Haha dat is waarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:31 schreef DuTank het volgende:
SiestaGuru (1) Sheep,
SG
wendytje
DuTank
---
Jullie hebben nog wat goed te maken van de volgende ronde he
Nou, omdat ze zich nog zo schamen van de vorige keer zullen ze nu massaal nìèt op je stemmen goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:31 schreef DuTank het volgende:
SiestaGuru (1) Sheep,
SG
wendytje
DuTank
---
Jullie hebben nog wat goed te maken van de volgende ronde he
Ok bedankt. Dacht even dus namelijk dat er dus 3 kills waren en echter hints maar naar 1 maffia.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
3 kills = 3 maffia = hints naar 3 maffia.
Zolang je maar niet weer screenshots gaan proberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:00 schreef Wouser het volgende:
Zal deze keer maar niet iedereen pm-en heaangezien niemand mij toch ooit zal vertrouwen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:18 schreef Sheepcidus het volgende:
tvp
edit: ik stem maar weer gelijk.
##Vote SiestaGuru
Dat zou slim zijn als mafia zijndequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zolang je maar niet weer screenshots gaan proberen
Stel je je wel kandidaat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef lynda het volgende:
Ja en ik stem zoals altijd niet op een burgemeester
Je weet dat voorgaande resultaten kansen niet beïnvloeden toch? Weet je dat niet, ik was ook maffia! Stem op mij!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:40 schreef Susi het volgende:
## Wendy
Vorige keer was je mafia, dus ik schat de kans dat je nu maffia bent lager in
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Je weet dat voorgaande resultaten kansen niet beïnvloeden toch? Weet je dat niet, ik was ook maffia! Stem op mij!
Hoeveel, en wat doe je danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ooooooooooooohh, dat was mijn omkoopmiddelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:57 schreef lynda het volgende:
En toch ben ik heel erg benieuwd naar iets..Maar dat gooi ik aan einde van de ronde er wel uitWaar ben je benieuwd naar? Nu ben ik nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Voor dat geld mag je m'n voeten kussen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:57 schreef timmmmm het volgende:
Maar voor hoeveel, ik heb nog 50 cent voor je
Als ik me verkiesbaar stel voor BM, dan krijg ik denk ik wel jouw stem hè?quote:
Oh, he'd love to.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als ik me verkiesbaar stel voor BM, dan krijg ik denk ik wel jouw stem hè?
Why would I? Bewijs jezelf maar eerst eensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als ik me verkiesbaar stel voor BM, dan krijg ik denk ik wel jouw stem hè?
Kom maar met een goede waaromquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef PrincePolly het volgende:
Jouwe ook? Ben ik van de hatelijke 1 af
Moet ik weer een blij topic openen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Why would I? Bewijs jezelf maar eerst eens
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Moet ik weer een blij topic openen dan?
Ja Hara wat wil je horen?quote:
Voor dat stomme grapje heb je nu -60% kans op mijn stemquote:
skele wiewauquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nog steeds op dat topic aan het wachten PP
Ja, zoiets. En nu alsof je het meentquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:00 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja Hara wat wil je horen?
Blabla dorp Blabla ervaring Blabla winnen Blabla regelmatig online Blabla Blabla Blabla
Alsof ík zulke dingen nóóit doe. Ga kankeren op de mensen die het nooit doen, je zou denken dat ik perfect ben en niets vergeet, maar nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Knip en plak dat kutlijstje nou eens, daar ga je niet dood van hoor
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor dat stomme grapje heb je nu -60% kans op mijn stem
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:11 schreef PrincePolly het volgende:
Lol.
Isdatzo! Morgen een biertje pakken in Valkenswaard of draaf ik nu gelijk door?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:11 schreef PrincePolly het volgende:
Lol.
Isdatzo! Morgen een biertje pakken in Valkenswaard of draaf ik nu gelijk door?
Nee, maar ik kijk 't wel op tv.. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:20 schreef -SG- het volgende:
Trouwens isdatzo, ga je morgen ook naar psv?
Tss, anders kreeg je een bierje van mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk 't wel op tv.. Telt dat ook?
Which reminds me.. toen ik bij psv - de graafschap was, bleek de fiets van mn halfbroer daarna gejat te zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tss, anders kreeg je een bierje van mij.
ik zou nog geen cent gevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:57 schreef timmmmm het volgende:
Maar voor hoeveel, ik heb nog 50 cent voor je
en ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 05:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yo bitches.
PP is dan wel een tactloze lul, maar hij kent het spel wel. En hij heeft gelijk, na zo lang meedoen mag hij ook wel eens burgemeester worden.
Kijk die maffia de maffia weer promoten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 05:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yo bitches.
PP is dan wel een tactloze lul, maar hij kent het spel wel. En hij heeft gelijk, na zo lang meedoen mag hij ook wel eens burgemeester worden.
Ik ben van mening dat mensen die screenshots maken van hun rol zo stom zijn dat ze nog jaren later ongeschikt worden gevonden voor burgemeesterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:28 schreef Isdatzo het volgende:
Zozo... wat betrouwbaar, een screenshot van je rol
I'm a artistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, en jij en Ladi zijn nu samen spelleider ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:28 schreef timmmmm het volgende:
5 maffia inderdaad, dat begrijp je niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Juist ja, ik heb hem natuurlijk wel gelezen, écht waarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef Ladidadida het volgende:
Wat heeft het sturen van een PM veel zin als ie toch niet gelezen wordt..
Ik niet. Dan weet je dat even.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Juist ja, ik heb hem natuurlijk wel gelezen, écht waar![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik niet. Dan weet je dat even.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:47 schreef Wouser het volgende:
btw stem op mij zodat de paar aankomende dagen een ware ramp worden voor het dorp... Dus... Wouser4burgemeester
En speciaal voor jullie treed mijn cheerleader groep even op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja zeg! Heb je ons zomaar door! Goed van je man!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk die maffia de maffia weer promoten.
In de volgende ronde wordt stemmen verplichtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:19 schreef lynda het volgende:
* lynda is actief genoeg maar wil gewoon niet op een burgemeester stemmen
Oei, goed om te wetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
In de volgende ronde wordt stemmen verplicht
Je voegt je eigen lijstje toe!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:48 schreef yosander het volgende:
SiestaGuru (2) Sheep, PS
SG
wendytje (2) Susi, Lekiamh
DuTank
PrincePolly (3) Harajuku, Isdatzo, Yosander
Wouser (1) MaJo
Trevland
Ik stem op ##PrincePolly.
Begin eerst maar met verplicht stemmen als er een lynch isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
In de volgende ronde wordt stemmen verplicht
Aanwezig = stemmen. Klaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Begin eerst maar met verplicht stemmen als er een lynch is
Dat zeg ik, begin eerst maar het stemmen bij een lynch verplicht te stellenquote:
Jah inderdaad! Nu ik aan de macht ben: laten we ze afmakenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Fielesteerd mede mafia.
Ik zeg toch niet dat ik het alleen over de verkiezingen heb?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat zeg ik, begin eerst maar het stemmen bij een lynch verplicht te stellen
Daarmee bereik je al veel meer spelbinding
En ik heb het alleen over de lynchen waar merendeels niet stemt, niet actief is ed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het alleen over de verkiezingen heb?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oei, goed om te weten
Als we iedereen eruitkicken die niet altijd stemt, houden we 4 deelnemers over
Inactief is inactief.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef lynda het volgende:
[..]
En ik heb het alleen over de lynchen waar merendeels niet stemt, niet actief is ed.
Eerst effe paar dorpjes afmaken en dan komt dat wel ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
Zo PP, nu mag je dat beloofde geld overmaken hè
Mwa, niet als je netjes aangeeft dat je niet stemtquote:
Zit je nou alweer op mij te kutviolen??quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:19 schreef SiestaGuru het volgende:
3 Stuks? Ik wil niet gelijk gaan stoken eigenlijk, maar als er maar 3 stemmen zijn is de kans groot dat het een maffia burgemeester is
O en bedankt voor de stem ps
Wat een redenatiequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:19 schreef SiestaGuru het volgende:
3 Stuks? Ik wil niet gelijk gaan stoken eigenlijk, maar als er maar 3 stemmen zijn is de kans groot dat het een maffia burgemeester is
O en bedankt voor de stem ps
duidelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:25 schreef -SG- het volgende:
Joh ik had van jullie 3, Jou, hara en pp samen in een lijstje staan.
