Omdat ze nooit naar school zijn gegaan? Volledig alle tijd in hun zangtalent gestoptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:27 schreef doeka het volgende:
Zit nu een tijdje te kijken, maar begrijp niet zo goed dat ze geen van allen in staat zijn om die paar regels tekst uit hun hoofd te leren.
Onbegrijpelijk.
Nee dees zou ik doen....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
Wel super gedurfd, dit nummer.
Echt een boyband jongen qua looks.
Of is deze ook te vadsig?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Think: George, My Best Friends Wedding
Eens, dit zuigt ook zo verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:30 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een grafnummers...tot nu toe pas 2 nummers gehoord wat je ook echt muziek kan noemen.
het moet niet te muzikaal worden he! blijf je doelgroep dienen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:30 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een grafnummers...tot nu toe pas 2 nummers gehoord wat je ook echt muziek kan noemen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
amy macdonalds, meer iets voor rebecca
Film niet gezien? Met die geweldige gay die aan tafel in een kreeftrestaurant dit nummer ging zitten zingen?quote:
[..]
het moet niet te muzikaal worden he! blijf je doelgroep dienen!
Niet zo he, vieze bullebakquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
nee dit is een schatjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik
Dit wijffie mogen ze afvoeren wat mij betreft.
pompomsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef dronkeykong het volgende:
Te weinig swing
Hoe de neuk kan je dat nou doen met dat eentonig gejank
uhuh, ik moet binnen een week of 8 bevallenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:32 schreef Merel het volgende:
Dakota! Zwanger?! Ik mis heel wat tegenwoordig!
typisch gedrag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Ziek, zwak, misselijk, moe, wat een gezeur.
Dus nu lijk je een beetje op Rebecca?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
uhuh, ik moet binnen een week of 8 bevallen
Nu al sterren gedragquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Ziek, zwak, misselijk, moe, wat een gezeur.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Dakota het volgende:
Die Gijs gaat door omdat hij zich gegeven heeft en Deon gaat door omdat patricia hem wil neuken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Co, wat denk je, zitten onze negerts er bij, bij de laatste tien?
Moet haast wel he, er zijn verder niet zoveel goede heren
foto's graag beperken tot OUDquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus nu lijk je een beetje op Rebecca?
Huh ik dach dat jij die jongen was met genderdisforie oidquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
UUuuhhh ik weet op wie je doeltquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Huh ik dach dat jij die jongen was met genderdisforie oid
Die nu borsten heeft.
Nou ja, ze doet lastig over dat zwart, misschien een sterfgevalletje? En nee, ik ga geen grappen maken over reverse cowgirl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |