abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62835273
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En bedankt

Moet ik dan altijd door elkaar gerammeld worden, omdat het comfort in die dingen -20 is?
Ga toch fietsen, stuk comfortabeler.
pi_62835382
Verhuis gewoon ofzo. Je gaat toch niet in zo'n kut gat wonen Als je eens met de trein het land in wil, zit je vast aan die kutbus die nooit rijdt als jij m wilt hebben..
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:58:01 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62835457
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:49 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ga toch fietsen, stuk comfortabeler.
Je fiets een week in Leeuwarden stallen is duurder dan met de bus gaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:59:36 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62835498
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Verhuis gewoon ofzo. Je gaat toch niet in zo'n kut gat wonen Als je eens met de trein het land in wil, zit je vast aan die kutbus die nooit rijdt als jij m wilt hebben..
Ehm, ik woon in Groningen hoor. En trouwens de afstand naar het station is te befietsen, iets wat ik dan ook wel regelmatig doe hoor als ik bij mijn ouders thuis ben
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62835758
Wat is dat dan dan de hele tijd met lijn 22 naar Wergea en zo
pi_62839789
laat ze lijn 22 dan maar niet opheffen als daar zo veel 8 meter ellende op rijd

dan gaan ze t strax weer hier inzetten OES:
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:00:22 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62845253
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:09 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat is dat dan dan de hele tijd met lijn 22 naar Wergea en zo
Ik wil ook eens fatsoenlijk kunnen reizen daar.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62845726
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
laat ze lijn 22 dan maar niet opheffen als daar zo veel 8 meter ellende op rijd

dan gaan ze t strax weer hier inzetten OES:
Ach, als de geruchten (Wiki) kloppen moeten er zowiezo nog een aantal naar NH-N
voor "de minder drukke streeklijnen en de stadslijnen in Schagen en Enkhuizen".
Beef R. Wijker
pi_62846259
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

Ach, als de geruchten (Wiki) kloppen moeten er sowieso nog een aantal naar NH-N
voor "de minder drukke streeklijnen en de stadslijnen in Schagen en Enkhuizen".
ze mogen ze allemaal hebben
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:36:22 #110
170734 Lemjur
Hjallrawr.
pi_62847997
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

Ach, als de geruchten (Wiki) kloppen moeten er zowiezo nog een aantal naar NH-N
voor "de minder drukke streeklijnen en de stadslijnen in Schagen en Enkhuizen".
Godsamme, als er ook maar een Frysker op mijn lijn durft te verschijnen
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
  Spellchecker zaterdag 1 november 2008 @ 05:15:47 #111
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_62855740
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:36 schreef Lemjur het volgende:

[..]

Godsamme, als er ook maar een Frysker op mijn lijn durft te verschijnen
Dan...?
Tevens -purist.
pi_62865246
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 05:15 schreef NoBody122 het volgende:

[.Godsamme.]

Dan...?
... zal god 'm liefhebben. Zei ie toch?!
Beef R. Wijker
pi_62865500
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef BeefRWijker het volgende:

[.Citaro's op streek.]

Dat hadden we volgens mij niet afgesproken.

Gisteren inderdaad de 3300 gespot in Beverwijk.
En vandaag de 3302.

Ze zijn volledig bestikkerd dus 't zullen wel blijvertjes zijn, neem ik aan.
Lijkt me sterk dat ze ze in december nog eens om gaan stikkeren voor Alkmaar stad.
quote:
Bovendien is er ook nu al krapte op de stad, daar reden ook op sommige lijnen streekbussen.
Las op een ander forum dat de 12 meter Ambassadors van Alkmaar Stad ook al stuivertje
aan het wisselen zijn met een paar wagens van Hermes (183x) en SVN (510x).
De Alkmaarse wagens (820x) rijden nu in Amersfoort, aldus Busfoto.nl.

[ Bericht 2% gewijzigd door BeefRWijker op 03-11-2008 17:19:50 ]
Beef R. Wijker
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:31:18 #114
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62871407
Vind 't wel weer vreemd dat xx alleen de bestickering doet van die Amba's en Citaro's.
Ook vreemd dat BRU dit zomaar toe laat. Net als de gemeente. Want was er niet afgesproken dat xx de complete huisstijl bleef hanteren. Dat betekend dus ook de huisstijl IN de bussen. Dus geen xx stoelen. Die Zuid Targent stoelen zijn niet voor niets vervangen voor de GVU stijl.

Beetje jammer.
En nog iets graf irritants. In die Amba's zit geen deurknop! Serieus, sta je daar omdat de sjoof vergeet de deuren te openen omdat alle andere bussen deurknoppen hebben. Dat mogen ze echt rap inbouwen want dit is gewoon irritant. Wel grappig mensen staan te zoeken naar die deurknop.

Ook gek is dat ze half half InfoXX hebben, wel Truus die 't omroept maar geen schermpje.
Wanneer wordt dat eigenlijk eens in de andere bussen van GVU ingebouwd. Zelfs in de 900 serie zit 't nog steeds niet voor de reiziger. Duurt toch alweer euhm een jaar of hmmm 3 of zo? Mag nu ondertussen wel eens werkend zijn in de bussen om eerlijk te zijn.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_62882472
Ik heb laatst in dat boek gebladerd over streekbussen van de afgelopen twintig jaar en er stond in dat het er in de jaren 90 niet overzichtelijker op is geworden voor de reiziger met het afstappen van huisstijlen en bustypes die binnen de kortste keren uit de productie werden gehaald. De LOB/MB200 ging tenslotte 21 jaar mee.
pi_62884419
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:44 schreef J_TM het volgende:
Ik heb laatst in dat boek gebladerd over streekbussen van de afgelopen twintig jaar en er stond in dat het er in de jaren 90 niet overzichtelijker op is geworden voor de reiziger met het afstappen van huisstijlen en bustypes die binnen de kortste keren uit de productie werden gehaald. De LOB/MB200 ging tenslotte 21 jaar mee.
Dat is niet zo heel moeilijk. Je maakt het model 10 jaar lang en laat ze elk 10 jaar rijden.
Als de laatste 10 jaar gereden heeft heeft het model als zodanig 20 jaar lang gereden.
De O408-en rijden ook al bijna 20 jaar maar de bussen die nu nog rijden zijn van veel jonger datum.
Als de laatste Alliance B96's nog een paar jaartjes doorrijden is het model ook 20 jaar oud.
Beef R. Wijker
pi_62886384
quote:
De nieuwe VDL-Berkhof Ambassadors door: Stefan Veenenberg

In deze fotoreportage de nieuwe VDL-Berkhof Ambassadors uit de 4100-serie die sinds kort in de provincie Utrecht rijden. Deze wagens rijden inmiddels op de lijnen 41, 43 (geëxploiteerd door Wijk bij Duurstede) en 180 (geëxploiteerd door o.a. Oudewater). De nieuwe Ambassadors hebben een EEV-motor en een ruimer interieur met comfortabelere banken. Ook de achterzijde is licht gemodificeerd naar voorbeeld van de Brabantse Ambassadors. Over niet al te lange tijd zullen ook de gele Ambassadors instromen. Deze gaan rijden in opdracht van het Bestuur Regio Utrecht.

Al een tijdje is bekend dat de MAN Lion's City's 8829-8882 verhuizen naar Noord-Holland.

De Den Oudstens zullen afgevoerd worden. Waar de VDL-Berkhof Ambassadors (met Euro III-motor) en de Mercedes-Benz Citaro's is nog even afwachten.
http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/busfoto/stefanveenenberg/

Oops?
Beef R. Wijker
  Redactie Frontpage / Sport zondag 2 november 2008 @ 17:59:57 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62886904
Dat is volgens mij niet Noord-Holland, maar Fryslân
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62889317
quote:
Hier de Connexxion 888, MAN A78 Lion City (Diesel) Bouwjaar 2006.

Deze bussen uit de serie 8853 t/m 8882 komen ook naar Zeeland en gaan rijden vanuit de stalling Haamstede en st'Maartensdijk.
Dus dan rijden er alleen nog maar lagevloers bussen rond in Zeeland.
Dat was ook een eis van de Provincie Zeeland bij de laatste aanbesteding.
http://www.zeeuwse-ovbussen.nl.nu/

Wie 't weet mag 't zeggen
.
Beef R. Wijker
pi_62894054
AMSTERDAM - Amsterdam krijgt snellere busverbindingen met Schiphol en Zaandam. Ook wordt er geïnvesteerd in de tramlijnen naar Nieuw-West. Dat is de Stadsregio Amsterdam overeengekomen met staatssecretaris van Verkeer Tineke Huizinga. In totaal wordt 300 miljoen euro geïnvesteerd in het openbaar vervoer in de Amsterdamse regio. Daarvan wordt de helft betaald door het rijk en de helft door de regio. Dit meldt Het Parool.


Van het geld is 60 miljoen voor verbetering van de 'westelijke tramlijnen', staat in het akkoord van Huizinga met de Amsterdamse regio. Verder komt er 45 miljoen beschikbaar voor de zogeheten Westtangent en 70 miljoen voor een Noordtangent. Daarbij gaat het om snelle buslijnen op vrijliggende baanvakken, vergelijkbaar met de Zuidtangent tussen Haarlem, Schiphol en Zuidoost.

De Westtangent zou moeten gaan lopen tussen station Sloterdijk, via de eindhaltes van de tramlijnen in Nieuw-West naar Schiphol. De Noordtangent leidt van het Centraal Station via de noordelijke IJ-oever naar Zaandam. Ten slotte gaat nog 125 miljoen naar een nieuwe openbaarvervoerverbinding over de A9 tussen Badhoevedorp, Schiphol, Huizen en Blaricum.
pi_62913713
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
Het is hier geen GVB-topic, Flash
Wat maakt t uit, ik mag posten waarover ik wil posten in deze topic en jij hebt het niet voor het zeggen hier dus laat me niet nog een keer zo'n uitspraak horen ok

[ Bericht 15% gewijzigd door Dj-Flash op 03-11-2008 18:19:19 ]
pi_62913968
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:12 schreef Dj-Flash het volgende:

[..]

Wat maakt t uit, ik mag posten waarover ik wil posten in deze topic en jij hebt het niet voor het zeggen hier dus laat me niet nog een keer zo'n uitspraak horen ok
praat geen poep, jij bent ook geen TS, slechts de opener van deel 15. en het is niet zo dat je enige rechten kunt ontlenen van het TS-zijn.
pi_62913979
En ik heb het wel voor het zeggen hier.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 november 2008 @ 18:34:26 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62914299
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:12 schreef Dj-Flash het volgende:

[..]

Wat maakt t uit, ik mag posten waarover ik wil posten in deze topic en jij hebt het niet voor het zeggen hier dus laat me niet nog een keer zo'n uitspraak horen ok
Dreigen is nergens voor nodig

Geef alleen aan dat het GVB een eigen topic heeft
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62916626
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb het wel voor het zeggen hier.
Koest Fido. Af!
Beef R. Wijker
pi_62918672
Woef
pi_62927429
Oprottuh dj-flash, irritant kut-persoon!
pi_62928696
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Oprottuh dj-flash, irritant kut-persoon!
We gaan niet schelden he wat kom je doen in het topic ik ben slechts de opener van dit topic en dan wil je scheldwoorden gaan gebruiken ik zou zeggen flikker zelf maar op.
pi_62929157
Bwhehe, loser!
pi_62932095
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Bwhehe, loser!
:'D

ouwe mopperpot!
pi_62935908
nou hup, even normaal tegen elkaar doen nu en niet gaan schelden en naast schoenen lopen en zo.
pi_62938821
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is volgens mij niet Noord-Holland, maar Fryslân
Dan zijn er ook nog de Gooise Mannekes, XX 8729-8791. Worden die ook vervangen?

Wat was eigenlijk überhaupt de reden om die nog geen 3 jaar oude bussen nu al te vervangen?
Beef R. Wijker
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 november 2008 @ 17:01:54 #133
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62939345
De concessie in het gooi loopt nog wel even door, dus die bussen kunnen daar nog wel blijven denk ik.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62944189
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
De concessie in het gooi loopt nog wel even door, dus die bussen kunnen daar nog wel blijven denk ik.
Die Gooise en Utrechtse bussen zijn anders van dezelfde datum. Blijkbaar was concessie niet de
reden om ze aan te schaffen. Wat bewoog Connexxion om in Utrecht voor het eind van de concessie
nog nieuwe bussen aan te schaffen? Zoiets doe je alleen als je een flater slaat, zoals bijvoorbeeld met
Fryskers, en dan nog krijg je in de regel krijgertjes uit andere gebieden waar een concessie af loopt.
Het lijkt nu wel of deze krijgertjes opzettelijk zijn aangeschafd. Vooruitziende blik of flater?
Beef R. Wijker
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 november 2008 @ 20:34:00 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62945201
Utrecht kende en kent nog meerdere concessies. Utrecht wil deze gezamenlijk aanbesteden in 2011. Voor de periode 2009-2011 was een tussentijdse concessie in enkele gebieden noodzakelijk. xx heeft die gewonnen. Hiervoor waren nieuwe bussen nodig, maar xx leaset deze nu, zoals met de provincie afgesproken. Mocht de vervoerder veranderen, dan gaan de bussen mee over. Dit geldt in ieder geval voor de bussen met de nummers 3159-3289. Deze zijn begroot om 11 jaar mee te gaan.

Over de overige bussen weet ik verder niets. Ik kan wel gaan gokken op de richting waar het in kan gaan en dat is dat xx alle bussen voorzien wil hebben van een EEV motor om zo geen onderscheid te hoeven maken tussen de bussen. Die MAN's voldoen niet aan die eis. De koop van de andere bussen was al geregeld, omdat de Alliances er erg snel uit gaan en vervangen worden door amba's.

De deelserie 4280-4297 bij xx zal trouwens gaan bestaan uit Integro's.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62949918
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
Utrecht kende en kent nog meerdere concessies. Utrecht wil deze gezamenlijk aanbesteden in 2011. Voor de periode 2009-2011 was een tussentijdse concessie in enkele gebieden noodzakelijk. xx heeft die gewonnen.
quote:
Hiervoor waren nieuwe bussen nodig,
Niet echt, zij 't dat Utrecht de eisen nu fors heeft opgeschroefd.
quote:
maar xx leaset deze nu, zoals met de provincie afgesproken. Mocht de vervoerder veranderen, dan gaan de bussen mee over. Dit geldt in ieder geval voor de bussen met de nummers 3159-3289. Deze zijn begroot om 11 jaar mee te gaan.
Dat is nu. Da's nog steeds geen verklaring voor die 3 jaar oude MAN's.
quote:
Over de overige bussen weet ik verder niets. Ik kan wel gaan gokken op de richting waar het in kan gaan en dat is dat xx alle bussen voorzien wil hebben van een EEV motor om zo geen onderscheid te hoeven maken tussen de bussen.
Datzelfde zou dus ook voor de Gooise bussen kunnen gelden.
quote:
Die MAN's voldoen niet aan die eis. De koop van de andere bussen was al geregeld,
Andere bussen? Welke 'andere' bussen.
quote:
omdat de Alliances er erg snel uit gaan en vervangen worden door amba's.
Wat vervingen die Lion's City dan, 3 jaar geleden.
quote:
De deelserie 4280-4297 bij xx zal trouwens gaan bestaan uit Integro's.
Met rolstoel lift! En geen bagage rekken! En sprietjes op 't dak.
Spreek uit toerwagen/speciaal vervoer.
Dingen zien er trouwens niet uit. Lijken steeds meer op een O408 dan minder.
De airco achterop maakt voor mij de Integro tot wat die is. Dit is niks.
Wanneer gaan we nou eens wagens zien met geïntegreerde airco ipv van die
achteraf er op geplempte dingen.

[ Bericht 6% gewijzigd door BeefRWijker op 05-11-2008 20:22:37 ]
Beef R. Wijker
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 november 2008 @ 23:01:34 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62950302
met de andere bussen bedoel ik dus de amba's
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62951981
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef BeefRWijker het volgende:

[.nieuwe Integro's.]

Met rolstoel lift! En geen bagage rekken!
Dingen zien er trouwens niet uit. Lijken steeds meer op een O408 dan minder.
De airco achterop maakt voor mij de Integro tot wat die is. Dit is niks.
Vreemd dat de kentekens al in de bus liggen maar nog niet bekend zijn bij de RDW.
Beef R. Wijker
pi_62952492
rdw site is niet real-time. paar dagen geduld
pi_62954312
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
rdw site is niet real-time. paar dagen geduld
Werken ze daar nog met kladblokjes dan.

Alle gekheid op een stokje, wie geeft die nummers dan uit, als zij dat niet zijn?
Want als zij 't wel zijn dan ga je toch niet eerst een nummer afgeven om je er een paar da-
gen later nog eens om te bekommeren aan wie je dat nummer ook al weer uitgegeven had.
Beef R. Wijker
pi_62954379
De RDW geeft wel de kenteken-nummers uit inderdaad, maar hun systeem is niet gekoppeld met hun website. die word een paar keer per week ge-update.
pi_62954890
quote:
Alkmaar

Inmiddels stikt het hier van de Citaro's en ik moet zeggen het zijn toch fijne bussen om naar te kijken.
Volgens een chauffeur hebben ze maar één nadeel en dat is dat de deuren heel langzaam sluiten.
Je kunt de Citaro's op bijna alle lijnen aantreffen zelfs op scholierenlijn 655.
Er zijn nu drie Citaro's met het opschrift MAXX stadsbus Alkmaar, ook deze rijden soms op de streekdienst.

Voor de Ambassador haters is het nu de tijd om naar Alkmaar te gaan aangezien alleen de korte serie hier aanwezig is. De 18xx en 51xx serie staan voor aanpassing in Nijmegen. Verder is het wachten op de eerste gelede Citaro. De ProCity in deze reportage reed niet op dienst al doet de film dat wel vermoeden.

Tot de volgende keer hou u op de hoogte als er wat verandert.
Aldus Jeroen Divendal op busfoto.nl

Dus die bussen van SVN en Hermes zijn alweer weg ook. Gaat lekker zo.

Oh, en Citaro 3325 gespot in Beverwijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door BeefRWijker op 05-11-2008 01:49:25 ]
Beef R. Wijker
pi_62955742
quote:
Harry van Gelder

AMSTERDAM - Het Franse vervoerbedrijf Transdev heeft een jaar na de koop een coup gepleegd bij busbedrijf Connexxion. Vrijwel de gehele top van het busbedrijf wordt door de Fransen op straat gezet, zeggen ingewijden. Dat geldt zowel voor topman Peter Kortenhorst, tweede man Frank Janssen als voor operationeel directeur Jan Willem van de Wetering.
[]
quote:
Het Franse Transdev kocht vorig jaar twee derde van de aandelen van Connexxion van de Nederlandse staat. Toenmalig minister Zalm zei bij de verkoop in de Tweede Kamer dat het Nederlandse Connexxion beslist geen filiaal zou worden van het Franse vervoerbedrijf. „Maar dat is wat er nu precies wel gebeurt”, zegt een bron die dicht bij de top zit. De bron spreekt van een „drama”.
Bron: De Telegraaf
Beef R. Wijker
  woensdag 5 november 2008 @ 09:36:12 #144
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62961751
Hmmm het gebeurd dus precies zoals ik gedacht had, had al eens ergens gezegd dat de naam Connexxion in 2010 echt exit is en lekker Transdev wordt. Natuurlijk plegen de Fransen een coupe. Dat is toch normaal. Ze gaan samen om groter te worden. Er is net als bij KLM-AirFrance helemaal geen sprake van een samengaan, maar van een ordinaire overname waar de Fransen erg goed in zijn verpakt in suikerzoete lolly's voor de Nederlanders.

XX heeft zoveel verschillende merken en identiteiten, dat gaat de Fransen in het verkeerde keelsgat zitten. Die willen één merk, één identiteit, want, dat kost maar één keer geld. En niet zoveel keren zoals xx in de verschillende merken investeert.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_62962848
nou Qbuzz sla je slag
  woensdag 5 november 2008 @ 11:09:53 #146
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62964106
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef BeefRWijker het volgende:

Met rolstoel lift! En geen bagage rekken!
Dingen zien er trouwens niet uit. Lijken steeds meer op een O408 dan minder.
De airco achterop maakt voor mij de Integro tot wat die is. Dit is niks.
opvallend dat ze nu nog met hogevloers bussen komen.
pi_62964900
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

opvallend dat ze nu nog met hogevloers bussen komen.
daar past meer vering onder
  woensdag 5 november 2008 @ 11:47:26 #148
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62965080
quote:
daar past meer vering onder
moet ook wel, want persoonlijk vind ik een integro alleen lekker rijden als interliner en dan is een beetje comfort wel gewenst.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gnittoo op 05-11-2008 12:06:03 ]
pi_62965458
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:47 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

moet ook wel, want persoonlijk vind ik een integro alleen lekker rijden als interliner en dan is een beeetje comfort wel gewenst.
laagsvloerse rommel heeft geen vering :w
pi_62972469
Hopelijk niet zwahiel; zo blijft de reiziger verward (Goh, alweer een nieuwe busvervoerder ?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')