Na hem 3 keer gelezen te hebben denk ik dat ik 'm snap, ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:25 schreef -SG- het volgende:
Joh ik had van jullie 3, Jou, hara en pp samen in een lijstje staan.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:34 schreef timmmmm het volgende:
Yay, het topic leeft weer
Even voor de goeie orde:
De rol van velddokter is weer terug veranderd naar hoe hij was voor ik spelleider was, met de maffiakills hoe ze nu gaan, is dat logischer!
Ik weet niet zeker of dat al vermeld was, du bij deze!
Prettige voortzetting nog
Zo gaat toch elk begin van een nieuw spelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Stel kutten. Wacht lekker tot de hints of zo, en sommige tot ze daadwerklijk dood zijn om ze dan pas te gaan verdenken.
Man man man man
Je ziet het, 1 slijmtopic naar Ladi en het kan allemaal maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:50 schreef Rimas het volgende:
Damn, PP als burgemeester, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ja, maar ladi is dan natuurlijk ook wel dé vrouw van het Fok!maffiaspel!! She's got tha powahhquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je ziet het, 1 slijmtopic naar Ladi en het kan allemaal maar
Yeeeee iedereen slijmtopics maken!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je ziet het, 1 slijmtopic naar Ladi en het kan allemaal maar
1quote:Na de rustige en zonnige dag in Fok-town, waarin iedereen zijn roes had uitgeslapen en ’s avonds weer rustig richting bed was gekropen, vond er in de duistere onderwereld1 een samensmelting van wrede plannen plaats. Er was goed voorbereid en goed ingelezen2 en de eerste moord zou al gauw een feit zijn. Luisterend naar Frans Bauer’s3 vrouw, verschafte één van de maffialeden zich toegang tot de woning van Puntenslijpsel. Puntenslijpsel was daar bezig om naar bed te gaan, gilde toen ze de persoon in haar deuropening zag.. Maar het mocht niet baten. Puntenslijpsel (dorpsbewoner) werd doodgeslagen met een knuppel4.
1quote:Op deze late avond begaf yosander zich nog in het park1. Hij liep daar rustig een beetje te genieten van de mooie avond, en kreeg zelfs een paar keer een voetbal2 tegen zich aan. Hij dacht na over de Disneyfilm3 die hij die avond had gezien. Die rotkrokodil4 ook. Verder lopend en nadenkend over deze boeiende materie, had yosander niet door dat hij gevolgd werd. Daarna ging alles heel snel: waarmee hij vermoord werd, yosander wist het niet. Wat er precies gebeurde, ook dat was niet bekend. Maar na een paar tellen was er niks meer. Niets. Leegte.5 Yosander (dorpsbewoner)was niet meer.
1quote:Aan de andere kant van de straat, was lynda in haar woning bezig met het uitpakken van haar nieuw gekochte geurtje, True Star1. Ze was er helemaal blij mee en zette het op een speciale plek2. Daarna wilde lynda naar bed gaan. Ze had echter niet gehoord dat er iemand in haar kamer was. De persoon begon te tieren over Fok-town, dat het zo’n ellendige stad3 was. “Maar het is een klein dorp,”4 probeerde lynda te protesteren. “NIET! HET IS EEN STAD!!”5 schreeuwde de persoon haar toe en nog voor lynda (dorpsbewoner) iets kon zeggen, doorboorden een aantal kogels haar hoofd.
De hints 4 & 5 van de kill op lynda kunnen op SilentAlarm slaan omdat hij in een dorp woont dat eens stadsrechten had.quote:
Serieus, dat wist ik zelf niet eens? Is Bovenkarspel een stad geweest. Dat zou best wel vaag zijn aangezien er geen eens een oud gedeelte is van het dorp ofzo? dat is een straat. Heb je dat ergens gelezen ofzo enzo ja waar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:38 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De hints 4 & 5 van de kill op lynda kunnen op SilentAlarm slaan omdat hij in een dorp woont dat eens stadsrechten had.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Serieus, dat wist ik zelf niet eens? Is Bovenkarspel een stad geweest. Dat zou best wel vaag zijn aangezien er geen eens een oud gedeelte is van het dorp ofzo? dat is een straat. Heb je dat ergens gelezen ofzo enzo ja waar?
Ik heb nu geen zin meer om hints op te lossen, daar heb ik een biertje teveel voor gehad, ik kijk morgen wel.
Slaap lekker allemaal.
Bauer noemt haar altijd Maris hè. Rimasquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:27 schreef Susi het volgende:
Het geurtje True Star komt van Beyoncé, of althans een hommage () van Tommy Hilfiger aan haar.
Frans Bauers vrouw -> Mariska of misschien Marianne Weber
Disneyfilms met krokodilletjes -> The Frog Princess, figuurtje in Peter Pan,
Oh díe vind ik wel scherp. Net als met dat Samir A. toen hahaquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bauer noemt haar altijd Maris hè. Rimas
Of het is een valstrikquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh díe vind ik wel scherp. Net als met dat Samir A. toen haha
Nou ja, het gaat over het stuk van Frans Bauer? -> Mariska??quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind je de Rimas hint niet overtuigend?
Ik heb níets met de Bauers maar zelfs ik weet dat hij haar altijd Maris noemt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:20 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat over het stuk van Frans Bauer? -> Mariska??
OK. Dat weet ik dan weer niet. Ik heb ook niets met Frans. Als dat zo is...quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb níets met de Bauers maar zelfs ik weet dat hij haar altijd Maris noemt.
Moet ik nu weten waar je het over hebt?quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:02 schreef Ladidadida het volgende:
Question!
Tell me how you feel about this!
Dat is niet eens een question
Destiny's child, zeg dan gewoon dat ik het niet hoef te wetenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:10 schreef Ladidadida het volgende:
Tell me how you feel about this
Who would I want if I would wanna live
I worked hard and sacrificed to get what I get
Ladies, it ain't easy bein' independent
Question: How'd you like this knowledge that I brought
Braggin' on that cash that he gave you is to front
If you're gonna brag make sure it's your money you flaunt
Depend on noone else to give you what you want
Serieus man!quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:34 schreef Harajuku. het volgende:
MAar verder vind ik voor Rimas uit dat stuk alleen
SES Werken bij de politie -> gummiknuppels maar die lijkt me ietwat vergezocht
Ja ik had iedereens woonplaats gewikied.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoo wikipedia zie ik, netjes gevonden.
WOWquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja ik had iedereens woonplaats gewikied.Alleen jij en lynda hadden iets, en lynda was al dood.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
WOW
Dat is net iets te fanatiek, nu vind ik het eng
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:17 schreef timmmmm het volgende:
Correctie:
Dus mijn verdaCHten tot nu toe:toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:26 schreef Trevland het volgende:
Nou, -SG-, daarvoor heb ik de nachtpost gekopieerd en een aantal dingen vet gemaakt, waarmee je dus links naar personen kan achterhalen.
Zoals jij en PP over het voetbal.
Maar ik heb nog geen keuze gemaakt.
Kan ook over Silentalarm gaan want die heeft als hobby voetbalquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:26 schreef Trevland het volgende:
Nou -SG- daardoor heb ik de nacht topic gekopieert en een aantal dingen vet gemaakt waarmee je dus links naar personen kan achterhalen.
Zoals jij en PP over het voetbal.
maar ik heb nog geen keuze gemaakt.
En jullie hebben lekker verlorenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kan ook over Silentalarm gaan want die heeft als hobby voetbal.
En netzoals mij heeft isdatzo ook weleens in VBL gepost.
Maar jullie zijn ook, naast groningen, de enige ploeg die ik goed vind op et momentquote:
Echt hèquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:32 schreef Rimas het volgende:
[..]
Serieus man!
Echt ELKE ronde beschuldig je mij van mafia zijn,
Damn! Jij was vreemd gegaan en niet ik!
Dus hou op met die valse beschuldigingen
Je mag me wel vedenken, maar zou je me kunnen zeggen waarom?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:13 schreef Trevland het volgende:
-SG-
Rimas
PP
SiestaGuru
Pfff wie helpt mij nog ff verder zoeken?
Jij en Silentalarm zijn bij mij ook nog verdachtquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Je mag me wel vedenken, maar zou je me kunnen zeggen waarom?Ik haal het er niet uit, wel werd slapen weer genoemd maar die heb je niet eens vetgedrukt.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij en Silentalarm zijn bij mij ook nog verdacht
Ik vind het ook sneu hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik een avondje ziek
Meteen dood...
Ik moet ook wel echt maffia of burgemeester zijn om niet meteen het loodje te leggen
Sssst, geef nou geen commentaar, hij hadt deze keer geen spelvouten, daar ben ik blij genoeg meequote:
Ja, jij weet ook wel hoe je een OP moet aanpassen hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |