets los bij mensen. Ze past goed in een groep. Als het een dansgroep zou worden, is het een ander verhaal. Maar Rebecca kan waanzinnig zingen.”
Rebecca zelf was eerst bang om mee te doen. “Ik was bang om bespot te worden om mijn uiterlijk. Maar mijn vriend Michael heeft me aangespoord. Mijn grote voorbeeld is Karin Bloemen. Zij is ook een forse vrouw, maar ze is zo mooi en ze kan zo goed zingen.”
De drie finalisten die volgens de jury en het Nederlands publiek het minst hebben gepresenteerd in de liveshows op vrijdag, moeten het vanaf 7 november op zaterdag opnieuw tegen elkaar opnemen in Popstars: De Uitslag. Het publiek bepaalt dan samen met de jury wie er mag blijven en wie er moet vertrekken.
Volgens SBS 6 is Popstars, vanavond om 20.30 uur te zien, een groot succes. “Meer dan 2 miljoen kijkers volgden de bekendmaking van de tien finalisten op 31 oktober.”
Ik zou het mooi vinden als Rebecca zou afvallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
Wie mag er als eerste afvallen van jullie? Gewoon eerste indruk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |