Kijk, die heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:01 schreef HostiMeister het volgende:
Doegie Cali
En Erik ik heb laatst The Darjeeling Limited gezien, leuke film
Crank is ook erg goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, Cashback, Crank, Wall-E
laatst echt weinig gezien....
Forgetting Sarah Marshall vond ik zelf heel grappig
Ik heb ook niet echt veel gezien lately, cashback en wall-e iig wel;quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, Cashback, Crank, Wall-E
laatst echt weinig gezien....
Forgetting Sarah Marshall vond ik zelf heel grappig
Van het zelfde....quote:
Ik vond the bank job beetje matig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Crank is ook erg goed.
The bank job ook.
Nou ik ben al een hele tijd niet naar de bios geweest. En films downloaden doe ik niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt veel gezien lately
Whehe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond the bank job beetje matig.
Sowieso zijn Jason Statham films vrij slecht maar daardoor wel leuk om te kijken.
Haal hem en Vinnie Jones altijd door de war
Ik ben toevallig laatst nog naar Eagle Eye geweest. Dat was wel de moeite waardquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ik ben al een hele tijd niet naar de bios geweest. En films downloaden doe ik niet.
WEet ik niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Heb je 1408 al gezien? Naar verhaal van stephen king, maar dan beter dan The Mist.
Ik ga nooit naar de bios eignelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ik ben al een hele tijd niet naar de bios geweest. En films downloaden doe ik niet.
The Mist is inderdaad tenenkrommend slecht. Alleen het einde is dan wel weer ok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
WEet ik niet eigenlijk...
Efffe kijken.
The Mist lijkt me bij voorbaat al een kutfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
The Mist is inderdaad tenenkrommend slecht. Alleen het einde is dan wel weer ok.Want?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen dood aan het eind?Signature.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.Hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als nou iedereen dood ging, zou ik 'm nog wel kijken
Maar dit niet.Signature.
Met vrouw is dat niet baggerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de bios eignelijk.
Vind het altijd maar bagger.
fappen in de bios is inderdaad minder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alleeen niet als je gaat zitten vozen in de bios.
Anders is er geen ruk aan.
afppen in de bios is wel sad jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
fappen in de bios is inderdaad minder.
Behoorlijk idd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
of het moet zo'n bios in een steegje zijn, met gordijntjes. Maar dan nog, daar naar toe gaan is wel sad.
ik wil dat jij je nieuwe mac krijgt, dan kan de wereld dat ding eerst betatesten voor mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:42 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil m'n nieuwe mac hebben.
Ik doe het graag voor jequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wil dat jij je nieuwe mac krijgt, dan kan de wereld dat ding eerst betatesten voor mij.
Dat is mooi, tegen de tijd dat starcraft 2 of diablo 3 uit is koop ik er wel 1quote:
Fair enoughquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is mooi, tegen de tijd dat starcraft 2 of diablo 3 uit is koop ik er wel 1
Al gok ik dta ik voor de macbook pro dan ga.
Ik heb geen grote hdd nodig, ik heb toch terabytes aan schijven liggen hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fair enough
Ik heb nu het 2.4 ghz model gekocht, met backlit keyboard () en 250 gb hd.
Vond die pro weer net wat te duur
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen grote hdd nodig, ik heb toch terabytes aan schijven liggen hier
Voor de rest is ie wel leuk ja.
Ja, die zijn echt koningquote:
PBquote:
Aan het werk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:58 schreef Pheno het volgende:
Let niet op mij, ik ben aan het werk op vrijdagavond
Ik heb een terabyte NAS hier, raid-1. 2 terabyte schijfjes gekocht, ding kan alles voor me regelen. Torrent, nieuwsgroepen. Ik moet eens vragen of ze een light irc client met dcc server support er op kunnen zetten, dan zou ik happy zijn. Scheelt me software en ruimte op mac en laptop.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb nu 80 intern en 160 extern, in zo'n knetterklein schijfje.
Maar goed, deze is ook wel hard aan vervanging toe na 7 jaar.
Loopt nog als een zon eigenlijk maar ik wil gewoon wat nieuws
Die schijfruimte die ik nu heb is ook wel veel te weinig eigenlijk...
[..]
Ja, die zijn echt koning
Jammer dat die maar zo weinig ruimte hebben.
Ja, nou ja, studeren voor een examentje. Dat gaat gewoon door als je eenmaal werk hebt hoorquote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een terabyte NAS hier, raid-1. 2 terabyte schijfjes gekocht, ding kan alles voor me regelen. Torrent, nieuwsgroepen. Ik moet eens vragen of ze een light irc client met dcc server support er op kunnen zetten, dan zou ik happy zijn. Scheelt me software en ruimte op mac en laptop.
Tell me 'bout itquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, nou ja, studeren voor een examentje. Dat gaat gewoon door als je eenmaal werk hebt hoor
Dat is wel zo.. maar dat komt nog wel... In 1999 had ik een harde schijf van 2,1GB...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:58 schreef eer-ik het volgende:
Ja, die zijn echt koning
Jammer dat die maar zo weinig ruimte hebben.
Whehe, ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel zo.. maar dat komt nog wel... In 1999 had ik een harde schijf van 2,1GB...
http://www.synology.com/enu/index.phpquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik voel me nu oud. Domme terminalsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja.
Ik weet nog wel dat ik het eerst met een paar honder MB deed
Dan heb ik het ook nog niet gehad over de 286... die wij nog vroeger hadden...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja.
Ik weet nog wel dat ik het eerst met een paar honder MB deed
Ah, nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.synology.com/enu/index.php
Een light server, klein maar erg fijn
Internetz unlock ftw.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, nice
Denk dat ik te vaak onderweg ben en m'n laptop overal en nergens gebruik, om zoiets te kopen.
Ze zijn nog bezig die nieuwe 1,5 terabytes te testen op de synologies.quote:
Zo moe?quote:
Nee valt opzich wel mee. Al kan ik makkelijk om 10 uur slapen denk ik zo, maar dat is tegenwoordig normaalquote:
Damn... geod tpoicquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je maakt een typo.
Het moet geod tpoic zijn.
Geod tpoic, dus goed bezig.quote:
deze ts doet neit aan typosquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef OA het volgende:
[..]
Geod tpoic, dus goed bezig.Spreekt voor zich.
![]()
Goede TS ook en goede TT, zonder typo...
Oferduijdelukquote:
Haha, mooi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moest er echt effe over nadenken.
Uit eten geweest. Daarna ff koffie gezopen en TG gekeken bij broertje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wederom goed bezig dus.
Nog wat zinnigs gedaan vanavond?
cclquote:
Nee, maar dat zal ook nooit gebeuren, daar het chronisch is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:18 schreef OA het volgende:
Hoe ist eigenlijk met je zus? Weer helemaal genezen verklaard enzo?
Het is al ff geleden, maar ik dacht er ineens weer aan...
Ja, ben d'r weerquote:
Aha. Ok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:37 schreef eer-ik het volgende:
Die nicenicenice was trouwens bedoeld op je TG kijk verhaal OA, niet op dat m'n zusje een chronische ziekte heeft.
Ging iets vaut met quoten.
Oh, jawel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:43 schreef OA het volgende:
[..]
Aha. Ok.![]()
Maar is het wel onder controle?
Niet echt nee. Maar als je met pillen een 'gewoon' leven kunt leiden, dan moet dat maar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, jawel.
Het is wel 'managable' , maar het gaat niet weg ofzo.
3 maal daags pillen, rest van het leven.
Niet echt genieten dus.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef OA het volgende:
[..]
Niet echt nee. Maar als je met pillen een 'gewoon' leven kunt leiden, dan moet dat maar.
Prima, moet ik ook doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |